Miskopen waarvan je het niet had verwacht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nessinator

Re: Miskopen waarvan je het niet had verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 14:19

Mijn eerste auto. Ik wilde per se bij een bedrijf mijn eerste auto kopen, en deze was de goedkoopste van alle auto's van dat model die te koop stonden, maar goed, ook wel de meeste kms op de teller. Bij de bezichtiging te horen gekregen dat hij al een keer een nieuwe distributieriem had gehad, net olie had gehad, alle vloeistoffen op peil waren, remschijven net vervangen, nieuwe all-season banden. Ik die auto meegenomen, maand later toch maar voor een grote beurt naar een mij vertrouwde garage, moest alles vervangen worden... Distributieriem was inderdaad vervangen ja, 100 000 km geleden, er moest inmiddels heel nodig een nieuwe in, de vloeistoffen waren aangevuld maar niet vervangen dus ene smeerboel, alles moest vervangen. Alleen de banden waren inderdaad nieuw, maar het jaar erop bleken het zomerbanden waar ik dus de hele winter op had lopen glibberen... kosten: bijna evenveel als autootje zelf.
Ik heb alles laten doen en we zijn inmiddels 80 000 tevreden kilometers verder, dus deze valt toch onder de categorie: verrassende niet-miskoop :D (alleen koop ik nooit meer bij dat soort volk: het is hier al eerder gezegd, die gaan over lijken)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 14:22

_San87_ schreef:
Oh, dat heb ik met Derby laarzen gehad :'). Waren ook op maat gemaakt, nou ja, 'op maat gemaakt'. Ik kon tussen mijn kuit en die bolling een hele hand steken. Sorry, maar dat is geen gezicht.

Deze waren ook opgemeten. In een hele chique ruitershop in Amstelveen door een bijzonder type.
Maar hoe kan je dit verantwoorden? Als die kuiten zo dik zouden zijn als de bolling, dan moet de opening toch ook minstens zo groot zijn?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-19 14:43

lovelucydan schreef:
madeliefw schreef:
Een slee voor de kindjes. Is een heel raar model met hele grote houten bogen voorop waardoor hij heel onhandig te trekken is. Overweeg een andere te kopen maar voor die 2 dagen per jaar dat er sneeuw ligt zo zonde...

Ik heb toevallig een slee gewonnen met het sinterklaasfeest gewoon zo'n houten. Ik weet niet waar je woont maar je mag hem gratis op komen halen.

Wat lief van je!

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 15:22

Mijn vijver stofzuiger...het bleek dat mijn vijver hiervoor niet geschikt is. 5 minuten geprobeerd

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 17:26

lovelucydan schreef:
madeliefw schreef:
Een slee voor de kindjes. Is een heel raar model met hele grote houten bogen voorop waardoor hij heel onhandig te trekken is. Overweeg een andere te kopen maar voor die 2 dagen per jaar dat er sneeuw ligt zo zonde...

Ik heb toevallig een slee gewonnen met het sinterklaasfeest gewoon zo'n houten. Ik weet niet waar je woont maar je mag hem gratis op komen halen.

Wat een lief aanbod! Maar we wonen in Enschede, wel erg ver uit de richting.

Change03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 18:58

Petrichor schreef:
Change03 schreef:
De RING deurbel.

Fijn principe maar ZO TRAAG. We hebben een super internetpakket en de ring hangt naast de deurbel. Toch duurt het keilang voor de verbinding hebben en tegen de tijd dat hij werkt is degene wat voor de deur staat al vertrokken :')

Nou ideaal toch? Scheelt je heel wat mensen die geld van je willen hebben. :')

Maar de postbezorger die ik moet doorverwijzen naar een specifieke buurvrouw heb ik net te laat eraan -O-

Heerlijk trouwens als ik Jehova of deur-aan-deur verkopers heb (en het ding werkt), dan maak ik ze wijs dat ik aan het werk ben of zeg ik dat ik lekker in bed lig met chips en cola :')

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-19 22:11

Ik ben veel aan het werk dus ik ga heel veel mensen die aan de deur staan mis. Maar toen ik vakantie had schrok ik er echt van hoeveel mensen er wel niet langs komen om geld af te troggelen. Laatst kwam zelfs de reclame jongen voor geld aan de deur terwijl ik een nee/nee sticker heb en dus ook nooit reclame krijg.

