Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shaggy09 schreef:[ [url=m/BuVd0u.png]Afbeelding[/url] ]

Mondy schreef:Shaggy09 schreef:[ [url=m/BuVd0u.png]Afbeelding[/url] ]
Stille meelezer moet even ingrijpen..... het enige Nederlandstalige gejank dat je daar hoort is van fietsers die weer een mug in hun oog hebben.. om de 5 meter fietsen... verder heerlijk landelijk
Ga ik weer heerlijk zitten genieten van de verhalen hier
Je hoort hier toch wel met regelmaat de meest vreselijke muziek voorbij komen of auto's die bijna van ellende uit elkaar vallen langs scheuren whaha. Een poosje terug was er ook een gekkie die met een breekijzer ramen intikte en drie huizen verderop naar binnen was gegaan, dus uiteraard allemaal ophef.
Moet zeggen dat ik het hier prima naar mijn zin heb, het is onze eerste "echte" woning (hiervoor alleen appartementen gehad), dus lekker betaalbaar en de meeste mensen hier zijn hartstikke vriendelijk!
Citaat:Bokt heeft waarschijnlijk sporen van bewoning uit de ijzertijd en de vroege tot late Middeleeuwen. Tijdens ontgrondingswerkzaamheden zijn vondsten uit voornoemde perioden gevonden. Het gehucht ligt iets ten noorden van de wijk Heesterakker. Een tennisvereniging, volkstuinvereniging, een gilden-schietterrein en een sportpark zijn vernoemd naar het gehucht. In Bokt staat een bakhuisje uit 1904. De boerderijen Bokt 8, 15, 18, 19 en 20 staan op de gemeentelijke monumentenlijst.
Vorig jaar in Geleen in een volkswijk danwel probleemwijk gewoond, complete huisraden die van 12 hoog gesmeten werden, kermismuziek op standje Defqon om 3u 's nachts, drugsrunnertjes op scooters met nektasjes en om de haverklap de wouten in de straat 

LaPluche schreef:Wat een kerel!
De mensen hier tegenover vinden het nu te koud om buiten te zitten.
Van de week deed ik de voortuin, ging de buurvrouw "gezellig" bij me op de stoep zitten, oftewel uithoren en zichzelf soort van uitnodigen....
Dacht ut niet
https://forum.fok.nl/topic/1953368/1/50
Ze scanderen ons hotel
MarcoBorsato schreef:Waren je rijkunsten maar net zo goed als je ogen!LaPluche schreef:Wat een kerel!
De mensen hier tegenover vinden het nu te koud om buiten te zitten.
Van de week deed ik de voortuin, ging de buurvrouw "gezellig" bij me op de stoep zitten, oftewel uithoren en zichzelf soort van uitnodigen....
Dacht ut niet
https://forum.fok.nl/topic/1953368/1/50
Ze scanderen ons hotel
Eikels!
Ailill, pepsi is geen cola!

Ailill schreef:Shaggy09 schreef:[ Afbeelding ][ [url=m/Eo25Jb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shaggy09 schreef:Paar jaar terug was er hier een soort van noodvordering tussen wat Arabische en Molukse mensen, landelijk op het nieuws en langdurig bewaking v.d. ME. Vriendin van mij woonde daar toen, duurde alleen even tot je er was. Op iedere hoek stond een ME agent en bij voldoende mensen mocht je je verplaatsen.![]()
![]()
Ik krijg spontaan zin om probleemwijken te kijken oops..