Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Hebben ze ook expliciet gezegd dat je verdachte bent?
Want een verhoor kan ook gewoon zijn om het verhaal nog eens door te nemen!
En idd neem een advocaat.
Fashionstyle schreef:Cayenne schreef:Hebben ze ook expliciet gezegd dat je verdachte bent?
Want een verhoor kan ook gewoon zijn om het verhaal nog eens door te nemen!
En idd neem een advocaat.
Ja ze zei wel meteen dat ik bepaalde rechten had en advocaat mee mocht nemen. Ik kon ook zonder advocaat langs komen en halverwege stoppen als ik er toch wel een zou willen
Ashleytjuhh schreef:wauw wat raar. als je dat progamma gestalkt kijkt dat mensen die er zo erg aan toe zijn geen aangifte kunnen doen of er niks mee gedaan wordt en dsn nu dit leest.
rare wereld!
LaPluche schreef:Neem een advocaat mee! Als je als vedachte opgeroepen wordt, dan kunnen ze je tot 6 uur zonder advocaat laten zitten, dus plan die dag maar niks.
En gewoon niets zeggen totdat jouw advocaat erbij is.
Wat een gek land leven we in....
verootjoo schreef:Ashleytjuhh schreef:wauw wat raar. als je dat progamma gestalkt kijkt dat mensen die er zo erg aan toe zijn geen aangifte kunnen doen of er niks mee gedaan wordt en dsn nu dit leest.
rare wereld!
Ja die van gister... had gewoon bewijs maar kon geen aangifte doenEn deze knakker kan wel aangifte doen, maar blijkbaar zonder bewijs, want TS zegt niks gedaan te hebben.
Bizar verhaal
Hutcherson schreef:Gewoon gaan woensdag. Als je ook maar enigszins denkt dat ze vragen stellen om je iets te laten bekennen waar je je niet goed bij voelt, beroep je op zwijgrecht. En niks ondertekenen. Ook niet als de politie zegt dat als je tekent dat dan de boel is afgedaan. Eerst de sh*t uitgewerkt op papier waar je 100% achterstaat en dan tekenen. Liefst ook nog ff doorspreken met juridisch loket oid.
Advocaat is duur en kost erg veel tijd.. Niet groter maken dan het is.
PureSG schreef:Nou ja, wat bizar! Ik zou toch ook inderdaad contact opnemen met een advocaat, en inderdaad, als hij aangifte kan doen dan jij toch zeker ook!?
Heel veel sterkte TS
tamary schreef:Hutcherson schreef:Gewoon gaan woensdag. Als je ook maar enigszins denkt dat ze vragen stellen om je iets te laten bekennen waar je je niet goed bij voelt, beroep je op zwijgrecht. En niks ondertekenen. Ook niet als de politie zegt dat als je tekent dat dan de boel is afgedaan. Eerst de sh*t uitgewerkt op papier waar je 100% achterstaat en dan tekenen. Liefst ook nog ff doorspreken met juridisch loket oid.
Advocaat is duur en kost erg veel tijd.. Niet groter maken dan het is.
Die advocaat kan je erg veel ellende (en geld) schelen als je die meteen al inzet, stalkers zijn gehaaid in het pesten van slachtoffers, ga niet op eigen houtje aanklooien, wet is niet altijd logisch voor ons gevoel.
Nicje87 schreef:Ik zou er gewoon woensdag heen gaan, je eigen bewijzen meenemen wat je tot nu toe verzameld hebt. Evt nog een uitdraai van je telefoongeschiedenis waarmee je kan bewijzen dat je vanaf jouw telefoon hem niet gestalkt hebt.
Verder is het in Nederland zo, wie eist, bewijst. Aan hem dus om te bewijzen dat jij hem stalkt en aan jou te bewijzen dat jij gestalkt wordt.