hoefnageltje schreef:Hier een gedeeltelijke meelezer die even inbreekt in dit topic, (heb na pagina 1 even alles overgeslagen, dus weet niet of iemand anders het zelfde al gepost heeft; sorry dan)
Toen mijn nummer 3 op komst was overwoog ik ook een bakfiets, om zo 3 kinderen per fiets te kunnen vervoeren.
Uiteindelijk niet gedaan omdat het ding nooit door de tuinpoort zou passen en ik hem niet in de voortuin wilde hebben. (en het me een beetje zwaar trappen leek, de elektrische bakfiets was toen trouwens nog niet uitgevonden)
Toen gekozen voor een fietskar, een hele ruime die door een deur van 80 cm kon (parkeerde hem thuis in de gang). Jaren lol van gehad, was zo ruim dat een 10-jarige er nog mee vervoerd kon worden (had een laadvermogen van 55 kilo)
Voor mensen die om wat voor reden dan ook niet aan een bakfiets kunnen of durven, is de fietskar (al dan niet met een elektrische fiets daarvoor) misschien ook nog een optie?
Hier een fietskar gehad maar daar paste maar twee kindjes in.
In had dus en een mama fiets aan moeten schaffen voor nummer drie en vond de fietskar erg zwaar achter mijn fiets.
Ook vond ik het erg eng omdat de kar achter je fiets hangt en je dus niet ziet wat er achter je gebeurd.
TS; fijn dat je een fijne kar hebt en succes met de bevalling!