Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dieseltje09 schreef:Afhankelijk van welke rituals je hebt is het suiker, bamboo of zout. Ik kan met mijn rituals lijn ook perfect scrubben na het scheren( de happy buddha) dat is suiker met olie, heerlijk spul!
Epileren doe ik wel echt alleen onderbenen, want bovenbenen doet echt super veel pijn
, dus doe alleen het hoogst nodige. Montgri schreef:Maar de mensen die epileren he, vraagje. Hebben jullie dan zo’n apparaatje je er voor? Want die heb ik ooit eens gebruikt en ik ging door de grond van de pijn en kreeg dat echt uitslag van. Bikinilijn enzo epileer ik met een pincet. Me enkels heb ik ook wel eens met een pincet gedaan, en dan heb ik geen pijn en uitslag.

MissBambi schreef:Ik sad ook altijd veel uitslag en bultjes en ingegroeide haren met scheren.
Nu ik alles laat waxen (bovenbenen, brazillian) gaat dat veel beter. Heb nu 1 x per maand nog een flink ingegroeide haar ofzo.
Mijn onderbenen en oksels wax ik wel zelf, de rest is me te pijnlijk om het zelf te doen. Dan durf ik niet meer te trekken
Bij mijn waxer is het zo gepiept en veel minder pijnlijk.
Montgri schreef:Maar de mensen die epileren he, vraagje. Hebben jullie dan zo’n apparaatje je er voor? Want die heb ik ooit eens gebruikt en ik ging door de grond van de pijn en kreeg dat echt uitslag van. Bikinilijn enzo epileer ik met een pincet. Me enkels heb ik ook wel eens met een pincet gedaan, en dan heb ik geen pijn en uitslag.
En echt respect voor de mensen die elke dag of om de dag scheren. Bij mij hangt het af van het weer, warm weer? 1 a 2x in de week. Winters? 1x per maand ofzo haha.
Sunnda schreef:MissBambi schreef:Ik sad ook altijd veel uitslag en bultjes en ingegroeide haren met scheren.
Nu ik alles laat waxen (bovenbenen, brazillian) gaat dat veel beter. Heb nu 1 x per maand nog een flink ingegroeide haar ofzo.
Mijn onderbenen en oksels wax ik wel zelf, de rest is me te pijnlijk om het zelf te doen. Dan durf ik niet meer te trekken
Bij mijn waxer is het zo gepiept en veel minder pijnlijk.
Hoe vaak moet je waxen?
Ik ben altijd een beetje bang voor die 'tussenperiode' als het dus weer groeit maar je moet wachten op je volgende waxbeurt.
Resistance schreef:MarcoBorsato schreef:Ik hars of laat harsen, alles eraf. Ook bovenbenen.
Hoe vaak doe je dat en hoeveel kost het?
de hele winter niet gedaan, 2 weken geleden m'n down under, onderbenen en oksels even grondig geschoren hahaha, de enige reden was vakantie. Dan loop ik toch vaker in korte broekjes en misschien ga je dan een keer zwemmen of zo, dan vind ik het wel fijn. Voor de rest... heb vaak toch lange broeken aan en als ik korte broeken of jurkjes aantrek dan scheer ik even met een nat washandje bij de hand snel het ergste weg, ga er niet zoveel moeite voor doen die 10/15 dagen in het jaar Sunnda schreef:Rytir schreef:Ik werd altijd voor gek verklaard dat ik mijn bovenbenen schoor (als ik een rokje of korte broek droeg). Ik heb mijn bovenbenen echter van mijn leven nog nooit geschoren, die paar blonde donsharen mogen wat mij betreft dus gewoon blijven staan.
ik snap het even niet..
lenaa_tje schreef:MusicIsLife schreef:Ik krijg echt een ellende na alles wat ik scheer... dus ik beperk het echt tot de nodige delen. Mijn onderbenen doe ik wel, maar geen bovenbenen. Ga ik niet aan beginnen, Wordt alleen maar ellende.
Dit heb ik dus ook.. dus als iemand het redmiddel heeft tegen extreme scheerirritatie. Ook na epileren heb ik er trouwens last van.
Ik heb een lichte huid en wel donkere haren. Die op Mn bovenbenen zijn wel blond maar wel zichtbaar. Daar doe ik het dus maar mee, beter dan roodheid en bultjes.