Is kijken naar andere vrouwen vreemdgaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Leo

Re: Is kijken naar andere vrouwen vreemdgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 07:40

Dergelijke opmerkingen maken naar andere vrouwen heeft niets met respect te maken. :n

Een topic faken ook niet.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 07:44

Zo’n opmerking maken zou voor mij wel einde relatie betekenen. Nee het is geen vreemdgaan maar ik zou geen partner willen die zulk gedrag vertoont

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 07:50

Tieneke schreef:
Ik geloof er helemaal niks van.
Wel geloof ik dat je dit topic hebt geopend om te verdoezelen dat je in je profiel had aangegeven dat je een man bent. Het verhaal over onzekerheid strookt ook totaal niet met hoe je in andere topics en onder andere gebruikersnamen schrijft. Dus ik geloof er geen bal van, en aan mijn pb-box te merken ben ik niet de enige. Gegokt en verloren, Maria.

Ik herkende de naam ook van het KS topic. Ik snap dat je, wanneer je een ban hebt, graag terug wilt komen rellen. Bijna gelukt toch.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 07:57

Cuvee schreef:
Hij zei tegen een andere vrouw dat hij haar een geil wijf vond omdat ze een korte rok aan had. Hij gaat dan dicht naast andere vrouwen staan en hij geeft ze complimentjes. Hij noemt dit machogedrag en ik moet niet zeuren zegt hij. Ik wil niets liever dan gelukkig zijn met me vriend, want hij is hartstikke lief voor me maar het is voor mij zo moeilijk om aan hem te denken zonder dat ik aan iets rottigs denk.. Ik wil gewoon van me vriend houden zonder dat er van die stomme gedachten van me tussen zitten! Als hij een weekend zonder me is ben ik ook bang dat hij vanalles uit gaat halen. Van dronken worden tot vreemdgaan, en ik ben zelfs bang dat hij tegen of over andere vrouwen dingen zegt die ik liever niet wil horen. Ik denk dat het komt omdat ik ook een beetje onzeker ben.. als ik om me heen kijk vind ik mezelf nou niet bepaald de allerknapste vrouw. Hij richt zijn ogen in vrouwen hun decolleté ipv vrouwen recht in de ogen aan te kijken. Hij vindt dat ik in relatietherapie samen met hem moet voor mijn argwaan en onzekerheid richting hem.

Oh bah. Nee daar zou ik echt niet gelukkig van worden. Dat wil ik echt niet hebben. Denigrerend tegenover andere vrouwen maar zeker tegenover jou. Macho gedrag? Nee, banketstaaf gedrag. Dan ben je echt een zak hoor.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 08:02

Oké de modjes gaan het weer druk krijgen met hun standaard pb’tjes dat het bericht verwijderd is omdat er op de man wordt gespeeld i.p.v. op de bal..... :roll:

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 08:09

Ik tag mijn vriend dagelijks in sexy vrouwen plaatjes op Insta en als hij niet op let tik ik hem aan als er een meid in strakke joggingbroek voorbij rent. En ik zou het niet anders willen. Wat moeten sommige mensen hier ongelukkig zijn met hun relatie.. zo fel op elkaar, gun de ander ook wat. Je leeft maar 1 keer.

En nee. Kijken is niet vreemdgaan. Het is maar net waar jullie zelf de grens trekken. Raar topic wel..
Laatst bijgewerkt door sanso op 10-01-20 08:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 08:14

Dergelijke opmerkingen vind ik ook echt niet kunnen nee. Daarnaast vind ik het zelf ook zeer onprettig en respectloos om complimenten of flirterige opmerkingen (wat jij noemt is gewoon onbeschoft) te ontvangen van mannen waar hun vriendin bij is.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 08:19

Ik heb even geTEMd, geloof het topic ook niet meer.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 08:37

Suzanne F. schreef:
Oké de modjes gaan het weer druk krijgen met hun standaard pb’tjes dat het bericht verwijderd is omdat er op de man wordt gespeeld i.p.v. op de bal..... :roll:

Alsook om ts wederom te bannen wehens schaduwaccount en dit topic te sluiten.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 08:48

Ik vond het al zo’n vreemd topic.. blijkt het allemaal nep te zijn :')

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 08:50

Moderatoropmerking:
We weten dat er vermoedens zijn dat dit een schaduwaccount betreft. Mocht dit kloppen zal het topic inderdaad op slot gaan maar dat is nu nog niet het geval. Vooralsnog wil ik jullie vragen hier te stoppen met speculeren en persoonlijke of flauwe opmerkingen. Als je een SA vermoedt, geef dit dan aan via de tem zodat wij het kunnen oppakken en er in het topic geen discussie over ontstaat.

