Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb je niet de mogelijkheid om met het Paasweekend o.i.d. die kant op te gaan als verrassing? Verkleed als paashaas natuurlijk 
Onder andere heel druk bij mij op het werk, lat ligt hoog daar momenteel (deadlines), wil terug met paard de draad oppakken maar wat tegenslag met de accommodatie... en dat werkt echt niet goed op elkaars humeur. Morgen breng ik paardlief naar de zomerweides, scheelt in tijd qua werk en kan dan de trainingsdraad weer beter oppikken met clubles.
is de basis al gedaan en moet je enkel de toplaag nog, of is het echt vanaf scratch?
En het is op mijn werk nogal hectisch, maar daar moet ik altijd mijn "cool" bewaren. Dat knettert dan wel eens als je thuiskomt en daar gaat er gelijk gezeur over de strijk die er nog staat of omdat je nog naar stal moet. 
Hopelijk hebben jullie het ook nog wel leuk samen? 
Ik moest vannacht vooral wennen aan het gesnurk weer naast me... 

Heeft hij altijd een baard of scheert hij zich gewoon niet tijdens werkperiode?
dus kan er ook niks in de war worden gegooit.
maar zoveel vakantie heb ik nou ook weer niet en mijn job verdient wat minder zeg maar.
en jawel, ik heb ook best mijn luie momenten.Hutcherson schreef:Hmm jammer dat het zwembad vol is bij jullie. Hier hebben ze speciale banentrek uurtjes.
Wat betreft dat eten ken ik. Ook ik kom niet echt snel aan maar er mag eigenlijk gewoon chronisch 10 kg af ofzo. Maar goed, ook daar ben ik vrij lui in.
Ik ben wel trots op het feit dat ik nogsteeds pas 1 keer friet heb gehaald. Haha ik heb nog nooit zoveel 'gezondere' maaltijden gehad.
Ik houd n soort dagboekje bij van de dingen die ik doe en meemaak en ik merk dat ik de eerste week echt rustig 5-8 keer een stukje schreef... Nu merk ik dat ik vaak savonds denk 'oh ik moet nog ff typen'... Meh niet zoveel zin in.
.