Op een gegeven moment had ik ook geen kleingeld meer en heb ik ook maar gewoon gezegd dat ik geen geld meer in huis had. Het is echt een keer goed hoor. :+

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 23:03

madeliefw schreef:
lovelucydan schreef:
[quote="mad
[/quote

[/quote

Wat een lief aanbod! Maar we wonen in Enschede, wel erg ver uit de richting.

Ok jammer. Das wel ver ja

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 23:30

Petrichor schreef:
Ik ben veel aan het werk dus ik ga heel veel mensen die aan de deur staan mis. Maar toen ik vakantie had schrok ik er echt van hoeveel mensen er wel niet langs komen om geld af te troggelen. Laatst kwam zelfs de reclame jongen voor geld aan de deur terwijl ik een nee/nee sticker heb en dus ook nooit reclame krijg.

Op een gegeven moment had ik ook geen kleingeld meer en heb ik ook maar gewoon gezegd dat ik geen geld meer in huis had. Het is echt een keer goed hoor. :+

Bij collectanten krijg je tegenwoordig dan het antwoord: ‘maar pinnen kan ook hoor!’ Met een brede lach. Grmbl. Moet ik een nieuw excuus verzinnen _O-

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 23:41

Elke dikke gebreide trui die ik blijf kopen omdat ik ze zo leuk vind maar toch steeds niet aan doe want: veel te warm.. -O-

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 23:48

ontherun schreef:
Petrichor schreef:

Bij collectanten krijg je tegenwoordig dan het antwoord: ‘maar pinnen kan ook hoor!’ Met een brede lach. Grmbl. Moet ik een nieuw excuus verzinnen _O-

Nee dank je, fijne dag nog!

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 00:05

Lestrange01 schreef:
Lestrange01 schreef:

Een beetje 18+, maar ik wil een blinddoek zonder blinddoek zeg maar _O- zodat het ook eventueel in het openbaar gedragen kan worden.

Een best simpel voorbeeld, als je graag een keer met je partner wil proberen om tijdens de daad niets te kunnen zien, zou je normaal een blinddoek gebruiken. Maar stel je voor je partner wil wel graag je gezicht nog geheel blijven zien, dan kies je voor deze lenzen ipv een doek dragen.

Je zou ook je ogen dicht kunnen doen :')

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 00:06

Mijn maatgemaakte Prydi zadel wat voor mij meteen al te klein was en mijn paard na 2 maanden rijden ook.
Mijn acer laptop... ding loopt continu vast. Garantie verlopen.
Kruimelzuiger ,
De Kärcher ramenlapding heb ik ook, allemaal strepen, maar ik blijf hem stug gebruiken, want duur.
Net te korte rokjes, te lage broeken, te diepe decoletéshirtjes, afzak- schouderbandjes-BH’s, toch net niet de kleur vest, te kleine maillots, ...

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 00:15

Hubbels schreef:
Elinexx schreef:
Schoenen van Shabbies, dacht die zijn leuk, nou nog nooit zo veel pijn gehad met lopen :+

Jaaaaa, ik heb afgelopen dinsdag een paar Shabbie's besteld, stonden super gaaf op de site van Zalando, kreeg ze gister binnen en ze zijn vreselijk -O- en hoewel ik maat 40 heb zijn deze mij veel en veelste groot! Gelukkig gaan ze vandaag weer terug. zijn nog vreselijk duur ook inderdaad

Met hakken moet je altijd een maat kleiner bestellen dan bv je normale loopschoenen

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 00:34

Willeke_ schreef:
Lestrange01 schreef:

Een best simpel voorbeeld, als je graag een keer met je partner wil proberen om tijdens de daad niets te kunnen zien, zou je normaal een blinddoek gebruiken. Maar stel je voor je partner wil wel graag je gezicht nog geheel blijven zien, dan kies je voor deze lenzen ipv een doek dragen.

