Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Live kunnen we ook rustig naast de wc zitten bij elkaar om door te kletsen.
Half uurtje laten "weken", tig keer doorspoelen... Stukje verder en toen de hele pot verstopt
Ik zweer je, kwam niet meer bij maar inwendig kon ik echt wel janken 
Granoek schreef:Ik had een keer 10 wielerterroristen op het terras zitten en die bestellen 10 pintjes, terwijl ik de eerste neerzet laat ik de andere 9 over de persoon onder mijn dienblad vallen

Granoek schreef:Heb ook al wel eens iemand's private parts gegrepen toen ik een hand wilde geven en hij 3 kussen
Tellie schreef:Granoek schreef:Ik had een keer 10 wielerterroristen op het terras zitten en die bestellen 10 pintjes, terwijl ik de eerste neerzet laat ik de andere 9 over de persoon onder mijn dienblad vallen
Ik ben de persoon geweest die weleens aan het begin van een avondje, in een andere stad, een dienblad bier in mn nek kreeg. Kon ik op de wc mn jurk uit gaan spoelen in mn ondergoed.
Moest ook nog een hele avond de stad in....
. NOOIT doen! Wat ging ik op mijn plaat zeg!!
. Twee weken met een blauw oog gelopen.... Supertje schreef:Buiten plassen is sowieso niet een van mijn talenten, vooral niet qua locatiekeuze. Langs het water op zo’n schuine kant van basaltblokken was ook niet zo’n best idee. De stenen waren droog en niet glad, maar als je er overheen piest natuurlijk niet meer. Op het moment dat ik omhoog kom en mijn broek op wil hijsen glij ik uit en rol met mijn broek op mijn knieën en in mijn blote reet de haven in.
sanso schreef:Knuffeldier schreef:- een nieuw huisgenootje in mijn studententijd die risotto voor ons maakt, en ipv drie takken rozemarijn, daar drie fikse takken hollandse 'groenten' in doet. Mijn date die avond ging maar vroeg naar huis omdat ik wel héél vreemd deed.
Ik snap hem niet
sanso schreef:Knuffeldier schreef:- een nieuw huisgenootje in mijn studententijd die risotto voor ons maakt, en ipv drie takken rozemarijn, daar drie fikse takken hollandse 'groenten' in doet. Mijn date die avond ging maar vroeg naar huis omdat ik wel héél vreemd deed.
Ik snap hem niet
sanso schreef:Ah zo, ik zat aan broccoli te denken![]()
Zo raar ga je daar toch niet van doen? Heb ik althans geen last van
__Sannne schreef:sanso schreef:Ah zo, ik zat aan broccoli te denken![]()
Zo raar ga je daar toch niet van doen? Heb ik althans geen last van
Nou toen ik in Nieuw-Zeeland woonde en werkte, is mij bij de balie (ik werkte als receptionist in een hostel) gevraagd waar je broccoli kon kopen. Mijn antwoord was oprecht : uhm, at the supermarket?
Hij bedoelde dus wiet.
Dat hoor ik nu ook nog steeds aan.