Heel veel sterkte voor de nabestaanden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:Ik zag het 'je komt wat tegen onderweg' topic omhoog komen in mijn lijst en dacht iets als 'Leuk, wat zou PPG nu weer gezien hebben?' maar in plaats van een leuk bericht stond daar het afschuwelijke bericht van zijn plotselinge overlijden. Ik ben er even heel erg stil van geweest. Ook al ken ik hem alleen maar van hier op Bokt en hebben we nooit contact gehad anders dan gewoon in topics toch zal ik hem hier op Bokt gaan missen. Vreselijk hoe het zo ineens voorbij kan zijn.
Sterkte voor alle nabestaanden!
Suzanne F. schreef:Het lijkt alsof hij kortgeleden nog iets gepost heeft, ik kwam vaak dingen van hem tegen. Maar ik zie dat hij vanaf september al niks meer postte hier.
Ik vind het nog steeds zo onwerkelijk.
Alwiene schreef:Ik zag het 'je komt wat tegen onderweg' topic omhoog komen in mijn lijst en dacht iets als 'Leuk, wat zou PPG nu weer gezien hebben?' maar in plaats van een leuk bericht stond daar het afschuwelijke bericht van zijn plotselinge overlijden. Ik ben er even heel erg stil van geweest. Ook al ken ik hem alleen maar van hier op Bokt en hebben we nooit contact gehad anders dan gewoon in topics toch zal ik hem hier op Bokt gaan missen. Vreselijk hoe het zo ineens voorbij kan zijn.
Sterkte voor alle nabestaanden!
Citaat:Waarom?
Waarom moet toch iedere keer weer bewezen worden dat de besten het eerst moeten gaan?
Waarom mag een leven niet afgemaakt worden zonder een groet?
Ik heb samen met ppg ongelooflijk veel lol gehad op bokt. Weliswaar jaren geleden alweer maar je zal voor eeuwig een onvergetelijke vriend blijven.
Vaarwel gabber...
Uit naam van HolyPope.