Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gimme_Joy schreef:Divers schreef:Goed van je Gimme_Joy! Heel veel succes, laat je weten wat je er van vond?
Doe ik! Ik heb vorig jaar al meegedaan, dat is me toen alles meegevallen. Heb wel even geslapen smiddags, dat ga ik morgen lekker weer doen
LindyH schreef:Hier bijvoorbeeld: https://nos.nl/artikel/2285039-koning-w ... -haag.html , maar er zijn wel meer filmpjes.
Dan ben ik toch wel blij dat we een koning hebben. Een president zou zoiets niet kunnen doen door allerlei (partij)politieke belangen.
LindyH schreef:Hier bijvoorbeeld: https://nos.nl/artikel/2285039-koning-w ... -haag.html , maar er zijn wel meer filmpjes.
Dan ben ik toch wel blij dat we een koning hebben. Een president zou zoiets niet kunnen doen door allerlei (partij)politieke belangen.
pompadour schreef:Boras schreef:Nee, Rutte ook niet.
Rutte is een moslimknuffelaar. Hij haalt ze naar Nederland
pompadour schreef:Goh, ik ken div Nederlanders van Turkse afkomst, die er niet aan mee doen. Zij vinden het hypocriet. Een maand lang honger lijden. Voor de naastenliefde,saamhorigheid,bezinning, verdraagzaamheid. Volgens mij hoort dat altijd te zijn. Lukt mij menselijk.
pompadour schreef:Goh, ik ken div Nederlanders van Turkse afkomst, die er niet aan mee doen. Zij vinden het hypocriet. Een maand lang honger lijden. Voor de naastenliefde,saamhorigheid,bezinning, verdraagzaamheid. Volgens mij hoort dat altijd te zijn. Lukt mij menselijk.
Volgens mij is dit een topic voor mensen die meedoen met de Ramadan omdat ze het wel zinvol vinden, of voor mensen die er interesse in hebben
LindyH schreef:Dat mag nu ook wel.![]()
Als je de hele dag fluitend door zou komen dan mist het zijn doel.
Wanneer heb je nu voor het laatst gegeten?