Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SusanH schreef:Het is toch echt smaak afhankelijk. Ik doe het er prima op. En ik leef nog steeds. Ik vind heel veel koffie in de horeca echt niet te doen. En dat komt dan wel uit een heel fancy duur koffie apparaat.

ClaudiaHS schreef:Karma schreef:
Hou op hoor....
Senseo is smerig, altijd! Zelfs met Senseo-pads geeft het een melige nasmaak. Als ik weet dat mensen Senseo serveren dan neem ik liever thee.mee eens.
Wij hebben helaas op het werk een senseo, dus heb niet veel keus.
Dan pak ik altijd wel de sterkste smaak die er is en dat is nog niet te zuipen.
Thuis heb ik een DeLonghi Magnifica espresso (bonen) apparaat en daar gaan dan ook altijd de sterkte espresso bonen in![]()
Voor als ik eens zin heb in wat anders hebben we ook een Dolce Gusto staan.
Enige wat ik daar heel af en toe mee maak is een latte macchiato.
SusanH schreef:Karma schreef:Hou op hoor....
Senseo is smerig, altijd! Zelfs met Senseo-pads geeft het een melige nasmaak. Als ik weet dat mensen Senseo serveren dan neem ik liever thee.
Het is toch echt smaak afhankelijk. Ik doe het er prima op. En ik leef nog steeds. Ik vind heel veel koffie in de horeca echt niet te doen. En dat komt dan wel uit een heel fancy duur koffie apparaat.
Shaggy09 schreef:SusanH schreef:Het is toch echt smaak afhankelijk. Ik doe het er prima op. En ik leef nog steeds. Ik vind heel veel koffie in de horeca echt niet te doen. En dat komt dan wel uit een heel fancy duur koffie apparaat.
Tuurlijk het is smaak afhankelijk, maar ik vraag me toch wel af in hoe verre je een koffie liefhebber bent als je Senseo lekkerder vind dan Nespresso
Een beetje net zoiets als wijn, smaken verschillen maar sommige goedkope wijnen smaken gewoon ronduit bagger.
LWDaisy schreef:ClaudiaHS schreef:mee eens.
Wij hebben helaas op het werk een senseo, dus heb niet veel keus.
Dan pak ik altijd wel de sterkste smaak die er is en dat is nog niet te zuipen.
Thuis heb ik een DeLonghi Magnifica espresso (bonen) apparaat en daar gaan dan ook altijd de sterkte espresso bonen in![]()
Voor als ik eens zin heb in wat anders hebben we ook een Dolce Gusto staan.
Enige wat ik daar heel af en toe mee maak is een latte macchiato.
Hier ook een DeLongi, wij maken er een sport van de bonen zelf te mengen in een giga emmer. Een zak sterke bonen, een zak mokka, een zak dessert, ... jammieeee
SusanH schreef:Shaggy09 schreef:
Tuurlijk het is smaak afhankelijk, maar ik vraag me toch wel af in hoe verre je een koffie liefhebber bent als je Senseo lekkerder vind dan Nespresso
Een beetje net zoiets als wijn, smaken verschillen maar sommige goedkope wijnen smaken gewoon ronduit bagger.
Ik zeg toch nergens dat ik Senseo lekkerder vind? Ik vind Nespresso cups en het bijbehorende apparaat gewoon veel te prijzig. En Senseo is prima te drinken. Ik vind de smaak het prijsverschil niet waard.
chanicha schreef:Ik moet zeggen dat ik Dolce Gusto ook lekker vind en dan de Lungo op drie streepjes![]()
Mijn dochter heeft deze maar ik vind de Nespressocups al prijzig maar de Dolce Gusto is nog duurder.