Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
safina schreef:Paardjes hebben hier uit zichzelf de stal opgezocht. Vast extra hooi neergelegd, want het wordt vast lastig om daar mee te sjouwen straks. Verder nog even een jonge fruitboom vastgezet. En rondje over het erf voor losse spullen.
Dit is een leuke site om de lokale windkracht te bekijken:
https://www.windy.com/?62.955,-35.508,3
Telpeva schreef:Ik heb net voor de zekerheid toch een rondje door mijn tuin gedaan, stoelen en potten en dergelijke toch maar binnen gezet want het waait nu wel wat harder als vanochtend.
Mijn buurvrouw heeft de was nog buiten hangen, zij durft!
Telpeva schreef:Ik heb net voor de zekerheid toch een rondje door mijn tuin gedaan, stoelen en potten en dergelijke toch maar binnen gezet want het waait nu wel wat harder als vanochtend.
Mijn buurvrouw heeft de was nog buiten hangen, zij durft!
Babootje schreef:Mn schutting ligt bijna om. Ben stutten aan het halen bij de gamma en spanbanden. Ergste moet nog komen idd
Janine1990 schreef:Babootje schreef:Mn schutting ligt bijna om. Ben stutten aan het halen bij de gamma en spanbanden. Ergste moet nog komen idd
Waarom? Best gevaarlijk om daar nu nog mee bezig te gaan toch?
En het valt gewoon onder je inboedel, bij sommige maatschappijen pas vanaf kracht 7, maar dat halen we op de meeste plekken vandaag wel...
En beide keren heb je er gedoe van.