Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:40

Ik lust geen chocolade pasta en zelfs geen Nutella. Mensen begrijpen niet waarom ik het niet lust maar krijg het m'n keel echt niet door :)

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:40

Relaxed schreef:
eline_di schreef:
Dat een boterham met leverpastei en hagelslag (op dezelfde boterham) lekker is.

Whut? :')

Dit is echt lekker idd, of met likkepot die paté met groenten in!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:42

Ik vind dat iedereen een bijdrage moet leveren aan de maatschappij door werk of vrijwilligerswerk, huisvrouw of huisman is geen werk.

Als je financieel er onvoldoende voor staat om kinderen te onderhouden dan moet je geen kinderen nemen. Ik wil niet aan jouw kinderen betalen

Trouwens als je relatie niet sterk genoeg is, moet je ook niet aan kinderen beginnen. Ik zie zo vaak mannen die volgens mij mee gaan met de kinderwens van de vrouw maar er zelf helemaal niet aan toe zijn kinderen te hebben

Ik vind dat we ruimte moeten geven aan vluchtelingen in ons land mits deze de taal leren en onze cultuur respecteren. Ik wil niet aan ze betalen terwijl ze 8 kinderen op de wereld gaan zetten

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:42

Friends is poedersuiker, net als Big Bang Theory :j

StableDoor

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:45

Oh nog eentje, ik ben voor verplicht vaccineren.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:46

StillAngel schreef:
Ik vind honden echt vreselijk en snap niet echt waarom je er een zou willen. Stinken, blaffen en veel moeite voor doen. Nee, bedankt.

Dat is net hoe je ze opvoedt en wat je voert.

Mijn hond ruik je niet, en hij blaft nooit. En ik moet er wel veel moeite voor doen, maar anders kom ik ook niet aan mijn beweging toe.
Judass schreef:
Oja nog een, waar je echt altijd discussies mee opwekt.

Katten horen niet vrij buiten te lopen, en anders moet je ook niet huilen als Minoes platgereden wordt.
Nog los van alle kattenpoep, en opgevroten vogels |o

Nou ja, huilen als Minoes platgereden wordt snap ik best :(:) dat is ook naar. Maar je kan het alleen jezelf verwijten.

Ik ben het er volkomen mee eens overigens. Ik heb mijn kat voor mij, omdat ik hem leuk vind, niet voor de buren, en ik wil niet dat anderen last hebben van mijn dieren.
Jolien87 schreef:
Best friends.
Geeft niks, die kijk ik dan wel op momenten dat we niet ons maandelijkse pizza Hawaii-feestje houden waarbij we afgeven op voetbal en chihuahua's.

I'm down girl, text me.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-19 14:46

Napie schreef:
Ik vind dat iedereen een bijdrage moet leveren aan de maatschappij door werk of vrijwilligerswerk, huisvrouw of huisman is geen werk.

Deze inderdaad!!!

"Huisman/vrouw zijn is ook een fulltime baan".
Maar er zijn gewoon letterlijk mensen met een fulltime baan die daarnaast ook nog een alle taken van het huishouden op zich nemen. Maak jezelf nuttig inderdaad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:49

karuna schreef:
Peanutbutter schreef:
Ik vind heel veel afgekeurde mensen aanstellers of profiteurs.
IMO kunnen ze prima hun steentje kunnen bijdragen in de maatschappij.
Dan specifiek het deel met vage klachten , of geen echte diagnoses.

Als je thuis op de bank kan zitten, op vakantie kan gaan , de hond kan uitlaten , festivals af kan gaan etc etc , kan je ook wel 3 uurtjes achter een kassa zitten of voorlezen aan dementerende ouderen bijvoorbeeld.

Ik ben verder echt anti social media als bv FB / Twitter / Instagram etc.
Eigenlijk alles wat men gebruikt om zichzelf te ´presenteren ´.

Edit Een gevaarlijke conclusie die je trekt :roll: mensen gaan niet voor hun lol afgekeurd worden. Dat krijg je niet zomaar. Meeste mensen waar je op doelt zie je niet als ze zich sjit voelen. En even 3 uurtjes iets doen iedere week he. Los van bedrijven willen je niet hebben dan.