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 09:34

Zijn er hier echt vrouwen die hun man op werkelijk elke mooie vrouw die voorbij komt wijzen? Want dat vind ik ook wel weer raar hoor. Dat je een keer hem aanstoot, of hij een keer wat zegt. Maar om nou elkaar non-stop te taggen en bij elk decolleté een por zou mijn man iig ook raar vinden van mij :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 09:35

Ceffyl schreef:
Zijn er hier echt vrouwen die hun man op werkelijk elke mooie vrouw die voorbij komt wijzen? Want dat vind ik ook wel weer raar hoor. Dat je een keer hem aanstoot, of hij een keer wat zegt. Maar om nou elkaar non-stop te taggen en bij elk decolleté een por zou mijn man iig ook raar vinden van mij :')

Elke mooie vrouw, nee. Maar als me er 1 echt opvalt dan benoem ik dat zeker. Ik wijs hem ook op mooie huizen, auto's of dieren. Waarom zou ik een uitzondering maken voor vrouwen

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 09:36

Wij kijken samen. Hij kijkt natuurlijk liever naar vrouwen dan naar mannen haha.
Mijn vriend is enorm sociaal, die doet een babbeltje tegen iedereen, zo heb ik hem leren kennen en daar heb ik geen problemen mee. Ikzelf ben ook iemand die tegen iedereen een uitleg doet, daar heeft hij ook geen problemen mee. Er is vertrouwen in onze relatie, dus dat kan gewoon.

Laatst heeft mijn vriend wat voorgehad met zijn auto, waarvoor de hulpdiensten werden ingeschakeld. Hij moest een verklaring afleggen bij een agente die blijkbaar heel knap was. Zijn collega's hebben haar opgezocht - en ik ook. Ja, die vrouw is inderdaad de moeite :D Toen hij op het werk vertelde dat hij thuis was komen vertellen dat ze zo knap was, trokken ze daar hun wenkbrauwen omhoog, maar ik zit er niet mee. Hij heeft ogen gekregen - zolang hij zijn handen thuis houdt is er geen enkel probleem :)

Mocht hij denigrerend gaan doen zou ik hier natuurlijk wél een probleem mee hebben. Maar dat is dus niet het geval, de opmerkingen die hij over andere vrouwen maakt zijn respectvol naar hen én mij toe. Ik voel me er niet door bedreigd, en hij verwoord het met respect. Ik heb ook ogen, ik zie zelf ook dat ze een mooi achterwerk hebben, dus waarom zou hij dat niet zien :D Maar nogmaals, heel belangrijk, mét respect. Hij is niet het type man dat vuile praat tegen een vreemde vrouw gaat verkopen, dat zou ik ook niet pikken.

Edit: om te antwoorden op je vraag: kijken is imo niet vreemdgaan. Maar kan wel storend of denigrerend zijn, afhankelijk van de manier waarop.
Wat is vreemdgaan.. Vanaf hij gaat zoenen of bepotelen oid zou ik me wel bedrogen voelen.
Vieze smsjes vind ik altijd een moeilijke, mijn huidige partner doet dit gelukkig niet, mijn ex deed dit wel en dit vond ik toch écht te ver gaan. Oké, hij heeft haar niet ontmoet (voor zover ik weet) en dus ook niet fysiek aangeraakt, maar de smsjes op zich waren van dien aard dat ik me wel bedrogen voelde. Zulke praat verkoop je imo enkel tegen je partner.