Je zou ook je ogen dicht kunnen doen :')

_O- _O-
Laatst bijgewerkt door Joliieeenn op 14-12-19 00:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 00:34

Vrijwel alle kleding van bonprix...

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 00:36

Change03 schreef:
De RING deurbel.

Fijn principe maar ZO TRAAG. We hebben een super internetpakket en de ring hangt naast de deurbel. Toch duurt het keilang voor de verbinding hebben en tegen de tijd dat hij werkt is degene wat voor de deur staat al vertrokken :')

Oooh dat ligt dus niet aan de onze gelukkig :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 00:53

Paardennamen schreef:
Vrijwel alle kleding van bonprix...

Ja zeg dat! Ik koop er helemaal geen kleding meer, soms dacht ik nog wel eens: hmm mijn laatste slechte ervaring is van een paar jaar terug... Misschien is het nu wel goed? En dan terwijl je beter weet toch weer iets bestellen, en weer een kledingstuk binnen krijgen die je na een paar keer wassen weg kan gooien omdat alle vorm eruit is.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 06:14

Amalarab schreef:
Een waterkoker en douchewekker van de Lidl. Kan bijna niet fout gaan toch?
Baggerspul is het!

Ik ben juist superblij met onze waterkoker van de Lidl (zo’n retro model)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 07:29

Iets wat uiteindelijk een miskoop bleek te zijn: 2 tickets Düsseldorf - Fort Myers in Florida met AirBerlin. Kosten 1300,- . En toen ging AirBerlin op de fles en kon ik fluiten naar de centen. Zo zonde van het geld 8)7

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 07:36

__Sannne schreef:
Een Samsung Galaxy Tab A 2019 tablet. Gekocht in oktober voor school, maar gebruik hem eigen nooit. Super zonde van het geld want hij was zo'n 200 euro. Nu op marktplaats gezet maar nog zonder resultaat helaas.

Wat wil je ervoor hebben?? Onze is net overleden, kan wel nieuwe halen maar elkaar helpen kan ook haha...

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 07:45

Ik bied me aan als liefdevol huisje voor alle dyson, karcher en schoeneninmaat39 miskopen.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-19 09:03

Fitzroy schreef:
Iets wat uiteindelijk een miskoop bleek te zijn: 2 tickets Düsseldorf - Fort Myers in Florida met AirBerlin. Kosten 1300,- . En toen ging AirBerlin op de fles en kon ik fluiten naar de centen. Zo zonde van het geld 8)7

Wij hadden 8 uur vertraging met Airbelin, zouden een hele som met geld krijgen uiteraard nooit gekregen.

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 09:10

Oh, Bon Prix kleding gaat bij mij juist prima, terwijl ik alles gewoon was en in de droger kieper.

Mijn miskoop is de robot stofzuiger. Ik had verwacht dat ding geniaal te vinden, maar bv onder de tafel en stoelen door vind ie lastig, de beneden verdieping in zn geheel te groot om alles schoon te krijgen, er was eigenlijk geen geschikte plek om zijn dock neer te zetten waardoor hij die regelmatig niet terug kon vinden. Hij maakt zo’n herrie dat je m niet aan wilt hebben als je thuis bent of slaapt, maar de opties om te programmeren zijn erg beperkt.

Hij staat al zeker drie jaar stof te vangen onder de kast ;(

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 09:16

Eigenlijk mijn borduurmachine met alle toebehoren.. Wilde proberen logo’s te digitaliseren en op shirts etc te borduren. Maar het is gewoon niet mijn ding. Dus na 4 jaar bijna alleen maar stil te hebben gestaan, is ie nu te koop...
Alleen een slechte periode nu met al die dure dagen/weken.. Zal blij zijn als ie weg is...