Mag jij vinden , mag ik vinden.
Zie header topic.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:49

- Ik vind voetbal verschrikkelijk;
- Ik vind programma's als GTST stom;
- Ik heb een hekel aan mensen die zichzelf te serieus nemen;
- Ik vind zichzelf benoemde veganisten en vegans niet een van de slimste mensen, aangezien ze op een andere manier de aardbol naar de klote helpen;
- Ik vind dat er gestopt moet worden met reisjes naar andere planeten, omdat dát juist de aardbol en het universum naar de filestijnen helpt;
- Ik vind elektrische auto's echt het domste wat er ooit geproduceerd is. In die zin dat het voor mij geen echte auto's meer zijn en er elders op de wereld hele stukken natuur kapotgemaakt worden voor die zogenaamde 'schone' accu's;
- Ik vind dat er te weinig geduld in de wereld bestaat, zeker tegenover dieren;
- Ik vind dat kinderen tegenwoordig niet meer opgevoed worden;
- En zo kan ik nog wel even doorgaan.

:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:51

Balenciaga schreef:
Napie schreef:

Deze inderdaad!!!

"Huisman/vrouw zijn is ook een fulltime baan".
Maar er zijn gewoon letterlijk mensen met een fulltime baan die daarnaast ook nog een alle taken van het huishouden op zich nemen. Maak jezelf nuttig inderdaad.

Zolang er geen uitkering wordt getrokken heb ik er persoonlijk geen mening op.
Dan ieder voor zich.

Maar zodra ze een uitkering hebben vanwege kinderen op opvoeding ben ik er snel klaar mee

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:51

Oh hm, ik vind grondchihuahua's dus echt geniaal, vinden veel mensen blb ook vreemd.
Dus niet die dingen die met knetterende koppijn moddervet in een handtas rondgeslingerd worden. De waakzame intelligente goed gebouwde hondjes met een groots karakter <3
Laatst bijgewerkt door Hoppit op 29-08-19 14:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:53

StableDoor schreef:
Oh nog eentje, ik ben voor verplicht vaccineren.

Is dat een "unpopular opinion"? Wat mij betreft mag dit ook :j

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:54

Ik vind het echt verschrikkelijk om naar Nielson te moeten luisteren, dan gaat de radio zsm op een andere zender. André Hazes sr ben ik ook al niet zo dol op :o

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:56

Peanutbutter schreef:

Als je thuis op de bank kan zitten, op vakantie kan gaan , de hond kan uitlaten , festivals af kan gaan etc etc , kan je ook wel 3 uurtjes achter een kassa zitten of voorlezen aan dementerende ouderen bijvoorbeeld.

Eens, 100%

Hetzelfde met mensen die thuis zitten met allerlei vage ziektes en gebreken maar wel paarden kunnen houden, verzorgen, etc.

Dan denk ik aan mn opaatje die met 86 jaar nog 5 ochtenden in de week werkte met uitgezaaide kanker, twee kunstheupen en een pacemaker. Als je echt zooo graag wilde werken zou je het wel doen.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:58

Mars schreef:
Peanutbutter schreef:

Eens, 100%

Hetzelfde met mensen die thuis zitten met allerlei vage ziektes en gebreken maar wel paarden kunnen houden, verzorgen, etc.

Dan denk ik aan mn opaatje die met 86 jaar nog 5 ochtenden in de week werkte met uitgezaaide kanker, twee kunstheupen en een pacemaker. Als je echt zooo graag wilde werken zou je het wel doen.

Amen.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:58

Mars schreef:
Peanutbutter schreef:

Eens, 100%

Amen! _/-\o_

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:59

Ik vind 99% van de smalle paardjes VERSCHRIKKELIJK. Minipaardjes en een breedgebouwde kwpner gaan nog, maar de rest :r geef mij maar een lekkere brede quarter of een koudbloed (dont get me weong, heb zelf warmbloeden maar die zijn breedgebouwd)

Chiuchias zijn ratten, geen honden

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:00

Verplicht vaccineren, alsjeblieft niet. Ik haal nooit vaccins. Ik heb een afwijking in mijn immuunstysteem waardoor een vaccin meteen afgebroken wordt en dus geen nut heeft in mijn lichaam. Enige wat ermee bereikt wordt is dat ik er dood en doodziek van word..

