Een topic faken ook niet.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Tieneke schreef:Ik geloof er helemaal niks van.
Wel geloof ik dat je dit topic hebt geopend om te verdoezelen dat je in je profiel had aangegeven dat je een man bent. Het verhaal over onzekerheid strookt ook totaal niet met hoe je in andere topics en onder andere gebruikersnamen schrijft. Dus ik geloof er geen bal van, en aan mijn pb-box te merken ben ik niet de enige. Gegokt en verloren, Maria.
Cuvee schreef:Hij zei tegen een andere vrouw dat hij haar een geil wijf vond omdat ze een korte rok aan had. Hij gaat dan dicht naast andere vrouwen staan en hij geeft ze complimentjes. Hij noemt dit machogedrag en ik moet niet zeuren zegt hij. Ik wil niets liever dan gelukkig zijn met me vriend, want hij is hartstikke lief voor me maar het is voor mij zo moeilijk om aan hem te denken zonder dat ik aan iets rottigs denk.. Ik wil gewoon van me vriend houden zonder dat er van die stomme gedachten van me tussen zitten! Als hij een weekend zonder me is ben ik ook bang dat hij vanalles uit gaat halen. Van dronken worden tot vreemdgaan, en ik ben zelfs bang dat hij tegen of over andere vrouwen dingen zegt die ik liever niet wil horen. Ik denk dat het komt omdat ik ook een beetje onzeker ben.. als ik om me heen kijk vind ik mezelf nou niet bepaald de allerknapste vrouw. Hij richt zijn ogen in vrouwen hun decolleté ipv vrouwen recht in de ogen aan te kijken. Hij vindt dat ik in relatietherapie samen met hem moet voor mijn argwaan en onzekerheid richting hem.
Ceffyl schreef:Zijn er hier echt vrouwen die hun man op werkelijk elke mooie vrouw die voorbij komt wijzen? Want dat vind ik ook wel weer raar hoor. Dat je een keer hem aanstoot, of hij een keer wat zegt. Maar om nou elkaar non-stop te taggen en bij elk decolleté een por zou mijn man iig ook raar vinden van mij
Toen hij op het werk vertelde dat hij thuis was komen vertellen dat ze zo knap was, trokken ze daar hun wenkbrauwen omhoog, maar ik zit er niet mee. Hij heeft ogen gekregen - zolang hij zijn handen thuis houdt is er geen enkel probleem
Maar nogmaals, heel belangrijk, mét respect. Hij is niet het type man dat vuile praat tegen een vreemde vrouw gaat verkopen, dat zou ik ook niet pikken.LWDaisy schreef:Mocht hij denigrerend gaan doen zou ik hier natuurlijk wél een probleem mee hebben. Maar dat is dus niet het geval, de opmerkingen die hij over andere vrouwen maakt zijn respectvol naar hen én mij toe. Ik voel me er niet door bedreigd, en hij verwoord het met respect. Ik heb ook ogen, ik zie zelf ook dat ze een mooi achterwerk hebben, dus waarom zou hij dat niet zienMaar nogmaals, heel belangrijk, mét respect. Hij is niet het type man dat vuile praat tegen een vreemde vrouw gaat verkopen, dat zou ik ook niet pikken.
Speirs schreef:Niniane schreef:Ligt er voor mij aan op wat voor een manier er gekeken wordt. Mijn vriend zal vast wel is een vrouw zien die hij aantrekkelijk vindt, net zoals ik ook gewoon een man tegen kan komen waarvan ik denk: soow die heeft de genen loterij gewonnen. Maaaar daar blijft het dan ook bij. Het is een waarneming, maar niets meer dan dat. Zit geen seksuele lading bij.
Jij verwoordt het precies hoe ik het ook zie. Een waarneming, meer niet. Je hebt kijken en kijken. Als een man een vrouw bij wijze van spreken met zijn ogen al uitkleedt vind ik dat vreselijk ongepast, bah. Respectloos naar zowel de bekeken vrouw als de vrouw die bij de man hoort. Beschamend, eigenlijk.
Ik vind het persoonlijk ook erg raar dat vrouwen hun man wijzen op andere vrouwen/borsten/billen of vragen of hij 'het er op zou kunnen'. Waarom zou je dat in vredesnaam doen. Ieder z'n ding hoor, maar ik snap dat gewoon niet. Ik krijg met dit topic haast het idee dat ik bijzonder afwijkend ben in mijn zienswijze op dit gebied
Qimm schreef:Ceffyl schreef:Zijn er hier echt vrouwen die hun man op werkelijk elke mooie vrouw die voorbij komt wijzen? Want dat vind ik ook wel weer raar hoor. Dat je een keer hem aanstoot, of hij een keer wat zegt. Maar om nou elkaar non-stop te taggen en bij elk decolleté een por zou mijn man iig ook raar vinden van mij
Elke mooie vrouw, nee. Maar als me er 1 echt opvalt dan benoem ik dat zeker. Ik wijs hem ook op mooie huizen, auto's of dieren. Waarom zou ik een uitzondering maken voor vrouwen
.
sanso schreef:Ik tag mijn vriend dagelijks in sexy vrouwen plaatjes op Insta en als hij niet op let tik ik hem aan als er een meid in strakke joggingbroek voorbij rent. En ik zou het niet anders willen. Wat moeten sommige mensen hier ongelukkig zijn met hun relatie.. zo fel op elkaar, gun de ander ook wat. Je leeft maar 1 keer.
En nee. Kijken is niet vreemdgaan. Het is maar net waar jullie zelf de grens trekken. Raar topic wel..
) vooral graag kijkt naar vrouwen met een heul goed gevuld decolleté. Wat ik dus niet heb, al ben ik ook lang niet plat. Vanwege eerdere relaties heb ik in het begin dus best wel alles op alles moeten zetten om daar niet onzeker van te worden, maar dat lag dus veel meer bij mij dan bij hem.