starter op de huizenmarkt en de dilemma's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sheran

Re: starter op de huizenmarkt en de dilemma's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 00:26

Ik ook niet. Volledig vast.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 06:15

Idem hier. Lijkt zelfs alsof de reacties steeds meer worden. Eerder 25 max zo ongeveer nu is 45 en meer eerder normaal. Zat ik eerst rond plek 15 nu twee jaar later rond 30 en nog erger. Gister record aantal reacties 1551 mensen en reageertijd nog niet over. :n

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 06:51

Ik zit met dillema dat de ING moeilijk doet. Nu al voor de derde keer klopte het niet wat we aanleverde en willen ze aanvullende informatie. Ondanks dat we iedere keer binnen 2 dagen aanleverde waar de ING om vroeg. Maar de ING zelf doet er 10 dagen over om te beantwoorden of het wel of niet goed is. Nu komt de einddatum van onze ontbindende voorwaarden in zicht en krijg ik toch zweetbandjes.

Ben er op deze manier wel klaar mee. Alsjeblieft ja of nee maar niet dat wachtten. Vond daardoor mijn eerste grijze haar vorige week.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 07:21

Ik hoop dat het wel lukt. :(:) Maar herken het wel.

Mijn huis is uiteindelijk afgeketst na drie keer verlengen van de voorwaardes. Iedere keer moest ik meer aanleveren binnen idd 48 uur. Uiteindelijk een half uur voor de laatste keer voorwaarde zou aflopen zeiden ze nee vanwege een zotte vreemde reden. Maar mogelijk vanwege die aflopende tijd. Ben er nog kwaad over -:(- meer dan 3 maanden me laten spartelen. %)

Reden ja nu kunt u betalen maar als allimentatie afloopt durven we niet aan (11 jaar later he en het ging om een hypotheek van 500 euro per maand bruto :roll: ) maar ik word wel geacht huren van720 euro plus te kunnen betalen. Echt krankzinnig. :n

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 07:46

karuna schreef:
Ik hoop dat het wel lukt. :(:) Maar herken het wel.

Mijn huis is uiteindelijk afgeketst na drie keer verlengen van de voorwaardes. Iedere keer moest ik meer aanleveren binnen idd 48 uur. Uiteindelijk een half uur voor de laatste keer voorwaarde zou aflopen zeiden ze nee vanwege een zotte vreemde reden. Maar mogelijk vanwege die aflopende tijd. Ben er nog kwaad over -:(- meer dan 3 maanden me laten spartelen. %)

Reden ja nu kunt u betalen maar als allimentatie afloopt durven we niet aan (11 jaar later he en het ging om een hypotheek van 500 euro per maand bruto :roll: ) maar ik word wel geacht huren van720 euro plus te kunnen betalen. Echt krankzinnig. :n

Nouja ons grootste probleem is dat ik pas sinds kort voor een bedrijf werk wat pas sinds dat ik er werk bestaat in Nederland. Dat het al 10 jaar in Dubai bestaat geeft de ING dan niks om.
Tevens is mijn vriendin pas sinds een maand omgezet naar een nieuwe functie met beter salaris en meer uren. Verklaring en al aangeleverd zoals de ING wilde maar steeds moest het toch een andere worden.

Ik snap het gezeik niet we hebben al bewezen dat we op twee lonen die rond het minimumloon zaten met gemak konden rondkomen op een huur van 720 pm. Ik verdiende precies het minimumloon en mijn vriendin maakte maar 30 uur. Nu zijn we beide meer uren gaan maken en ik aanzienlijk in salaris verhoogd. Vriendin van 30 naar 40 uren en bij mij een salaris wat 50% omhoog is gegaan(van detach naar direct in bedrijf en vaste dienst gegaan) . Maar dan zouden we alsnog niet een bruto hypotheek van 810 pm aankunnen....

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-19 08:22

gefeliciteerd melissa!
Bij de rest loopt het ook niet als gehoopt zie ik al.. Hier zit ik ook nog steeds compleet vast :n
Enige is dat ik naast mijn fulltime baan nog een extra parttime baan aangenomen heb om een klein beetje bij te verdienen in de weekenden en avonden, om zo nog iets extra te sparen. Maar slopend is het wel.. Heb dan soms werkdagen van 12 a 13 uur samen, maar het is even niet anders.

Blijf wel huisjes kijken, laatst kwam er een klein appartement te koop voor "maar" 189.000 goedkoopst dat ik tot nu toe gezien heb hier, helaas alleen nog steeds 90.000 boven budget. -O-