ik heb het idd ook wel eens geprobeerd overdag. Maar dan vanaf mijn bed. Lukte idd ook niet. Helaas
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xLeoniee schreef:Vliegen kan ik ook! Ik neem een aanloopje en duik voorover en met zwembewegingen ga ik vooruit
Melewel94 schreef:Disclaimer: best wel heavy... Voor de beeldende lezers...
Ik heb ook eens gedroomd dat ik op een familiefeest was, en alle kleinkinderen waren buiten bij het meer aan het spelen. In het meer was een eilandje met een hutje erop. Ik hoorde geschreeuw dus ik met een bootje het meer op en roeienroeienroeien... Maar snel ging het niet, net zoals dat je niet kan rennen...
Eenmaal aangekomen, was iedereen opgehangen, en ik moest ze uit hun lijden verlossen door ze dood te steken met een mes want ze leefde nog en konden alleen zo gered worden (uit hun lijden dan...)
En de enigste die ik kon 'redden' (dus met dat mes...) was m'n neefje, die iets later helaas aan kanker is overleden...
Dat was best een heftige droom als 10 jarige en die staat me nog steeds bij...

SusanH schreef:Zag iets over noten lezen wat niet lukt. Probeer sowieso eens te lezen. Of iets in te typen via een toetsenbord. Lukt niet in je droom.
het ging hier toch heel de tijd over wc’s, dus ik denk dat moet ik eens checken. Dus ik in mijn droom naar de wc: kom ik aan bij een stal
dus de deuren echt maar 1.30m hoog ofzo. Daar stond een vrouw te wachten, er bleken 2 wc’s naast elkaar te zitten dus privacy had je niet. De ene wc had geen gat er in, maar een kleine afvoer met roostertje, soort urinoir waar je op kan zitten. Dus alleen plassen en geen wc papier gebruiken
De vrouw die er was stond bij het normale toilet te wachten, deze was verstopt want ze moest een nr. 2
en ik dacht ook echt: ah die bokkers hebben echt gelijk
zouden die gekke wc’s voorkomen dat je echt naar de wc gaat in je dromen

(ik ben niet bang voor spinnen zoals ieder mens is, ik ben ooit uit een rijdende auto gesprongen door een spin dus het is wel erg met mij
)
Zelfde verhaal met een achtervolging door dino's in een stad. Die 2 dromen had ik elk jaar en dat een paar jaar lang. Dat vind ik zelf best raar. 
Humpiedumpie schreef:Ik droom mn hele leven lang al over oorlog.
Vaak ben ik in een bekend huis en ineens hoor je de vliegtuigen al. Dan weet ik al hoe laat het is. Paniek dus, wegwezen, vluchten verstoppen.
Soms probeer ik mn hond(die ik niet heb) te verkopen om een ticket te kopen om weg te komen. Of ik verstop me met mn katten in het park. Maar ik ben altijd te laat. Of ik word gevonden, of ik loop een paar mannetjes tegen het lijf.
Op het vliegveld moeten we in rijen verzamelen. Ik ben dan vaak iemand of iets kwijt. Paniek paniek. Vervolgens worden we naar de gaskamer begeleid.
Maar meestal word ik neergeschoten. Ik lok dat soms ook bewust uit; schiet me maar neer dan. En dan loop ik weg en dan hoor ik een knal en ben k door mn hoofd geschoten. Ik ben ook wel eens in de kappersstoel neergeschoten. Ik zag in de spiegel dat ik een gat in mn hoofd heb. Heel bizar. Ik ben me dan bewust dat ik ben neergeschoten en doodga.. Op dat moment word ik dan wakker..
Maar meestal heb k wel van die paniekdromen..