Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Verder werk ik als ZZP-er dus verder niks
Beide pakketten standaard met dingen als chips, wijn, sap, pasta, soep etc. Mijn man kwam gisteren met een heel groot pakket, behalve de standaard dingen zat hier ook nog een okergeel plaid in en een vuurschaal

Heel blij mee want ik wil al een tijdje een wasmachine en dit bedrag samen met het bedrag wat ik van de zomer heb gehad in bonnen als bonus zorgt dat ik er een kan kopen zonder zelf bij te hoeven leggen
Ben geen Rituals verslaafde hoor
Ook heb ik nog een boek gekregen. 

marit2403 schreef:Iris1702 schreef:Een boekje over 100 jaar het bedrijf en tinteling (bon van 35 euro)
Keuze uit heel veel producten zoals rituals enzo maar ook bv in te wisselen voor een bioscoopbon of een bon van bol.com. Nog even bedenken wat ik ga kiezen....
Werk jij heel toevallig in de zorg ?
Maureen95 schreef:Ik heb afgelopen dinsdag een kerstborrel gehad van mijn werk. We kregen muntjes en er stond een hele grote vrachtwagen waarin een kleine kerstmarkt verpakt was. Superleuk! We konden kiezen uit heel veel dingen. Heb uiteindelijk 3 Rituals pakketten uitgezocht. De Samurai, Sakura en de Dao. Had nog 2 muntjes over en heb samen met mijn collega nog een Dao pakket gedeeldBen geen Rituals verslaafde hoor
Ook heb ik nog een boek gekregen.
Ben er erg blij mee
[ [url=m/w57Clf.jpg]Afbeelding[/url] ]
. Mijn twee favorieten
. Lucky duck.