Door de kleine huisjes het bos niet meer zien

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 20:59

Eilish schreef:
Hoi Marie_Anne, ik ben er druk mee bezig, maar ik moet komende maand eerst mijn scriptie afmaken. En ondanks dat het huis en de kavel veel tijd kosten, gaan de vorderingen helaas vaak langzaam.

Intussen heb ik een goed gesprek gehad met het bedrijf. Ik ben nu bezig met keuzes maken voor de binnen- en buitenkant van het huis. Daarbij zit ik te denken om de vloer en de keuken door andere bedrijven te laten leveren. Voor de vloer wil ik graag pvc in plaats van parket. En de keuken kan denk ik goedkoper bij Ikea. Wanneer mijn scriptie af is wil ik bij Ikea langs.

Dan kan daarna de offerte aangepast worden en hopelijk de omgevingsvergunning aangevraagd worden. Wanneer de omgevingsvergunnig is goedgekeurd, kan ik een koopovereenkomst voor de kavel en voor het huis tekenen

Voor de kavel heb ik een optieovereenkomst aangevraagd, maar het wachten is tot de gemeente de overeenkomst heeft opgesteld. Na de zomer willen ze beginnen met de weg en dan is die hopelijk eind december klaar.

En dat ze dan in januari kunnen beginnen met bouwen. Binnen een week is het casco gedeelte klaar en dan zijn ze nog minstens drie weken bezig voordat het sleutelklaar is.

Thanks voor de update. Het is een heel proces zo te horen. Maar dan heb je in ieder geval genoeg tijd om alles uit te zoeken en te regelen.

Succes met je scriptie de komende maand!

Eilish

Re: Door de kleine huisjes het bos niet meer zien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-19 21:09

Bedankt!