Hardnekkige chauffeur blijft prive bellen, wat ik niet wil

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 23:10

Mars schreef:
Nou TS jij hebt zoveel sjans en bijzondere dingen die je meemaakt, volgens mij onderschat jij jezelf hoor!

Volkomen mee eens.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 23:18

maria1990 schreef:
Mars schreef:
Nou TS jij hebt zoveel sjans en bijzondere dingen die je meemaakt, volgens mij onderschat jij jezelf hoor!

Volkomen mee eens.

Ga gewoon weg uit dit topic als je zo gaat doen. Ik vind het juist goed van Karuna dat ze er de humor van in kan zien, dat is gezond ondanks of júist vanwege de ernst van de situatie. Ik vind het zeer onbeschoft om te insinueren dat ze het gestalk leuk vind en dat soort accusaties kunnen imo gewoon niet door de beugel.

Amado7

Re: Hardnekkige chauffeur blijft prive bellen, wat ik niet wil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 23:22

Yes, ik ben 73 kamelen waard _O- Heb hem even op mezelf in gevuld.

Ontopic: TS gewoon opnemen en een keer boos worden dat je dit niet fijn vind en als je nog 1 keer gebeld wordt door hem dat je de politie inschakelt. En vooral niet op dingen in gaat, kort en bondig. Anders denkt hij nog dat je het leuk en grappig vind.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 23:22

Amado7 schreef:
Yes, ik ben 73 kamelen waard _O- Heb hem even op mezelf in gevuld.

Ontopic: TS gewoon opnemen en een keer boos worden dat je dit niet fijn vind en als je nog 1 keer gebeld wordt door hem dat je de politie inschakelt. En vooral niet op dingen in gaat, kort en bondig. Anders denkt hij nog dat je het leuk en grappig vind.

Ik 70 :+ en mijn vriend 60.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 23:25

Durf het bijna niet te zeggen maar ik 92 kamelen, maar ik heb dit aanbod nu nog nooit gehad en heb wel 4 maanden in Turkije gewoond :(

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 23:31

MarcoBorsato schreef:
Misschien heeft Mars wel nooit sjans dus dan is het veel.

True :D

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 00:01

Ik lees zo tussen de regels door zeker wel dat Karuna het heel ongemakkelijk vindt. Het is heel easy om hier grapjes over te maken en ja dat vind ik ook wel grappig. Ik hoop wel dat het dan nu stopt, denk dat het volledig negeren het beste werkt. De methode van vriendelijk uitleggen werkt duidelijk niet.

Thestral

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 00:04

Niobe schreef:
WesternWay schreef:
Nou, mannen vallen nog wel mee.
Maar chauffeurs....!!!! :oo :n

Hey mijn broer is chauffeur!!!

Oke je hebt gelijk

:+

:= := := := oke hier heb ik even helemaal van in een deuk gelegen _O-

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 00:05

sureido schreef:
Durf het bijna niet te zeggen maar ik 92 kamelen, maar ik heb dit aanbod nu nog nooit gehad en heb wel 4 maanden in Turkije gewoond :(

Maar daar hebben ze geen kamelen toch?

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 00:10

Zowat in elk leeg appartementengebouw stonden ze gewoon incl paarden en andere dieren :+ maar rondjes maken voor toeristen is natuurlijk meer waard!

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 01:00

Met al die kamelen krijg ik nu een advertentie van Beekse Bergen :')

Anyway, natuurlijk is het vervelend en ongemakkelijk. Kun je de telefoontjes opnemen TS? En dan aan de politie laten horen?

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 01:07

maria1990 schreef:
Volgens mij vindt TS deze aandacht wel prima van de chauffeur? Wees gewoon duidelijk tegen hem in je communicatie en geef hem daarna geen aandacht meer. Zolang de aandacht gevoed wordt blijft het doorgaan. (Waarom blokkeer je hem niet in je telefoon) want dan heb je er ook geen last van en onbekende telefoonnummers neem ik standaard niet op.

Oh ja want jij kan ook echt vanuit een scherm zien hoe TS erbij zit en reageert wanneer ze weer een keer gebeld word? Leer mij die gave ook alsjeblieft.

En dat jij anonieme nummers niet opneemt, betekend toch niet dat iedereen dat niet hoeft te doen toch? Misschien heeft TS wel een reden waarom zij deze wel moet beantwoorden...

@ Avalanche81
Was het niet zo dat je verplicht bent om aan te geven dat je het gesprek opneemt en daar toestemming voor moet hebben van de andere persoon?

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 07:22

In het begin van dit topic heeft ts al aangegeven dat ze telefoontjes met een onbekend nummer moet opnemen. Ze zal hier echt wel een goede reden voor hebben, en deze reden hoeft ze ook niet te melden aan ons.

