Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Annet_Dottie schreef:Sheran schreef:Dat soort dingen kun je ook alleen doen Annet! Ik dacht eerst net zoals jij, maar zeker bij paardrijden heb je écht geen vriendinnen nodig. Doe het gewoon lekker alleen!
Nee klopt alleen ik heb geen eigen paard meer en bij vrij veel locaties hier in de buurt kan je huren als je met minstens 2 komt dus dan gaat het al over voor mij..
Sheran schreef:Iedereen heeft vast wel van die dingen die hij/zij graag wil doen, maar die op de lange termijn geschoven worden. Totdat je ineens oud bent en denkt: waarom heb ik dit nou nooit gedaan?
Dus: wat zijn de leuke dingen die jullie uitstellen? En misschien kunnen we ze gewoon eens dóen!
Mijn dingen zijn:
-met mijn auto door de wasstraat (dat wil ik al sinds ik 6 ben)
-weer starten (iets problematischer, ik heb namelijk geen paard meer, maar ik kan actiever zoeken naar een bijrijdpaard waarmee dat kan)
-weer een eigen paard (ook iets problematischer omdat ik er waarschijnlijk voor moet verhuizen/baan opzeggen)
-rijden op een zeer goed getraind dressuurpaard
-weer een huisdier nemen
Citaat:- motorrijbewijs (al eens mee begonnen, maar was voor het avb examen gezakt en ben met auto ook 5 keer gezakt, dus toen durfde ik niet meer )
- motor kopen, logisch gevolg (ook al een motor gehad, maar dus weer verkocht na dat ik er met de pet naar gegooid had)
- Goed cross/eventing zadel > een mooie bates advanta gekocht
- Een verre reis maken in mijn eentje, maar wel als een georganiseerde (single) groepsreis > ontslag genomen van mijn werk en alleen een vliegticket naar Thailand geboekt, vertrek volgende week![]()
- Aanhanger rijbewijs halen. > gehaald![]()
- en uiteraard de ultieme droom, een vrijstaande woning met paarden aan huis, zo ver mogelijk van de bewoonde wereldMaar dat stel ik niet uit, dat kan gewoon niet
Ghostattack schreef:Vaker een dagje naar een pretpark buiten Nederland, jammer dat het vaak zo enorm prijzig is! Vorig jaar naar Cedar Point geweest in Amerika en sindsdien wil ik meer pretparken bezoeken
En mijn E rijbewijs halen, dat roep ik al 6 jaar.. Maar het komt er gewoon nooit van