Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
cursebreaker schreef:Ik snap wat dat betreft echt niet dat mannen onderling, elkaar zo makkelijk kunnen vergeven - al durf ik te zweren dat mijn man dit nooit zou vergeven van een vriend.
Rakkie123 schreef:Hoe korter de boodschap, hoe duidelijker het wordt.
Mij valt op dat mensen veel te veel praten, ze willen uitleggen, aardig gevonden worden, verzinnen alternatieven.
Rakkie123 schreef:Het meest verbijsterende voorbeeld....man vermoord exvriendin, zus ex vriendin biedt zich op een presenteerblaadje aan....de strik zit er nog om.....
nessinator schreef:Mijn verloofde is inderdaad makkelijk in het acties en emoties scheiden, maar hij heeft de vriend niet vergeven hoor! Hij houdt eerder een extra oogje in het zeil, en is er als de kippen bij mochten die woorden toch overgaan in daden. Hij vindt dat je geen controle hebt over welke emoties je voelt, maar wel over wat je met die emoties doet (hetzelfde als iemand wel/geen mep verkopen als je erg boos wordt bijvoorbeeld). Dat vind ik heel nobel van hem. En het laatste wat ik wil is hem beperken, op wat voor manier dan ook, in hoe hij zijn vrije tijd besteedt.
alle twee
Rakkie123 schreef:Avalanche81
Whatever het verleden, wat ik er mee aan wil geven, mannen en vrouwen, het verschilt niet zoveel, als het er om gaat `gekkigheid` te vergeven.
Wij kunnen hier vanachter de pc niet zien wat de achtergrond van mannen en vrouwen is.
Maar hun gedrag is niet zo enorm afwijkend in dat opzicht, niet het verschil in denken tussen man en vrouw....wel tussen personen.
vond het ook goede posts