De opmerkingen die je vriend maakt, "geil wijf" tegen een vreemde (of bekende voor mijn part) met een kort rokje aan zijn geen machogedrag, je vriend is gewoon een l*l als hij denkt dat dit oké is. Is een vleeskeuring op die manier, als iemand mij zo zou aanspreken krijgt hij een knal voor zijn kop. Ik ben geen koe, doe even normaal. En dan tegen jou zeggen dat je "niet moet zeuren", daar zou ik ook niet mee akkoord gaan. Ofwel gedraag je je normaal, ofwel wordt je maar lekker single. Hij mag het dénken, maar hoeft het niet te zéggen. Uit respect naar jou toe zou hij zo'n dingen niet mogen zeggen. "Dat is een mooi meisje", "die heeft een lekker achterste", daar zou ik mee kunnen leven, maar "geil wijf" is echt degoutant.
Laatst bijgewerkt door LWDaisy op 10-01-20 10:19, in het totaal 2 keer bewerkt

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 09:38

LWDaisy schreef:
Mocht hij denigrerend gaan doen zou ik hier natuurlijk wél een probleem mee hebben. Maar dat is dus niet het geval, de opmerkingen die hij over andere vrouwen maakt zijn respectvol naar hen én mij toe. Ik voel me er niet door bedreigd, en hij verwoord het met respect. Ik heb ook ogen, ik zie zelf ook dat ze een mooi achterwerk hebben, dus waarom zou hij dat niet zien :D Maar nogmaals, heel belangrijk, mét respect. Hij is niet het type man dat vuile praat tegen een vreemde vrouw gaat verkopen, dat zou ik ook niet pikken.

Eens

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 09:39

Speirs schreef:
Niniane schreef:
Ligt er voor mij aan op wat voor een manier er gekeken wordt. Mijn vriend zal vast wel is een vrouw zien die hij aantrekkelijk vindt, net zoals ik ook gewoon een man tegen kan komen waarvan ik denk: soow die heeft de genen loterij gewonnen. Maaaar daar blijft het dan ook bij. Het is een waarneming, maar niets meer dan dat. Zit geen seksuele lading bij.

Jij verwoordt het precies hoe ik het ook zie. Een waarneming, meer niet. Je hebt kijken en kijken. Als een man een vrouw bij wijze van spreken met zijn ogen al uitkleedt vind ik dat vreselijk ongepast, bah. Respectloos naar zowel de bekeken vrouw als de vrouw die bij de man hoort. Beschamend, eigenlijk.

Ik vind het persoonlijk ook erg raar dat vrouwen hun man wijzen op andere vrouwen/borsten/billen of vragen of hij 'het er op zou kunnen'. Waarom zou je dat in vredesnaam doen. Ieder z'n ding hoor, maar ik snap dat gewoon niet. Ik krijg met dit topic haast het idee dat ik bijzonder afwijkend ben in mijn zienswijze op dit gebied :')

Nee hoor, ik ben het volledig eens met wat jij schrijft.

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 09:40

Qimm schreef:
Ceffyl schreef:

Elke mooie vrouw, nee. Maar als me er 1 echt opvalt dan benoem ik dat zeker. Ik wijs hem ook op mooie huizen, auto's of dieren. Waarom zou ik een uitzondering maken voor vrouwen

Nee, wij kijken en zegen ook heus wel eens wat. Maar ik besef door dit topic dat dat best sporadisch is. Nu heb ik zelf niet de behoefte om super gefocust te zijn op mooie mannen en ik vermoed dat mijn man dat ook heeft. We doen er niet spastisch over en er mag wat gezegd worden, maar in dit topic doen mensen wel alsof het haast een sport is om maar je vriend op zoveel mogelijk mooie vrouwen te wijzen. En ik krijg er een beetje een gevoel bij dat we elkaar willen overtreffen in het bewijzen dat we echt niet jaloers zijn hoor. En daar waar ik een keer wat zeggen niet erg vind, vind ik je man elke dag op mooie vrouwen wijzen wel raar. Tuurlijk roep ik het als ik een mooi huis zie, maar ik zit niet elke dag huizen van Funda naar mn man te sturen als we niet op zoek zijn, snap je?

freetorun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 09:47

Ik heb er 0 problemen mee dat m'n vriend naar andere vrouwen zou kijken of hen zo af en toe zou complimenteren. We wijzen elkaar ook op knappe mensen :Y).

