Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shaggy09 schreef:Bij ons in 't dorp hebben ze sinds een jaar of 4 de mcd veranderd in een boons en daar baal ik nog steeds van.
Vooral de indeling van de supermarkt is daarmee zo ontzettend achteruit gegaan. Het is zo onlogisch ingedeeld en onoverzichtelijk. Het was al een kleine winkel maar met deze inrichting is het echt een buurt super.
Toen was het ook nog huismerk markant, nu is dat g'woon geworden.
) en geen markant meer... Shaggy09 schreef:Hebben jullie trouwens nog tips voor biologisch vlees? Bij AH en Jumbo vind ik het aanbod niet heel erg groot, misschien is er nog een winkel die nog meer aanbied?
Vind dat echt misleidend voor de klanten. 
Shaggy09 schreef:Nee dat zeg ik toch?
Oftewel het heeft inderdaad niets met biologisch te maken.

plantje01 schreef:Maar is het dan niet zo dat beter leven alsnog wel beter is dan zonder keurmerk? Mijn budget is niet toereikend genoeg om alles biologisch te halen (wel vaak met 35 procent verskorting)
Marjoow schreef:plantje01 schreef:Maar is het dan niet zo dat beter leven alsnog wel beter is dan zonder keurmerk? Mijn budget is niet toereikend genoeg om alles biologisch te halen (wel vaak met 35 procent verskorting)
Sowieso. Per ster heeft het dier zeker een beter leven. Dit staat overigens goed uitgelegd op de website van de dierenbescherming. Hier staat precies wat de eisen zijn voor 1, 2 en 3 sterren.