Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Suzanne F. schreef:Ik vind Wish wel lekker! Maar je doet snel teveel op. Klein spuitje en klaar.
Klein beetje. eenitraM schreef:Jis_ schreef:Ik kan helemaal niet zo goed tegen parfumlucht maar Whis van Chopard vind ik heerlijk.
Wish is een sterke, herkenbare, penetrante geur. Een van de zwaardere, aanwezige, winterse geuren die er zijn.
Die opmerking slaat dus als een tang op een varken, is het echt zo slim?
een dure hobby dan wel. Ik heb nu 33 verschillende parfums en nog twee in de verpakking. Ik heb geen last van geurverschil bij de wat oudere parfums, ik zorg dat ik ze allen met enige regelmaat draag. Ik kies mijn parfum bij het seizoen en de gelegenheid. Het is zelfs zo erg dat ik de kleur van de fles/parfum kan matchen met mijn kleding.

Kim_Evendi schreef:Is er hier iemand die de site Parfumado kent? Daar kun je kleine flesjes parfum bestellen voor een vast bedrag per maand. Nagenoeg alle reviews die ik op internet kan vinden zijn positief, maar niemand die ik er persoonlijk over spreek heeft er ooit van gehoord.
c_alsemgeest schreef:oké, misschien kunnen jullie parfum liefhebbers mij helpen.
Als basis parfum heb ik altijd Gucci Quilty.
Maar ik hou erg van poederige geuren voor de afwisseling. voorheen had ik altijd Love Chloë, maar deze is niet meer verkrijgbaar...
[ [url=m/TOeosC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weten jullie nog een lekkere zachte, poederige geur?
Valentino Poudre en chanel 5 al geprobeert, maar die zijn het nèt niet
Denise_Storm schreef:Voor dagelijks gebruik: Sun van Jill Sander![]()
En voor de speciale momenten (avondje uit, verjaardag enzo): Si van Giorgi Armani (die vind ik écht super lekker, maar te duur om elke dag op te spuiten haha)
Skippy01 schreef:Denise_Storm schreef:Voor dagelijks gebruik: Sun van Jill Sander![]()
En voor de speciale momenten (avondje uit, verjaardag enzo): Si van Giorgi Armani (die vind ik écht super lekker, maar te duur om elke dag op te spuiten haha)
Ik heb nu de 'net ff anders' lijnen hiervan gekocht:
- Sunlight
- Sun shake
Ook súper lekker