Shaggy09 schreef:k_m schreef:Wel jammer ik denk dit word zo een hilarisch topic met gekke schoonmoeder verhalen, gaat het al 6 pagina`s over respect en koken en ijsblokjes![]()
Soms wil je gewoon ff klagen, leek me hilarisch zo een topic. Mensen nemen dingen echt te zwaar op, het gaat over andere mensen die je niet eens kent.
Dat was ook letterlijk mijn bedoeling met het topic.Erg jammer maar ja..
Ik denk dat veel mensen dingen wel hilarisch vinden, maar in dit geval wordt er gepraat en geoordeeld over andere mensen met andere normen en waarden (die vaak niet anders kennen en een stuk ouder zijn) en dan ook nog nota bene de familie van je vriend. De woordkeuze die is gebruikt is wat mij betreft respectloos.. tegenover schoonouders maar ook tegenover vriend, het zijn immers zijn ouders.
Ik heb ook wel eens wat meegemaakt met mijn schoonmoeder, maar daar is niks hilarisch aan, het zorgt toch alleen maar voor onrust? Daarnaast ben ik zo opgevoed om die onderwerpen niet op het internet te zetten maar juist te communiceren met de desbetreffende persoon, of gewoon te laten zoals het is.
Als iedereen elkaar respecteerd (en diens normen en waarden) en in zijn/haar waarde laat, is de wereld toch een stuk gezelliger
Erg jammer maar ja..
.
!