Dat ene genante moment...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Knuffeldier

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:06

- een nieuw huisgenootje in mijn studententijd die risotto voor ons maakt, en ipv drie takken rozemarijn, daar drie fikse takken hollandse 'groenten' in doet. Mijn date die avond ging maar vroeg naar huis omdat ik wel héél vreemd deed.

- tijdens een feest met luide muziek iets wat alleen je vriendin mag horen, en dat dan ineens de muziek stopt.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:30

Prachtig vrijdagmiddagtopic dit! Thanks voor jullie posts, lig hier dubbel :')

Heb nog een hele genante:

Met m'n bestie heb ik een toiletverhouding; meestal als we elkaar bellen zitten we beiden lekker te kleien op de pot :+ Live kunnen we ook rustig naast de wc zitten bij elkaar om door te kletsen.

Op een dag had ik een Tower of Terror neergelegd in haar keramieken troon die met geen enkele mogelijkheid wilde doorspoelen :o Half uurtje laten "weken", tig keer doorspoelen... Stukje verder en toen de hele pot verstopt -O-

Uiteindelijk is m'n vriendin als ware loodgietster met een trekveer gaan prakken in de hoop tot hij klein genoeg was om door te spoelen :') :+ Ik zweer je, kwam niet meer bij maar inwendig kon ik echt wel janken :')

Toch wel echte vriendschap dit :+

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:36

Granoek schreef:
Ik had een keer 10 wielerterroristen op het terras zitten en die bestellen 10 pintjes, terwijl ik de eerste neerzet laat ik de andere 9 over de persoon onder mijn dienblad vallen

Ik ben de persoon geweest die weleens aan het begin van een avondje, in een andere stad, een dienblad bier in mn nek kreeg. Kon ik op de wc mn jurk uit gaan spoelen in mn ondergoed. :')
Moest ook nog een hele avond de stad in....

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:42

Granoek schreef:
Heb ook al wel eens iemand's private parts gegrepen toen ik een hand wilde geven en hij 3 kussen :j

Oh God, dat heb ik ook weleens gehad. Bijzonder ongemakkelijk. En dan ook aan blijven staren in shock omdat ik een talent heb om het nog erger te maken. Aan zijn blik te zien was hij echter banger dan ik :')

Moeten plassen tijdens een geest waar alleen maar enorm ranzige dixis stonden, met ook nog eens enorm lange rijen. Dus ik samen met een vriendin onder het hek doorgekropen, wat net buiten het hek aan de overkant van de weg stond hele grote struiken. Prachtige plek om te plassen natuurlijk.
Terwijl we daar zaten te plassen ging achter ons ineens een groot licht aan, en bleken we in iemands voortuin te zitten. Hoe we dat huis hebben kunnen missen is me nog steeds een raadsel.

Buiten plassen is sowieso niet een van mijn talenten, vooral niet qua locatiekeuze. Langs het water op zo’n schuine kant van basaltblokken was ook niet zo’n best idee. De stenen waren droog en niet glad, maar als je er overheen piest natuurlijk niet meer. Op het moment dat ik omhoog kom en mijn broek op wil hijsen glij ik uit en rol met mijn broek op mijn knieën en in mijn blote reet de haven in.

Lang geleden bij een toenmalig vriendje, zijn ouders waren niet thuis en zouden dat ook die avond niet zijn, zei hij >;)
Wel dus, maar we hadden ook zijn slaapkamer niet gehaald die avond, niet verder gekomen dan de huiskamer. Laat ik het zo zeggen, we waren in een positie dat we zijn ouders allebei recht aan konden kijken, en ze hadden vrij snel daarna een nieuwe bank.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:43

Tellie schreef:
Granoek schreef:
Ik had een keer 10 wielerterroristen op het terras zitten en die bestellen 10 pintjes, terwijl ik de eerste neerzet laat ik de andere 9 over de persoon onder mijn dienblad vallen

Ik ben de persoon geweest die weleens aan het begin van een avondje, in een andere stad, een dienblad bier in mn nek kreeg. Kon ik op de wc mn jurk uit gaan spoelen in mn ondergoed. :')
Moest ook nog een hele avond de stad in....

Hahaha bij deze excuses in naam van de persoon die het over je gekiept had :=

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:51

Hahahaha, hilarische anekdotes!

