Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 18:19

Blue_Monday schreef:
Parajumper voor 300, dan zou ik oppassen dat ik niet opgelicht word eerder :+

Ik zou die jas alleen nemen als je echt alle ogen nodig hebt om het gevoel te hebben gezien te worden, al die designermeuk is alleen maar voor de show en zegt niks over je gevoel van mode.

Ik denk dat de Bijenkorf een redelijk betrouwbare site is niet waar :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 19:26

M_D_H schreef:
mala26 schreef:

Tot het moment dat je naar de wc moet...

Dat dus, Hoe doe je dat, lekker zit je in je nakie op de wc. Gaat het brandalarm af, moet je zo snel mogelijk weg, krijg je dat ding niet goed aan en loop je met ontbloot bovenlijf buiten vanwege alle haast terwijl je nog probeert dat ding aan te krijgen voor iemand je zo ziet :+

Hoe moeilijk kun je doen? Gewoon dan handen in de mouwen steken en naar buiten lopen. :+

M_D_H

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 19:37

Nou ja, ik heb geen idee, ik heb zo'n ding nog nooit gehad, het lijkt mij gewoon ontzettend onpraktisch :+

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 19:40

san4nie schreef:
Nikass schreef:
Ik moest het even opzoeken, maar LeMieux? Serieus? Een suède dekje met gestikte blokjes >;) Je arme paard schaamt zich kapot :=
De tijd die jij gaat besteden aan het kopen van dat ding besteedt je beter aan een extra uitgebreide poetsbeurt of een lekkere wandeling waarbij hij overal onderweg wat mag grazen. Je realiseert je toch wel dat je met het kopen van dat (lelijke) dekje niet iets voor je paard doet, maar alleen maar voor jezelf...?

Mijn paard vraagt wanneer jij zijn baasje wordt..

Sorry, ik heb er al vijf _O-

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 19:59

geerte schreef:
Ik ben aan het kijken naar een vaatwasser, heb er geen maar moet eigenlijk sparen. :

Ik heb er één en ik gebruik hem nooit. Het klinkt misschien relaxed maar even afwassen gaat veel sneller. Je moet toch veel dingen even afspoelen voor het de vaatwasser in kan. Inruimen (op de juiste manier), uitruimen... In die tijd heb je allang afgewassen en opgeruimd.
Erg duurzaam zijn ze ook niet bepaald. Binnen een paar jaar is het waarschijnlijk not done om zo'n ding te hebben en komt er iets veel beters op de markt. Zit je met zo'n ouderwetse vaatwasser opgescheept :roll:

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 20:02

M_D_H schreef:
Nou ja, ik heb geen idee, ik heb zo'n ding nog nooit gehad, het lijkt mij gewoon ontzettend onpraktisch :+

Natuurlijk is het onpraktisch! Blijkt het toch iets warmer dan gedacht doe je niet even een laagje uit En het ziet er uit als een soort veredelde pyjama, {:) niet iets om iemand in serieus te nemen. :n

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 20:03

En dan heb je een keer een leuk servies ;-) en dan is het motiefje na 4 keer in de vaatwasser nauwelijks meer zichtbaar. Ondanks de garantie dat het 'vaatwasmachine bestendig' zou zijn.

Gewoon lekker met de hand afwassen :j

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 20:13

Apple schreef:
En dan heb je een keer een leuk servies ;-) en dan is het motiefje na 4 keer in de vaatwasser nauwelijks meer zichtbaar. Ondanks de garantie dat het 'vaatwasmachine bestendig' zou zijn.

En dan is het een soort mozaïek :')

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 20:59

Apple schreef:

Stop! Straks koopt Oscar dat servies alsnog.

Overigens schijnt een vaatwasser juist duurzamer te zijn dan afwassen (maar dan telt men het productieproces denk ik niet mee...).

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 21:23

En de apparaten die moeten worden vervangen moeten weer op de afvalberg -O-

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 21:31

Ik heb de hele set al, maar kan iemand mij vertellen dat ik dit jasje echt echt echt niet nodig heb voor deze prijs? -O-

Afbeelding

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 21:32

Tsja. Het is net een liner voor een paardendeken.
Maar dan voor een mens.

Beetje duur.

J_emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 21:42

Femke_Tweety schreef:
Tsja. Het is net een liner voor een paardendeken.
Maar dan voor een mens.

Beetje duur.

Hahahahaha _O-
Geweldig topic dit!

Ik zou er bijna iets voor willen kopen. Maar niks op mijn lijstje op het moment..

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 21:46

witroosje schreef:
Ik heb de hele set al, maar kan iemand mij vertellen dat ik dit jasje echt echt echt niet nodig heb voor deze prijs? -O-

[ [url=m/zmhgFC.png]Afbeelding[/url] ]

Ik kan hier echt geen slecht woord over zeggen, sorry :o
Behalve de prijs, ja dat is wel balen maarja :')

belle_boef

witroosje schreef:

Het heeft dezelfde ruitjes als een dekje. Eigenlijk loop je dus rond met een dekje aan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

witroosje schreef:

Is ie waterdicht?

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 21:47

Oh oh oh witroosje wacht ik weet iets!
MISSCHIEN bestaat er ergens op de wereld een gelijkaardig jasje van een budgetvriendelijker merk, als je maar lang genoeg zoekt. En als je het over een maand echt niet kunt vinden is deze wellicht uitverkocht en dan hoef je niet meer te beslissen :j

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 21:49

Dat jasje doet me denken aan oude engelse kaklui.

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 21:50

Ik vind het echt typisch zo'n jasje wat je koopt omdat het je leuk lijktt, maar de textuur bij binnenkomst wel erg veel is en je 'm in de praktijk nooit draagt

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 21:53

@witroosje: jouw paard kan groen wel 'hebben' , maar jou staat die kleur niet.

:')

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 22:21

Oe geniaal topic dit!

Dat jasje moet je echt niet doen! jou paard denkt dan dat jij gras bent en zo leer je hem bijten! Veels te groen :Y)

Dat servies Oscar is niet nodig. Dat erf je wel een keer van een verre tante! :')

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-19 22:22

Met zo'n jasje ben je toch een beetje een kruising tussen een slang en een schildpad. En een dekje inderdaad! Vind hem echt niet mooi.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 22:27

Jullie zijn wel echt goed. Ik dacht even “doe niet zo onaardig, ik vind het wel mooi” maar toen bedacht ik me dat dat juist de bedoeling was. :')

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 22:33

Granoek schreef:
Oh oh oh witroosje wacht ik weet iets!
MISSCHIEN bestaat er ergens op de wereld een gelijkaardig jasje van een budgetvriendelijker merk, als je maar lang genoeg zoekt. En als je het over een maand echt niet kunt vinden is deze wellicht uitverkocht en dan hoef je niet meer te beslissen :j

En dat is dus echt nergens te vinden :')

Jasje lijkt inderdaad wel op een dekje qua patroon, maar laat het dekje nou inderdaad ook dat patroon hebben waardoor hij alleen maar beter erbij past :')

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-19 22:35

Misschien omdat ik niet van setjes hou, maar ik vind het dus best suf om hetzelfde aan te trekken als je paard. Doe je dan ook een bitje in? :') Frontriem om je cap?