Tijdelijk zonder je geliefde

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dioxide

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 14:01

Die van mij is vandaag geslaagd voor zijn cursus en komt vanavond naar huis *\o/* *\o/*

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 14:05

Woehoeeee! Ben blij voor jullie!! *\o/*
Had niet meer op je vorige bericht gereageerd maar wat ontzettend fijn dat je vriend deze kansen gekregen heeft dan!

TS hoe is het met jou?

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-19 15:09

Fijn dattie terugkomt vandaag dioxide! Feeeest.

Hier gaat alles zn gangetje en alles is stabiel. Ik eet, drink, werk en slaap prima. T voelt alleen zo zielloos haha. Maar goed, we tellen af, spreken elkaar elke dag. Nog 44 dagen... :\

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 15:49

Ahhw Hutch :(:) heb je niet de mogelijkheid om met het Paasweekend o.i.d. die kant op te gaan als verrassing? Verkleed als paashaas natuurlijk :+

Wel fijn dat je nu een beetje eet en gewoon kan slapen. Voel je je buiten zielloos wel gewoon een beetje fit?

Als je uit regio Zuid-Limburg komt ben je ook altijd welkom voor therapeutisch paard aaien of een ritje :)

NoLimit_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 17:56

Dat zielloze komt bekend voor hutch, hier ook last van waardoor ik alleen maar een beetje op de bank hang met netflix, pizza bestel en te ongezond eet.

Was gisteren wel trots op mezelf, niks nutteloos gedaan *\o/*

De vaat die al een paar dagen opstapelde eindelijk afgewassen. Goed ochtendje op werk en smiddags lekker op het strand gelegen en een boek gelezen. Boodschappen gedaan en weer fatsoenlijk gekookt :')

Baal wel dat hij sinds gisterochtend niets meer heeft gezegd zonder te melden dat ie een oefening had oid dus weet ook niet wanneer ik iets van hem hoor 8)7

Wat fijn dat hij thuiskomt Dioxide, heb je nog wat leuks gepland voor vanavond/de komende dagen ?

Ik ben net thuis van werk (het is hier nu 12u) en ga maar eens bedenken wat ik vanmiddag ga doen..
Vanavond staat er gelukkig een lesje yoga op de planning.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-19 20:48

Tot nu toe heb ik pas 1x een frietje gehaald en de rest maak ik iets of doe iets van bami met babipangang ofzo. Laatst spruitjes met een balletje en wraps met kipfilet.
Ik voel me fit. Slaap goed.eet voldoende voor mijn doen.

Ik wil het paasweekend juist gebruiken voor een grote schoonmaak en het verven van een muur van 12meter....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 22:46

Ook handig als 1-persoonsgerecht: kippenblokjes, boursin cuisine en pasta. Snel klaar en met 1 pot boursin cuisine heb je ruim voldoende saus. Wij maken het meestal met de peper-versie van die saus.

Ik ben de mijne vorige week woensdagavond gaan ophalen, vanochtend is hij op mannenweekend vertrokken naar Krakau tot en met vrijdag en eerlijk waar, ik ben blij dat hij weer even weg is. Het heeft hier echt al zo hard geknetterd -O- Onder andere heel druk bij mij op het werk, lat ligt hoog daar momenteel (deadlines), wil terug met paard de draad oppakken maar wat tegenslag met de accommodatie... en dat werkt echt niet goed op elkaars humeur. Morgen breng ik paardlief naar de zomerweides, scheelt in tijd qua werk en kan dan de trainingsdraad weer beter oppikken met clubles.

Een muur van 12 meter... moet je maar net zin in hebben :') is de basis al gedaan en moet je enkel de toplaag nog, of is het echt vanaf scratch?

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-19 00:09

From scratch... Ahum.. En hij is nu brandweer rood.. Ik moet even denken welke kleur het word..

Heftig dat het gelijk weer raak was.
Geen idee hoe het hier zal gaan. We hebben gelukkig zelden gedoe met elkaar en kunnen eigenlijk prima aanpassen.
Ik wou dat we gewoon twee maanden verder waren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 09:21

Ik zou voor zoiets info inwinnen haha, zo'n felle kleur overschilder je niet met 1 grondlaagje.

We hebben beide nogal stevige karakters ;) En het is op mijn werk nogal hectisch, maar daar moet ik altijd mijn "cool" bewaren. Dat knettert dan wel eens als je thuiskomt en daar gaat er gelijk gezeur over de strijk die er nog staat of omdat je nog naar stal moet.

