Mars schreef:Nou TS jij hebt zoveel sjans en bijzondere dingen die je meemaakt, volgens mij onderschat jij jezelf hoor!
Volkomen mee eens.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maria1990 schreef:Mars schreef:Nou TS jij hebt zoveel sjans en bijzondere dingen die je meemaakt, volgens mij onderschat jij jezelf hoor!
Volkomen mee eens.
Heb hem even op mezelf in gevuld.Amado7 schreef:Yes, ik ben 73 kamelen waardHeb hem even op mezelf in gevuld.
Ontopic: TS gewoon opnemen en een keer boos worden dat je dit niet fijn vind en als je nog 1 keer gebeld wordt door hem dat je de politie inschakelt. En vooral niet op dingen in gaat, kort en bondig. Anders denkt hij nog dat je het leuk en grappig vind.
en mijn vriend 60.
maar rondjes maken voor toeristen is natuurlijk meer waard! 
maria1990 schreef:Volgens mij vindt TS deze aandacht wel prima van de chauffeur? Wees gewoon duidelijk tegen hem in je communicatie en geef hem daarna geen aandacht meer. Zolang de aandacht gevoed wordt blijft het doorgaan. (Waarom blokkeer je hem niet in je telefoon) want dan heb je er ook geen last van en onbekende telefoonnummers neem ik standaard niet op.
maria1990 schreef:Volgens mij vindt TS deze aandacht wel prima van de chauffeur? Wees gewoon duidelijk tegen hem in je communicatie en geef hem daarna geen aandacht meer. Zolang de aandacht gevoed wordt blijft het doorgaan. (Waarom blokkeer je hem niet in je telefoon) want dan heb je er ook geen last van en onbekende telefoonnummers neem ik standaard niet op.
karuna schreef:Klopt en daarnaast schiet je er ook niks mee op. Liegen komt altijd uit ook. Er is aantal keren met een onbekend nummer gebeld kon ik zien. Wie weet ik dus niet.
Dit is echt onbekend als in 00000000.
of iemand die zijn nummer herkenning heeft uitstaan (zoals mijn zus en oa hulpverleners en instanties). Ik verwacht wel twee van dergelijke telefoontjes.Avalanche81 schreef:Met al die kamelen krijg ik nu een advertentie van Beekse Bergen
Anyway, natuurlijk is het vervelend en ongemakkelijk. Kun je de telefoontjes opnemen TS? En dan aan de politie laten horen?

Meevallen, fijn dat jij dat zo kan inschatten op afstand
.
Hij belt steeds twee keer met een nummer om daarna weer twee keer met een volgend nummer te bellen enz.