Verschillende zeer genante momenten door moeten maken vanwege mijn niet aflatende lompheid:
Zal een jaar of 10 geweest zijn toen ik van mijn moeder een lange rok, tot op de enkel, kreeg. Zo trots als een pauw naar buiten om aan mijn vriendinnetjes en vriendjes te showen, waarna ik ging bokkie-springen over de betonnen paal bij het fietspad :o? . NOOIT doen! Wat ging ik op mijn plaat zeg!!

Of na de aankoopkeuring van mijn nieuwe paard nog even gauw het paspoort ophalen bij de receptie van de kliniek, rennend op mijn veel te stroeve jodphurs..... Wederom een pijnlijke ontmoeting met het asfalt #) . Twee weken met een blauw oog gelopen....

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:53

Supertje schreef:
Buiten plassen is sowieso niet een van mijn talenten, vooral niet qua locatiekeuze. Langs het water op zo’n schuine kant van basaltblokken was ook niet zo’n best idee. De stenen waren droog en niet glad, maar als je er overheen piest natuurlijk niet meer. Op het moment dat ik omhoog kom en mijn broek op wil hijsen glij ik uit en rol met mijn broek op mijn knieën en in mijn blote reet de haven in.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA :')
Briljant!

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 15:20

Knuffeldier schreef:
- een nieuw huisgenootje in mijn studententijd die risotto voor ons maakt, en ipv drie takken rozemarijn, daar drie fikse takken hollandse 'groenten' in doet. Mijn date die avond ging maar vroeg naar huis omdat ik wel héél vreemd deed.

Ik snap hem niet :o?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 15:21

sanso schreef:
Knuffeldier schreef:

Drugs.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 15:22

sanso schreef:
Knuffeldier schreef:

Die Hollandse groenten zullen wel wiet zijn :')

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 15:22

sanso schreef:
Knuffeldier schreef:

Je rookt het, je hebt er speciaal een koffiehuisje voor :Y)

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 15:24

Ah zo, ik zat aan broccoli te denken :')
Zo raar ga je daar toch niet van doen? Heb ik althans geen last van :Y)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 15:27

sanso schreef:

Nou toen ik in Nieuw-Zeeland woonde en werkte, is mij bij de balie (ik werkte als receptionist in een hostel) gevraagd waar je broccoli kon kopen. Mijn antwoord was oprecht : uhm, at the supermarket?

Hij bedoelde dus wiet. :+

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 15:27

Olikea schreef:
Omg lonni.. Ik denk dat jij de hoofdprijs wint.. een dickpick naar je moeder sturen _O- _O-

Ik schaam me nog steeds -O-

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 15:28

__Sannne schreef:
sanso schreef:

Nou toen ik in Nieuw-Zeeland woonde en werkte, is mij bij de balie (ik werkte als receptionist in een hostel) gevraagd waar je broccoli kon kopen. Mijn antwoord was oprecht : uhm, at the supermarket?

Hij bedoelde dus wiet. :+

Dan zat ik dus niet heel scheef _O-

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 15:39

Ik werk in een discotheek maar overdag hebben we gewoon een terras met koffie enzo. Ik was daar met een paar collega's wat aan het drinken voor ik moest beginnen met werken. Ik stond bij de buitenbar wat drinken te halen toen een van die collega's ijsklontjes in mijn shirt deed en wegrende. Snel die ijsklontjes eruit, ijsklontjes voor haar pakken en er achteraan! Eerst de bocht om en door de voordeur naar binnen. Ik was veeeeel sneller dan zij dus ik had haar al bijna ingehaald! Door de achterdeur naar buiten, nog even aanzetten en ik zou dr hebben! Ga ik toch vol op mn plaat. Op het terras. Voor alle collega's. Echt zo'n gênante onderuit-schuif-actie. Ik heb twee weken geen lange broek aan gekund doordat mn scheenbeen zo blauw en dik was.

Gelukkig was het etenstijd en zaten er geen mensen op het terras :=

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 15:58

We hebben net 1 dag van ons nieuwe kantoorpand aan de andere kant van het land de sleutels. Ik had alle sleutels bij me. Ik ben daar in mijn eentje en de voordeur valt in zijn slot en ik sta buiten! Alles lag binnen; telefoon, autosleutels, jas you name it!
Probeer dan maar eens thuis te komen en je baas onder ogen. Oeps!

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 16:01

Ohhh dames (nog geen heer tegengekomen hier) jullie maken mijn dag.
Ik lach echt hardop om al deze situaties. Voornamelijk omdat ik zelf ook vaak dit soort dingen meemaak.