Eva1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 10:39

Hier dinsdag in plaats van op het station ophalen toch nog ff naar Schiphol op en neer (rit van ruim 2 uur enkele reis). De treinen deden het niet onze kant op. Na een reis van 24+ uur ging het licht snel uit.
We moeten vooral weer aan elkaar wennen na 4 maanden. Maar goed ik ben gewoon aan het werk en voor de kids gaat de opvang gewoon door. De oudste zit met school in Engeland dus alleen de kleine thuis.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 12:20

Brandweerrood krijg je er goed onder door er eerst een laag zwart op te pratsjen, dan wit en dan pas de uiteindelijke kleur. Klotewerk is het :')

Varekaj, wat heftig om dan zo ineens om te moeten schakelen zeg. Vooral als je dan inderdaad van die kattige opmerkingen krijgt :roll: Hopelijk hebben jullie het ook nog wel leuk samen? ;)

Eva, ook vervelend! Vooral als je dan ook nog last minute zelf naar Schiphol moet rijden. Hoe lang is je man nu thuis?

Wij zijn gisteren lekker uit eten geweest om te vieren dat mijn vriend zijn Loadmaster strepen heeft gehaald. Daarna lag 'ie al snel KO op bed :') Ik moest vannacht vooral wennen aan het gesnurk weer naast me... _O-

Sexy streepjes, minder charmante kop van vent :+
Spoiler:
Afbeelding

Eva1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 12:58

Tja normaal gezien 3 maanden maar best kans dat het een kort verlof wordt omdat ik (met de kids) daar in huis zit. We gaan het zien.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 13:06

Sorry Eva, ik lees net ff terug op het huisgenoten gedeelte...

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 13:10

Ahh Dioxide wat een knapperd!

Ahh Eva da's irritant ja, maar toch fijn dat hij thuis is of niet? Dat wennen zal vanzelf wel gaan. :)

Eva1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 13:53

Ja het is heel fijn dat hij thuis is hoor. Het is ook een beetje vreemde situatie natuurlijk.
Scheelt weer een beetje alles alleen moeten doen in de weken dat de kids er niet zijn. Dat valt me altijd zwaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 19:44

Mijn vriend en mijn paarden, dat is geen goeie verhouding :P
Dus al veel vaker gezeur om gehad.

Eh... is zwart ook niet lastig te overschilderen met wit?

Hahaha dioxide, leuke foto :)) Heeft hij altijd een baard of scheert hij zich gewoon niet tijdens werkperiode?
De mijne heeft nog niet gesnurkt, dat mag zo blijven. Morgenavond komt ie terug, benieuwd wat hij weer allemaal absoluut wil doen dit weekend zodat ik mijn planning wss compleet mag omgooien.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-19 21:16

Hahaha ik heb de week dat die kerel van mij terug komt vakantie genomen en geen planning :Y) dus kan er ook niks in de war worden gegooit.
Ik denk dat het inderdaad lastig is om het rood eruit te krijgen. Koop wel n extra emmer verf denk ik.

Mijn partner is door mij aangestoken met het paardenvirus. Hij heeft rijles genomen en gaat geregeld mee. We willen ook meedoen aan de ride and bike samen. Dus dat zit goed. Echt een topper wat mij betreft. Helaas weet ik ook hoe het is als je partner niks heeft met paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 21:36

Wij hebben vorig jaar in Lapland ondervonden dat we hiken wel leuk vinden. Dus als we op vakantie of citytrip gaan proberen we dat er wel bij te doen.
Verder willen we proberen in thuisperiodes om 1x/week samen te gaan squashen.
En citytrips maken en reizen dus :)) maar zoveel vakantie heb ik nou ook weer niet en mijn job verdient wat minder zeg maar.

Kan je de rode verf niet afschuren ofzo? Of behang erover en dat behang dan schilderen?

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-19 22:46

Wat een goed voornemen om te gaan squashen varekaj. Ik ben de hond al een beetje aan het trainen dattie straks mee kan gaan hardlopen met de baas. Ik heb alleen geen goede conditie dus kom niet zo heel ver haha.
Wij willen graag samen gaan zwemmen maar die kerel van mij wil pas weer in n zwembroek als er 15 kg af is....
Ahum... Ik moet ook nog even aan de summerbody... *zet zak choco crunches weg*.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 23:12

Mijne is aan de detox-thee sinds hij thuis is. Jeweetwel, gemberthee en dat soort dingen.