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:00

Balenciaga schreef:
Ik hoop oprecht dat er nooit meer een getalenteerde Nederlander in de Formule 1 komt. Ik kijk al Formule 1 sinds klein meisje, en erger me DOOD aan dat voetbalvolk dat sinds 4 jaar de F1 ontdekt heeft en er zogenaamd verstand van heeft. Waarbij het alleen maar "Max dit, Max dat" is. Die niet objectief naar de sport kunnen kijken. Donder allemaal toch lekker op :r

Natuurlijk kijkt het grote deel van Nederland met een oranje bril naar een sport waar een Nederlander het goed doet. Maar dit is iets waarbij ik echt het contrast merk, juist omdat ik er al zo lang naar kijk en het zo'n enorme ommezwaai is.

Van de MotoGP mogen ze overigens ook wegblijven. Vind het stiekem echt niet erg dat Bendsneyder geen deuk in een pakkie boter rijdt in de Moto2 :+ :+

Dat auto-, motorsport en tractorpulling niet zo goed zijn voor het milieu.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:01

Mars schreef:
Peanutbutter schreef:

Eens, 100%

Mee eens! :j

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:02

Pipodipo schreef:
Balenciaga schreef:
Ik hoop oprecht dat er nooit meer een getalenteerde Nederlander in de Formule 1 komt. Ik kijk al Formule 1 sinds klein meisje, en erger me DOOD aan dat voetbalvolk dat sinds 4 jaar de F1 ontdekt heeft en er zogenaamd verstand van heeft. Waarbij het alleen maar "Max dit, Max dat" is. Die niet objectief naar de sport kunnen kijken. Donder allemaal toch lekker op :r

Natuurlijk kijkt het grote deel van Nederland met een oranje bril naar een sport waar een Nederlander het goed doet. Maar dit is iets waarbij ik echt het contrast merk, juist omdat ik er al zo lang naar kijk en het zo'n enorme ommezwaai is.

Van de MotoGP mogen ze overigens ook wegblijven. Vind het stiekem echt niet erg dat Bendsneyder geen deuk in een pakkie boter rijdt in de Moto2 :+ :+

Dat auto-, motorsport en tractorpulling niet zo goed zijn voor het milieu.

Dat komt omdat er teveel bomen gekapt zijn/worden, die de uitstoot niet (meer) kunnen verwerken. Vroeger ging het prima, maar omdat ineens iedereen een nieuwbouwhuisje wil, worden er steeds meer bomen gekapt en dus valt het op dat er niet veel meer op een natuurlijke manier gezuiverd kan worden.

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:03

Peanutbutter schreef:

Dit!! :j
Laatst bijgewerkt door MoppieFilou op 29-08-19 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:03

Wat ik absoluut niet snap en me druk over kan maken is de mensen die een doorsnee huis hebben of een appartement met 5 honden, 11 katten en 3 konijnen.

Serieus.. WAAROM? Waarom kun je niet genoegen nemen met 1 hond en bijv. 2 katten? >;)

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:04

Ohja nog een:

Het is al te laat om het klimaat te redden. We hebben nog zo'n 30 jaar comfortabel te leven voordat de mensheid begint uit te sterven, dus zorg dat je boven modaal gaat verdienen en geniet van het leven zolang het nog kan.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:04

jumpyhorse schreef:
Ik vind 99% van de smalle paardjes VERSCHRIKKELIJK. Minipaardjes en een breedgebouwde kwpner gaan nog, maar de rest :r geef mij maar een lekkere brede quarter of een koudbloed (dont get me weong, heb zelf warmbloeden maar die zijn breedgebouwd)

Chiuchias zijn ratten, geen honden

Ha ha ha, ik schaam mij altijd dood als ik met de (boomer)hondjes van mijn ouders moet wandelen. Vroeger hadden ze tenminste echte, grote honden. Tegenwoordig van die kleine stoepn**kertjes, die ik rustig katten aan een touwtje noem. Ze zijn lief, hoor. Zelf zou ik ze alleen absoluut niet willen hebben. :D