Maar het gedrag van jouw vriend zou ik totaal niet waarderen. Respectloos naar vrouwen én respectloos naar jou toe. Daarnaast wil ik een partner die mij serieus neemt en me helpt met onzekerheden (tot in het redelijke). Dus zeggen dat ik 'niet zo moet zeuren' als hij een 'wijf geil' vindt omdat ze een kort rokje draagt en dat macho noemen. Dat zou voor mij wél een dreal breaker zijn. Ga dan maar lekker als vrijgezel je als een hork gedragen, want daar heb ik dus géén zin in :wave:

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 10:12

Het hangt denk ik voornamelijk af van de frequentie en manier waarop.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 10:35

Tja, soort zoekt soort . Grappig hoe sommige mensen in een topic beweren dat ze geen vriend hoeven want ze hebben hun paard . En even voor de record, het is mij /mijn ipv me, ben ook geen ster in abn maar dit?? Vraag me af welke persoonlijkheid nu weer op de voorgrond treed. Je zal het allemaal wel niet kunnen helpen dus begin echt medelijden met je te krijgen. Moet toch erg vermoeiend zijn om alles uit elkaar te houden. Sterkte er mee .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 10:43

sanso schreef:
Ik tag mijn vriend dagelijks in sexy vrouwen plaatjes op Insta en als hij niet op let tik ik hem aan als er een meid in strakke joggingbroek voorbij rent. En ik zou het niet anders willen. Wat moeten sommige mensen hier ongelukkig zijn met hun relatie.. zo fel op elkaar, gun de ander ook wat. Je leeft maar 1 keer.

En nee. Kijken is niet vreemdgaan. Het is maar net waar jullie zelf de grens trekken. Raar topic wel..

Oh, ik stoot de mijne ook gerust even aan als er wat te zien valt. Maar als hij ranzige opmerkingen naar vrouwen gaat maken is het voor mij echt klaar hoor. Niet omdat ik me dan bedreigd voel omdat hij interesse toont in een ander ofzo, maar omdat ik geen man wil die zich zo onbehoorlijk naar vrouwen gedraagt. Daar knap ik op af.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 10:53

Mijn partner mag kijken, aanraken en er zelfs een relatie mee beginnen zolang het in alle openheid en eerlijkheid gebeurt naar mij toe.
Maar dat ligt er uiteraard geheel aan welke afspraken je maakt in je relatie. :)

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 10:56

In het begin moest ik wel wennen aan het feit dat mijn vriend als ie al kijkt (want hij mist nogal veel wat dat betreft ben ik achter :') ) vooral graag kijkt naar vrouwen met een heul goed gevuld decolleté. Wat ik dus niet heb, al ben ik ook lang niet plat. Vanwege eerdere relaties heb ik in het begin dus best wel alles op alles moeten zetten om daar niet onzeker van te worden, maar dat lag dus veel meer bij mij dan bij hem.

Bij ons gebeurt het dan weer niet dat ik hem ga wijzen op een knappe vrouw die hij niet ziet, hij gaat ook geen mannen aan lopen wijzen voor mij in de stad zeg maar. Want, ik ben er inmiddels achter dat hij daar dus eigenlijk jaloerser in is/onzeker door wordt als ik 'kijk' en al helemaal denk ik als ik een opmerking zou maken over een knappe man dus ik perk dat enorm in. Vind het onnodig als je weet dat het wat doet met de ander. Knappe mannen aanwijzen doe ik wel als ik met mn vriendinnen ben :')
En nee, ik ben daar absoluut niet ongelukkig door, wouldn't have it any other way <3
Laatst bijgewerkt door Wennii op 10-01-20 11:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 11:01

Zo was ik een keer uit met een vriendin van mijn vriend. Die vond het maar raar dat ik met andere mannen aan het praten was.

Zei tegen haar moet ik ze dan maar gelijk afkappen of negeren? Zeg altijd vrij vlot dat ik al een relatie heb.

Maar zij vindt dat je dus helemaal niet meer met andere geslacht mag praten, als je in een relatie zit.

Heb sindsdien medelijden met haar toekomstige vriend.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 11:10

Oh wow %)