Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cioccolato schreef:Ik vind het betaal systeem via marktplaats juist fijn werken en koop er graag mee. Als een verkoper daar niet mee akkoord gaat, zoek ik wel iets anders..
fjordjes schreef:Vanaf volgend jaar gaan de verzendkosten van pakketjes omhoog naar 7,25... Dat wordt nog minder overhouden met onzinbiedingen!
StalNollie schreef:Hier ook iemand die er stellig van overtuigd is dat het verzenden 8.50 kost. Kreeg het niet aan zijn verstand dat dit niet klopte heb dan ook van de koop afgezien
EmptyWords schreef:maar ze zijn wel mooi met zulke benen hoor!
Relaxed schreef:Jemig hoe dan!? Kun je daarop lopen?ze staan je wel echt goed idd, maar zulke berichten via marktplaats zit je niet echt op te wachten
Freekieee schreef:Ik probeer hakken te verkopen.. krijg de vraag om een aan foto te sturen. Dus ik foto maken en de rest eraf knippen.
Oh ja staat wel erg mooi met zulke benen
Ze zijn wel erg hoog maar is mooi met zulke benen.
Uuh oké.
Dus ik zei ja ze lopen erg lekker. Je merkt amper dat ze hoog zijn.
Zegt zij of een hijhaha ja misschien wel maar met zulke benen zijn echt mooi.
En ze wilde er over nadenken. Dus ik negeerde dat over mn benen. Krijg ik sorry dus ik waarom. Ja dacht dat je het niet leuk vindt.
En dan oh vindt je wel leuk?
Dus maar gevraagd of ze ze wilt hebben..
De foto, je ziet amper mn benen..![]()
[ [url=m/ex2dxk.jpg]Afbeelding[/url] ]
nine1987 schreef:Freekieee schreef:Ik probeer hakken te verkopen.. krijg de vraag om een aan foto te sturen. Dus ik foto maken en de rest eraf knippen.
Oh ja staat wel erg mooi met zulke benen
Ze zijn wel erg hoog maar is mooi met zulke benen.
Uuh oké.
Dus ik zei ja ze lopen erg lekker. Je merkt amper dat ze hoog zijn.
Zegt zij of een hijhaha ja misschien wel maar met zulke benen zijn echt mooi.
En ze wilde er over nadenken. Dus ik negeerde dat over mn benen. Krijg ik sorry dus ik waarom. Ja dacht dat je het niet leuk vindt.
En dan oh vindt je wel leuk?
Dus maar gevraagd of ze ze wilt hebben..
De foto, je ziet amper mn benen..![]()
[ [url=m/ex2dxk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind ze ook wel erg mooi met zulke benen hoor!!![]()
![]()
Maar zonder gekheid.. Hoe LOOP je in godsnaam op die dingen? Ik breek m'n benen al als ik ernaar kijk..