Ideaal en gemak dient de mens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hutcherson schreef:Hoe ziet hoofdpijn eruit in de hersenen?
Zit er dan echt daadwerkelijk pijn op de plek waar je het voelt of wordt dit ergens anders opgewekt. En waardoor ontstaat die pijn?
Hutcherson schreef:Hoe ziet hoofdpijn eruit in de hersenen?
Zit er dan echt daadwerkelijk pijn op de plek waar je het voelt of wordt dit ergens anders opgewekt. En waardoor ontstaat die pijn?
Shaggy09 schreef:moonsparkle schreef:Als een programma als rtl latenight opeens stopt hoe zit het dan met het overige personeel zoals camera, geluid, licht?
Die zijn volgens mij gewoon in dienst bij RTL. Dus die doen ook allerlei andere programma's van RTL, niet enkel RTL late night.
_Karlijn schreef:Ik ben geboren op 23 oktober 1992, en op de ene website, Viva, tarotaartenapp ben ik een Weegschaal, op de ander een Schorpioen. Die 22/23 oktober is elke keer anders.. Hoe kom ik achter mijn daadwerkelijke sterrenbeeld?
Zwerte schreef:_Karlijn schreef:Ik ben geboren op 23 oktober 1992, en op de ene website, Viva, tarotaartenapp ben ik een Weegschaal, op de ander een Schorpioen. Die 22/23 oktober is elke keer anders.. Hoe kom ik achter mijn daadwerkelijke sterrenbeeld?
Toevallig vroeg ik mij laatst hetzelfde af, aangezien mijn dochter op 23 oktober geboren is. Wat ik erover kon vinden, is dat het sowieso een beetje willekeurig is en afhankelijk van de bron die je gebruikt. Maar als je er echt iets van wil maken, kan je je geboortedatum gebruiken dus inclusief jaar. Het schijnt namelijk ook per jaar te variëren. Nou geloof ik er sowieso niet in maar was nieuwsgierig hoe ze dit zouden verklaren.