Summerbody is ook elk jaar weer een aandachtspunt. Dan denk je "hij is er niet, 6 weken tijd om strakker te worden en hem te verrassen". Komt ie terug, is daar niks van in huis gekomen :+
Daarnaast houden we beide van lekker eten, geen goede combi haha. Al kom ik echt niet snel bij.
We koken graag indisch trouwens. Of Aziatisch iig.

Zwemmen is hier geen doen, het stedelijk zwembad is tijdens het schooljaar elke dag overvol aan schoolzwemmen en sportclubs.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-19 00:01

Hmm jammer dat het zwembad vol is bij jullie. Hier hebben ze speciale banentrek uurtjes.
Wat betreft dat eten ken ik. Ook ik kom niet echt snel aan maar er mag eigenlijk gewoon chronisch 10 kg af ofzo. Maar goed, ook daar ben ik vrij lui in.
Ik ben wel trots op het feit dat ik nogsteeds pas 1 keer friet heb gehaald. Haha ik heb nog nooit zoveel 'gezondere' maaltijden gehad.
Ik houd n soort dagboekje bij van de dingen die ik doe en meemaak en ik merk dat ik de eerste week echt rustig 5-8 keer een stukje schreef... Nu merk ik dat ik vaak savonds denk 'oh ik moet nog ff typen'... Meh niet zoveel zin in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 08:57

Omdat je eraan gewend raakt. Je begint te selecteren van "wat wil ik vertellen" naar "wat is echt noemenswaardig en belangrijk". Dat is normaal, deels omdat je je erin stelt dat hij er niet is en deels omdat je weet dat hij heus wel terug naar huis komt en dat hij ook heus wel erop vertrouwd dat je het kan redden die periode.

Ik heb geen kilo's teveel, zit op ideaal gewicht maar je blijft niet strak zonder moeite :o en jawel, ik heb ook best mijn luie momenten.
Heerlijk als niemand je daarvoor op de vingers kan tikken.

We eten sowieso niet zo vaak friet (al zit de frituur om de hoek) en pizza ook maar sporadisch. Dat is bij beide een bewuste keuze. Maar dat ie nu plots gaat detoxen, daar heb ik al krom om gelegen

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 18:22

Hutcherson schreef:
Hmm jammer dat het zwembad vol is bij jullie. Hier hebben ze speciale banentrek uurtjes.
Wat betreft dat eten ken ik. Ook ik kom niet echt snel aan maar er mag eigenlijk gewoon chronisch 10 kg af ofzo. Maar goed, ook daar ben ik vrij lui in.
Ik ben wel trots op het feit dat ik nogsteeds pas 1 keer friet heb gehaald. Haha ik heb nog nooit zoveel 'gezondere' maaltijden gehad.
Ik houd n soort dagboekje bij van de dingen die ik doe en meemaak en ik merk dat ik de eerste week echt rustig 5-8 keer een stukje schreef... Nu merk ik dat ik vaak savonds denk 'oh ik moet nog ff typen'... Meh niet zoveel zin in.

Ik vind het heerlijk dat ik los kan gaan in de keuken nu. Ik wil altijd vers, gezond en snel klaar eten.

Gisteravond een heerlijke spaghetti met cherry tomaten gegeten. Het liefst stop ik mezelf vol met groenten twee keer per dag. Kan je niet een keer samen met een vriendin koken? Ik vind het altijd leuk om voor anderen te koken (veel afleiding ook).

Ik ga bijna mijn vlucht boeken om permanent terug te gaan naar Nederland. Het is best spannend moet ik zeggen. Ik ga weer bij mijn ouders wonen tot mijn vriend en ik een plekje hebben. Maar wanneer ik terug komen zien we elkaar bijna dagelijks. Ik besef opeens dat we 90% van onze relatie apart van elkaar hebben doorgebracht. Het zal vast goedkomen en normaal zijn dit soort zorgen.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-19 19:42

Gelukkig heb ik geen grote sociale kring om me heen. Mijn sociale contacten zitten met name in mijn werk en stal/hobby.
Binnenkort ga ik samen lunchen met een vriendin net onze pups erbij lekker wandelen. Daar kijk ik naar uit maar daar moet ik echt de middag voor vrij nemen haha. Ik werk verder fulltime, 4keer per dag hond uitlaten (veel energie), 4 keer per week paard. 1x per week familieavond, dus weinig tijd over.
Ik vind die maaltijden die simpel zijn wel fijn hoor. Inderdaad keer zelfgemaakte salade, broodje hamburger (zelf gemaakt), fruitsalade of een avondje lekkere broodjes met beleg wat ik normaal te duur vind :D.
Ik heb het nu wel aardig op de rit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 19:18

Hoe gaat het intussen?