secricible schreef:Geen rekening houden met mensen op de oprit.
Bij ons een autoweg, ik kom aan via de oprit. Auto rijdt net aan 80 dus kan ik wel voorbij voor ik de oprit op ga. Maar blijkbaar heeft mevrouw geen stabiel voetje dus die gaat gas bijgeven. Prima, ga ik achter je, maar toen bleek 90 toch te hard dus terugggg naar 80. Ondertussen moest ik bovenop mijn een om er nog achter te kunnen.
Sowieso, woon in het buitengebied dus auto os hier onmisbaar. Maar gevolg is dat mensen die echt niet meer kunnen rijden, toch rijden.
Jij rijd vast ook wel eens over de brug. Ik vind die rotonde daar zo irritant! Hoe vaak ik daar OP de rotonde in de ankers moet omdat iemand vindt dat het nog wel past 
Linkerbaan suffers zijn wel degelijk irritant, maar dan voornamelijk buiten de spits als het rustig is. Fijn dat jij met net aan 100 een rits vrachtwagens wil inhalen. Maar dan moet je niet je stuur naar links gooien als ik net met 130 aankom.
Maar nog erger: wanneer ik iets wil inhalen, een gaatje spot wat makkelijk past, richting aangeef en gas geef om naar links te gaan.. En de idioot die het gat liet vallen, ineens plankgas geeft om het gat dicht te rijden terwijl ik al naar links aan het gaan ben. En dan gaan gebaren en bumperkleven. Dan heb je oprecht een zwaar leven