En als hij telkens met een andere nummer belt, wordt blokkeren lastig.
Ik neem aan dat ts de nummers kenmerkt en telefoontjes geen tweede keer (met hetzelfde nummer) opneemt.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 07:28

@ Vealosz: dat weet ik niet, klinkt logisch wel :)

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 08:58

karuna schreef:
Ik ben afwezig en ben vergeten telefoon door te schakelen. :+

Als ik dit zo lees, lijkt het mij wel dat ze de telefoontjes met een onbekend nr ook kan laten rinkelen als ze wel thuis is :P

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-19 09:01

Nou nee dus. Niet slim. Nu scheelt dat in weekend minder kans op bellen is maar doorschakelen is echt een must. Opnemen dus ook.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 09:04

maria1990 schreef:
Volgens mij vindt TS deze aandacht wel prima van de chauffeur? Wees gewoon duidelijk tegen hem in je communicatie en geef hem daarna geen aandacht meer. Zolang de aandacht gevoed wordt blijft het doorgaan. (Waarom blokkeer je hem niet in je telefoon) want dan heb je er ook geen last van en onbekende telefoonnummers neem ik standaard niet op.

Omdat hij steeds met andere nummers belt. Is pas een keer of 5 uitgelegd.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 09:05

karuna schreef:
Klopt en daarnaast schiet je er ook niks mee op. Liegen komt altijd uit ook. Er is aantal keren met een onbekend nummer gebeld kon ik zien. Wie weet ik dus niet.

Ik heb ook een tijd telefoons gehad van onbekende nrs en vreemde nrs.De nrs die ik na kon trekken bleken van oplichters te zijn,gelukkig had ik niet terug gebeld.
Ik heb zoveel mogelijk van die nrs geblokkeerd en de laatste tijd er geen last meer van gehad. Dus het hoeft helemaal niet van die man te zijn.

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 09:08

hey waar is de lol gebleven in dit topic? vond het juist zo leuk dat dit onderwerp met luchtigheid en grapjes werd besproken.
Laatst bijgewerkt door Freya6 op 09-07-19 09:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 09:09

Mensen die belangrijk zijn, hebben toch vast wel je mobiele nr.
Daarop kunnen ze je dan altijd bereiken.
Als je hen dan even uitlegt dat je al maanden heel erg gestalkt wordt door iemand en hierdoor je huistelefoon even niet gaat gebruiken, begrijpen ze dit vast wel.

Genoeg mensen die enkel mobieltjes hebben trouwens en geen huistelefoon meer in deze tijd.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-19 09:09

Ik weet ook niet van wie ze zijn. :+ Dit is echt onbekend als in 00000000. :+ of iemand die zijn nummer herkenning heeft uitstaan (zoals mijn zus en oa hulpverleners en instanties). Ik verwacht wel twee van dergelijke telefoontjes.

Chauffeur belt met wisselende mobiele nummers die mij onbekend zijn.

Mijn vaste nummer gebruik ik juist om mijn mobiele nummer te beschermen. Weinig mensen hebben die en dat houd ik ook graag zo. Al beroerd genoeg dat ik dat aan paar instanties heb moeten geven.
Laatst bijgewerkt door karuna op 09-07-19 09:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 09:10

Avalanche81 schreef:
Met al die kamelen krijg ik nu een advertentie van Beekse Bergen :')

Anyway, natuurlijk is het vervelend en ongemakkelijk. Kun je de telefoontjes opnemen TS? En dan aan de politie laten horen?

Opnemen moet je aan het begin van het gesprek benoemen. 'Dit gesprek wordt opgenomen, want blablabla'.

Ik weet dat TS onbekende telefoontjes om diverse redenen op moet nemen. Dus laten rinkelen is geeen optie.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 09:14

Ach weet je, de soep wordt nooit zo heet gegeten als dat ze opgediend wordt. :+
Ik denk dat het allemaal nog wel best zal meevallen met die '' stalking ''.

Als er dan toch echt geen enkele mogelijkheid is om die nrs niet te hoeven opnemen, dan is inhaken als je hoort dat hij het is ook nog altijd een optie.
Na een paar keer wordt ie dat vast wel beu :=

Maar euhm...instanties die eisen dat je een vast nr geeft ?? Geloof ik niks van. Eerder omgekeerd.
Genoeg mensen trouwens die geen vast nr meer hebben.
Laatst bijgewerkt door Pandora2 op 09-07-19 09:16, in het totaal 1 keer bewerkt

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 09:15

Een antwoord apparaat aankoppelen,kan je horen wie er belt en alsnog opnemen.Maar dat die chauffeur over zoveel veschillende nrs beschikt lijkt me ook wel sterk,moet hij iedere keer nieuwe kaartjes kopen om jou te bellen ?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-19 09:16

Pandora dat laatste heb ik dus steeds gedaan en werkt niet. :n Meevallen, fijn dat jij dat zo kan inschatten op afstand _/-\o_ .

Los van de irritante telefoontjes. Ik zou toch nooit afspreken met een mij onbekende man bij me thuis. Dus wat hij wil gaat om die reden ook nooit gebeuren.

Beatje wat ik vermoed dat hij wisselt met werk en privetelefoon. Heeft geen vaste vrachtwagen, mogelijk dat het daaraan ligt. :? Hij belt steeds twee keer met een nummer om daarna weer twee keer met een volgend nummer te bellen enz.
Laatst bijgewerkt door karuna op 09-07-19 09:18, in het totaal 1 keer bewerkt