Ik heb alles laten doen en we zijn inmiddels 80 000 tevreden kilometers verder, dus deze valt toch onder de categorie: verrassende niet-miskoop
(alleen koop ik nooit meer bij dat soort volk: het is hier al eerder gezegd, die gaan over lijken) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(alleen koop ik nooit meer bij dat soort volk: het is hier al eerder gezegd, die gaan over lijken) _San87_ schreef:Oh, dat heb ik met Derby laarzen gehad. Waren ook op maat gemaakt, nou ja, 'op maat gemaakt'. Ik kon tussen mijn kuit en die bolling een hele hand steken. Sorry, maar dat is geen gezicht.
lovelucydan schreef:madeliefw schreef:Een slee voor de kindjes. Is een heel raar model met hele grote houten bogen voorop waardoor hij heel onhandig te trekken is. Overweeg een andere te kopen maar voor die 2 dagen per jaar dat er sneeuw ligt zo zonde...
Ik heb toevallig een slee gewonnen met het sinterklaasfeest gewoon zo'n houten. Ik weet niet waar je woont maar je mag hem gratis op komen halen.
lovelucydan schreef:madeliefw schreef:Een slee voor de kindjes. Is een heel raar model met hele grote houten bogen voorop waardoor hij heel onhandig te trekken is. Overweeg een andere te kopen maar voor die 2 dagen per jaar dat er sneeuw ligt zo zonde...
Ik heb toevallig een slee gewonnen met het sinterklaasfeest gewoon zo'n houten. Ik weet niet waar je woont maar je mag hem gratis op komen halen.
Petrichor schreef:Change03 schreef:De RING deurbel.
Fijn principe maar ZO TRAAG. We hebben een super internetpakket en de ring hangt naast de deurbel. Toch duurt het keilang voor de verbinding hebben en tegen de tijd dat hij werkt is degene wat voor de deur staat al vertrokken
Nou ideaal toch? Scheelt je heel wat mensen die geld van je willen hebben.
madeliefw schreef:lovelucydan schreef:[quote="mad
Een slee voor de kindjes. Is een heel raar model met hele grote houten bogen voorop waardoor hij heel onhandig te trekken is. Overweeg een andere te kopen maar voor die 2 dagen per jaar dat er sneeuw ligt zo zonde...
[/quote
[/quote
Wat een lief aanbod! Maar we wonen in Enschede, wel erg ver uit de richting.
Petrichor schreef:Ik ben veel aan het werk dus ik ga heel veel mensen die aan de deur staan mis. Maar toen ik vakantie had schrok ik er echt van hoeveel mensen er wel niet langs komen om geld af te troggelen. Laatst kwam zelfs de reclame jongen voor geld aan de deur terwijl ik een nee/nee sticker heb en dus ook nooit reclame krijg.
Op een gegeven moment had ik ook geen kleingeld meer en heb ik ook maar gewoon gezegd dat ik geen geld meer in huis had. Het is echt een keer goed hoor.
ontherun schreef:Petrichor schreef:Ik ben veel aan het werk dus ik ga heel veel mensen die aan de deur staan mis. Maar toen ik vakantie had schrok ik er echt van hoeveel mensen er wel niet langs komen om geld af te troggelen. Laatst kwam zelfs de reclame jongen voor geld aan de deur terwijl ik een nee/nee sticker heb en dus ook nooit reclame krijg.
Op een gegeven moment had ik ook geen kleingeld meer en heb ik ook maar gewoon gezegd dat ik geen geld meer in huis had. Het is echt een keer goed hoor.
Bij collectanten krijg je tegenwoordig dan het antwoord: ‘maar pinnen kan ook hoor!’ Met een brede lach. Grmbl. Moet ik een nieuw excuus verzinnen
Lestrange01 schreef:Lestrange01 schreef:
Een beetje 18+, maar ik wil een blinddoek zonder blinddoek zeg maarzodat het ook eventueel in het openbaar gedragen kan worden.
Een best simpel voorbeeld, als je graag een keer met je partner wil proberen om tijdens de daad niets te kunnen zien, zou je normaal een blinddoek gebruiken. Maar stel je voor je partner wil wel graag je gezicht nog geheel blijven zien, dan kies je voor deze lenzen ipv een doek dragen.
Hubbels schreef:Elinexx schreef:Schoenen van Shabbies, dacht die zijn leuk, nou nog nooit zo veel pijn gehad met lopen
Jaaaaa, ik heb afgelopen dinsdag een paar Shabbie's besteld, stonden super gaaf op de site van Zalando, kreeg ze gister binnen en ze zijn vreselijken hoewel ik maat 40 heb zijn deze mij veel en veelste groot! Gelukkig gaan ze vandaag weer terug. zijn nog vreselijk duur ook inderdaad
Willeke_ schreef:Lestrange01 schreef:
Een best simpel voorbeeld, als je graag een keer met je partner wil proberen om tijdens de daad niets te kunnen zien, zou je normaal een blinddoek gebruiken. Maar stel je voor je partner wil wel graag je gezicht nog geheel blijven zien, dan kies je voor deze lenzen ipv een doek dragen.
Je zou ook je ogen dicht kunnen doen
Change03 schreef:De RING deurbel.
Fijn principe maar ZO TRAAG. We hebben een super internetpakket en de ring hangt naast de deurbel. Toch duurt het keilang voor de verbinding hebben en tegen de tijd dat hij werkt is degene wat voor de deur staat al vertrokken
Paardennamen schreef:Vrijwel alle kleding van bonprix...
__Sannne schreef:Een Samsung Galaxy Tab A 2019 tablet. Gekocht in oktober voor school, maar gebruik hem eigen nooit. Super zonde van het geld want hij was zo'n 200 euro. Nu op marktplaats gezet maar nog zonder resultaat helaas.
Fitzroy schreef:Iets wat uiteindelijk een miskoop bleek te zijn: 2 tickets Düsseldorf - Fort Myers in Florida met AirBerlin. Kosten 1300,- . En toen ging AirBerlin op de fles en kon ik fluiten naar de centen. Zo zonde van het geld