Welke leuke dingen stel jij al heel lang uit?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 21:19

Keer een buitenrit mennen en dan zelf achter het stuur.

Meedoen aan een dogsurvival.

Sheran

Re: Welke leuke dingen stel jij al heel lang uit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-19 22:05

Wat gaaf Monique!!!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 22:38

Annet_Dottie schreef:
Sheran schreef:
Dat soort dingen kun je ook alleen doen Annet! Ik dacht eerst net zoals jij, maar zeker bij paardrijden heb je écht geen vriendinnen nodig. Doe het gewoon lekker alleen!

Nee klopt alleen ik heb geen eigen paard meer en bij vrij veel locaties hier in de buurt kan je huren als je met minstens 2 komt dus dan gaat het al over voor mij..

Ik heb je een pb gestuurd :)
Dat paardrijden gaat vast goedkomen!

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 16:27

Sheran schreef:
Wat gaaf Monique!!!

Thanks! Deze komt in een van onze favoriete restaurants te hangen :-) En hij heeft al gevraagd wat ik nog meer heb.

Om de zaak helder te houden ... ik schilder dingen na hoor, geen eigen talent en inspiratie, helaas. Maar wie weet, komt dat nog?

Afbeelding

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 20:08

lotthje schreef:
Oh ik heb er nog een, en dat is naar Japan voor de kersenbloesem. Wil ik al jaaaaaren. Nu heb ik net even de kosten etc berekend en een nieuw spaardoel opgezet. Dit topic werkt motiverend haha

Wel eens in de Japanse tuin in Clingendael geweest?
Iets betaalbaarder :')

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-19 15:53

Game of Thrones kijken was er ook eentje. Toch eindelijk begonnen!
Hebben jullie er nog meer?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-20 13:09

Sheran schreef:
Iedereen heeft vast wel van die dingen die hij/zij graag wil doen, maar die op de lange termijn geschoven worden. Totdat je ineens oud bent en denkt: waarom heb ik dit nou nooit gedaan?

Dus: wat zijn de leuke dingen die jullie uitstellen? En misschien kunnen we ze gewoon eens dóen!

Mijn dingen zijn:
-met mijn auto door de wasstraat (dat wil ik al sinds ik 6 ben)

-weer starten (iets problematischer, ik heb namelijk geen paard meer, maar ik kan actiever zoeken naar een bijrijdpaard waarmee dat kan)

-weer een eigen paard (ook iets problematischer omdat ik er waarschijnlijk voor moet verhuizen/baan opzeggen)

-rijden op een zeer goed getraind dressuurpaard

-weer een huisdier nemen

Omdat het het nieuwe jaar is en ik hier dus weer aan dacht, leek het me leuk deze weer eens om hoog te kicken, ik ben benieuwd hoe het bij de rest zit :) Dankzij dit topic ben ik aan de slag gegaan met de uitsteldingen en ik kan met trots zeggen dat mijn voornemens allemaal zijn gelukt of op de planning staan, behalve de wasstraat :') Na een lange zoektocht naar een eigen paard heb ik een super bijrijdpaard gevonden waarmee ik in januari voor het eerst ga starten. Ik heb gereden op een zeer hoog geschoold dressuurpaard (volgende week zondag weer) en ik heb een hamstertje, Khaleesi, op mijn kamer. Dat dat nou zo lang heeft moeten duren! Bovendien heb ik een trektocht gemaakt in Spanje.

