En waarom ik niet buiten stond.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Rij jij nu nog wat trouwens?
Zou heel graag willen maar mijn ritme is helemaal naar. Ik slaap meestal pas rond 3uur snachts en sta rond 11 uur weer op. Komt door mn werk dat ik dit ritme heb. Heb dus doordeweeks helemaal geen tijd om te rijden. Mis het echt zo erg
Heb wel een advertentie staan voor 1 of 2 dagen in de week. Dus hopelijk komt er nog wat op mijn pad. Wil niet bij een manege gaan rijden. Vind dat helemaal niks haha. En heb jij wat te rijden? Maureen95 schreef:Leuk topic!
Ik zit ook alleen thuis. Na mijn relatiebreuk veel mensen om mij heen kwijtgeraakt waar ik het mee zou kunnen vieren. Mijn andere vrienden/collegas hadden ook al plannen dus. Maar vind het ook niet erg. Heb niet zoveel met oud en nieuw.
Helaas wel een storing in de boiler dus lig hier bibberend in mn bedje op te warmen. Ben al zo een koukleum dus dit is niet ideaal

muntdrop schreef:Maureen95 schreef:Leuk topic!
Ik zit ook alleen thuis. Na mijn relatiebreuk veel mensen om mij heen kwijtgeraakt waar ik het mee zou kunnen vieren. Mijn andere vrienden/collegas hadden ook al plannen dus. Maar vind het ook niet erg. Heb niet zoveel met oud en nieuw.
Helaas wel een storing in de boiler dus lig hier bibberend in mn bedje op te warmen. Ben al zo een koukleum dus dit is niet ideaal
Ai, kan je geen lekker warm kruikje maken? Ik ga alweer slapen. Het ergste geknal is voorbij en het zachte gepruttel op de achtergrond is wel rustgevend
Siggislief schreef:Ik wou heel graag soliciteren bij Picnic, alleen ze konden mij geen baan aanbieden..
Ja iets met inpakken, maar daar had ik niet voor gesolliciteerd dus waar daar niet mee eens.
Was niet opgeblazen die voorgevel, er is een auto ingereden en die hele auto is weg.
Maureen95 schreef:Siggislief schreef:Ik wou heel graag soliciteren bij Picnic, alleen ze konden mij geen baan aanbieden..
Ja iets met inpakken, maar daar had ik niet voor gesolliciteerd dus waar daar niet mee eens.
Was niet opgeblazen die voorgevel, er is een auto ingereden en die hele auto is weg.
Echt, doe het niet. Ik raad het niemand aan. Waarschijnlijk hebben ze je bagger laten worden. Dan sta je de hele dag tasjes in de boodschappenbakken te doen. Aan het einde van de dag ga je depressief naar huis...
Bellatrix schreef:Maureen95 schreef:Oh balen! Waarom zoek je wat anders?
Omdat mijn werkplek van oktober tot maart vreselijk koud is en ik daar niet goed tegen kan. Plus dat ik geen pensioen opbouw en minium loon verdien.