Ik maak later even een lijstje :)

kelly_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 16:06

Haha hilarisch dit! Dit overkwam mij gisteren nog.

Na een lange werkdag in de kroeg aankomen waar je vrienden zitten en dan je eigen vriendje een knuffel willen geven. Alleen zag ik alleen de ruggen van de jongens die aan de bar zaten, dus pakte ik de verkeerde jongen... Dit moet ik nog heel lang aanhoren :o

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 16:46

Dingen hier doen me denken aan mijn actie van de eerste week op mijn opleiding. Face first van de betonnen trap. Ik mòest naar de les, maar kon niet meer lopen, dus ben ik uiteindelijk in een winkelwagen gaan zitten en hebben ze me naar de andere locatie waar ik les had gerold :+ Dat hoor ik nu ook nog steeds aan.

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 16:54

_O- heerlijk om alles te lezen! :D
Die blote "vleermuis", meesterlijk!!

Jaaaa, die rok in de panty komt mij ook bekend voor. Als jonge psychiater zo de hele kliniek doorgewandeld tot de grote professor (ja, uitgerekend die!) zei: "eh..... Isabel, er is iets niet goed met je rok" :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 17:05

Ik heb ook een keer over de gangen op mijn werk rondgelopen met mijn jurk in mijn panty. Ach ja, ik ben niet zo snel van het gênante. Ik moet er altijd zelf wel om lachen, ik schaam me niet snel.
Behalve de keer dat ik met mijn toenmalige vriendje betrapt werd door mijn moeder. Dat is denk ik het meeste gênante voor mij ever.

Oh en een keertje bij de fysio van mijn dochter paar jaar geleden. Mijn dochter las in een boekje iets over kader en TL niveau onderwijs en vroeg wat dat was. Dus ik zei: “Oh dat is vrij laag niveau op school, nog wat lager dan Havo”. Zegt de fysio: “nou dat valt wel mee hoor, mijn dochter doet TL”.

En een keertje op peuterspeelzaal: Er kwam een nieuw kindje bij en ik zei tegen het kindje: “Wat leuk dat oma jou naar schooltje brengt!”. Bleek het de moeder te zijn...

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 17:53

Autch, Suzanne, die laatste is wel een beetje pijnlijk :+

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 18:05

Op het moment zelf was het niet eens genant, maar daarna wel

We hadden puppies die een week of anderhalf waren, dus ik zat er met een op schoot en was hem kusjes aan het geven. Maar puppies willen natuurlijk alleen maar drinken dus hij begon aan mijn kaak te sabbelen, wat ik heel schattig vond natuurlijk. Alleen.. toen begon hij best hard te sabbelen en had zeg maar vacuüm gezogen aan mijn huid.

Een gigantische zuigzoen op mijn kaaklijn, en NIEMAND die me geloofde wanneer ik wanhopig uit probeerde uit te leggen dat het kwam omdat een puppy aan mijn kaak gezogen had en dat echt niemand me een zuigzoen gegeven had :+

Ik was toen opgenomen in een kliniek dus ik werd tijdens therapie nog even apart genomen door mijn therapeut dat ik het moest afdekken omdat het aanstootgevend kon zijn voor mijn mede patiënten -O-

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 18:46

Fantastisch topic dit _O-

- als 12 jarige zelf over een hindernis springen en bij de langsging door mn enkel gegaan... werd meteen dik en blauw, dus naar het ziekenhuis en dus op 2 plekken gebroken.
Het leuke was(toen niet nu wel) mijn broer was toen net 2 weken uit het gips, toen wij dus op de gips kamer kwamen zei de gipsmeester, ha meneer J bent u daar weer? :')

- paar jaar terug tijdens mijn stage op een dressuur stal moest ik een paard van stal halen.
Ik heb thuis geleerd om nooit los te laten....
Paard strikt en begint te steigeren, paard ging richting de 1.80m en ik ben net 1.60m dus ik hing letterlijk aan dat paard, moest er nogal hilarisch uit hebben gezien, de baas stond te janken en 2 ruiters konden amper blijven staan van het lachen :evaw:

- op een of andere manier presteer ik het altijd om van een trap de donderen of te struikelen als er veel mensen in de buurt zijn.

- thuis een keer iets op de trap gelegd, ik was boven maar moest snel naar beneden.
Je raad het al, ik ga compleet op Mn plaat...
Gevolg Y;(
Afbeelding
Afbeelding