Mijn nieuwe dingen die ik belangrijk vind, maar al heel lang uitstel, zijn:

- het afschrijven en opsturen naar uitgevers van een boek dat ik aan het maken ben (al heeeel lang)

- vioollessen nemen

- actief daten

- met iemand mee op een menwagen voor een lange rit (geen idee hoe ik dit ga doen)

- naar Parijs fietsen

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 16:22

Hee wat leuk dit topic weer eens tegen te komen, even opgezocht wat mijn dromen/leuke dingen waren, bericht geplaatst in April en kan zeggen dat ik best wel veel waargemaakt heb, dit was mijn lijst:

Citaat:
- motorrijbewijs (al eens mee begonnen, maar was voor het avb examen gezakt en ben met auto ook 5 keer gezakt, dus toen durfde ik niet meer )
- motor kopen, logisch gevolg (ook al een motor gehad, maar dus weer verkocht na dat ik er met de pet naar gegooid had :') )
- Goed cross/eventing zadel > een mooie bates advanta gekocht :)
- Een verre reis maken in mijn eentje, maar wel als een georganiseerde (single) groepsreis > ontslag genomen van mijn werk en alleen een vliegticket naar Thailand geboekt, vertrek volgende week **\O/**
- Aanhanger rijbewijs halen. > gehaald :D
- en uiteraard de ultieme droom, een vrijstaande woning met paarden aan huis, zo ver mogelijk van de bewoonde wereld <3 Maar dat stel ik niet uit, dat kan gewoon niet _O-

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 16:34

Eens helemaal alleen op vakantie gaan. Het idee lijkt me zo leuk, maar voor de rest ben ik een bange poeperd. Het voordeel is dat je alles zelf beslist, het nadeel is dat je alles zelf moet beslissen. :D

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 17:01

Aanhanger rijbewijs halen! Dat zou ik in november 2018 al doen maar toen kwam het niet uit betreft de kosten. En nu heb ik nog zoveel andere dingen die ook moeten/die ik wil :')

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 17:03

Wegens zwangerschap ben ik een aantal dingen aan het uitstellen, maar na de bevalling en wen-periode met baby wil ik volgende dingen oppakken:
* Een eigen bedrijfje in bijberoep starten
* Een weekendje naar zee met paard
* Een weekendje Londen (ik heb al heel veel city trips gedaan, maar ben nog nooit in Londen geweest, oeps)

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 17:04

Gitaar leren spelen ik ben vorige jaar begonnen....maar het tempo is erg langzaam, en toch ga ik er mee door :+

Paardenfan25

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 17:26

Leuk topic

Mijn wensen:
Strandrit met mijn pony maken, moet ik twee paardstrailer huren en rijmaatje zoeken
Mijn fjordje opzoeken die bokker Jets heeft gekocht.
Het mennen weer oppakken en misschien in de toekomst weer een beleerde pony kopen om te gaan mennen
Vrijwilligers werk doen op een manege voor gehandicapte ruiters

Financieel allemaal wel te realiseren, maar helaas ontbreekt mij tijd

Monique, leuk schilderij. Super vrolijk

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 17:34

Voor mij is dat vooral een eigen bedrijf beginnen. Dat 'stel' ik al jaren uit omdat ik niet precies wist waarin maar inmiddels wel, maar dit jaar wil ik het wel naast mijn fulltime baan op gaan zetten :j

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 17:37

Ghostattack schreef:
Vaker een dagje naar een pretpark buiten Nederland, jammer dat het vaak zo enorm prijzig is! Vorig jaar naar Cedar Point geweest in Amerika en sindsdien wil ik meer pretparken bezoeken :))

En mijn E rijbewijs halen, dat roep ik al 6 jaar.. Maar het komt er gewoon nooit van :+

Punt 1 krijgt een halve check, ik ben alleen in Disneyland Parijs geweest :+

Punt 2 check! Afgelopen zomer gehaalf en een trailer gekocht! :D

Nieuwe dingen kan ik zo gauw niet verzinnen, omdat ik eigenlijk al heel veel doe wat ik graag wil. Vooral veel concert tickets gekocht, ik zal niet gauw meer leuke bands missen! Voorheen sloeg ik nog wel eens over omdat ik niemand had of omdat het toch wel prijzig was, nu ga ik gewoon. Dan maar alleen haha

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 18:25

Ha, ik zie dit topic nu terug. Aardig doorgeschilderd vorig jaar. Ik lig er nu al bijna drie maanden uit door een pijnlijk arm.

Maar kijk maar: www.moschildert.com

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 18:39

Leuk ! Ziet er gezellig uit