Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sassii schreef:Ik ben zo blij!
Zojuist is bekend geworden dat Taiwan nu ook een negatief reisadvies heeft, dit houdt in dat wij alles vergoed krijgen! Dit was eerst namelijk niet het geval.
Lukasje schreef:Minister De Crem van Binnenlandse zaken (Belgie) raadt het af dat Belgen in Nederland ( en andere buurlanden) gaan winkelen of wandelen.
Ze willen het woord “lock down” niet uitspreken maar ?
thaampjee schreef:Hier ook in twijfel, ik zou samen met een collega 29 maart naar Indonesië gaan. Beide werken we in de zorg, we horen maandag of we überhaupt weg mogen van onze werkgever. We hopen eigenlijk van niet, dan kunnen we later dit jaar alsnog gaan. Ik denk dat wij op dit moment niet kunnen genieten van een vakantie als we niet weten hoe het er thuis aan toe gaat.. We hebben beide een goede reisverzekering die uitkeert als het reisadvies negatief wordt.. Al weet ik niet of dat geldt als we daar het land niet in mogen. Gelukkig alleen de vlucht nog maar geboekt, hostels ed niet!
thaampjee schreef:Hier ook in twijfel, ik zou samen met een collega 29 maart naar Indonesië gaan. Beide werken we in de zorg, we horen maandag of we überhaupt weg mogen van onze werkgever. We hopen eigenlijk van niet, dan kunnen we later dit jaar alsnog gaan. Ik denk dat wij op dit moment niet kunnen genieten van een vakantie als we niet weten hoe het er thuis aan toe gaat.. We hebben beide een goede reisverzekering die uitkeert als het reisadvies negatief wordt.. Al weet ik niet of dat geldt als we daar het land niet in mogen. Gelukkig alleen de vlucht nog maar geboekt, hostels ed niet!
Joman schreef:thaampjee schreef:Hier ook in twijfel, ik zou samen met een collega 29 maart naar Indonesië gaan. Beide werken we in de zorg, we horen maandag of we überhaupt weg mogen van onze werkgever. We hopen eigenlijk van niet, dan kunnen we later dit jaar alsnog gaan. Ik denk dat wij op dit moment niet kunnen genieten van een vakantie als we niet weten hoe het er thuis aan toe gaat.. We hebben beide een goede reisverzekering die uitkeert als het reisadvies negatief wordt.. Al weet ik niet of dat geldt als we daar het land niet in mogen. Gelukkig alleen de vlucht nog maar geboekt, hostels ed niet!
Lijkt me geen land waar je wil zitten als de pleuris uitbreekt of als je zelf ziek wordt!
Sassii schreef:thaampjee schreef:Hier ook in twijfel, ik zou samen met een collega 29 maart naar Indonesië gaan. Beide werken we in de zorg, we horen maandag of we überhaupt weg mogen van onze werkgever. We hopen eigenlijk van niet, dan kunnen we later dit jaar alsnog gaan. Ik denk dat wij op dit moment niet kunnen genieten van een vakantie als we niet weten hoe het er thuis aan toe gaat.. We hebben beide een goede reisverzekering die uitkeert als het reisadvies negatief wordt.. Al weet ik niet of dat geldt als we daar het land niet in mogen. Gelukkig alleen de vlucht nog maar geboekt, hostels ed niet!
Hoe zit eigenlijk in de zorg als je van je baas niet mag reizen? Krijg je dit dan vergoed van je werk, mocht je geen goede reisverzekering hebben?
Iriscope schreef:Het is hier 34 graden over dag en het verspreid zich ook gewoon hoor... Ik denk dat het eerder trager verspreid omdat er gewoonweg minder mensen in en uit reizen...
thaampjee schreef:Joman schreef:
Lijkt me geen land waar je wil zitten als de pleuris uitbreekt of als je zelf ziek wordt!
Er is daar op dit moment niet echt iets aan de hand. Waarschijnlijk door de warmte uit het virus zich niet zo snel als bij ons. Maar dat is inderdaad ook wel 1 van de redenen dat we hopen dat we niet mogen of dat het reisadvies negatief wordt. Er zal werk genoeg zijn..
genja schreef:Hier staat het per Verzekering https://www.independer.nl/reisverzekeri ... rona-virus