Froukje schreef:Zulke fietsen past best veel in hoor
[ [url=m/VzuXcC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zijn inderdaad zulke of juist nog iets groter die Jumbo heeft

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm schreef:In 4 jaar tijd zijn het aantal kinderkleding winkels gezakt van 1600 naar 325.
Grote oorzaak is het internet.
Ik vind dat toch behoorlijk schokkend...
Janine1990 schreef:Storm schreef:In 4 jaar tijd zijn het aantal kinderkleding winkels gezakt van 1600 naar 325.
Grote oorzaak is het internet.
Ik vind dat toch behoorlijk schokkend...
Het internet? Of ook het groeiende idee van kringloop?
Kleding wordt vaak doorgegeven/verkocht via Facebook of in vriendengroepen. En terecht, kids groeien super snel... Waarom altijd alles nieuw kopen?
Volgens mij is dat, met name onder de kleintjes, bijzonder geaccepteerd tegenwoordig.
MarcoBorsato schreef:In tweedehands exclusieve kinderkleding is een grote handel. Maar goed, ik denk ook dat het vooral door internet komt ja. Grote merken gooien hun spullen online, dat gaat sneller dan in een offline winkel iets halen.
CalipsoLover schreef:MarcoBorsato schreef:In tweedehands exclusieve kinderkleding is een grote handel. Maar goed, ik denk ook dat het vooral door internet komt ja. Grote merken gooien hun spullen online, dat gaat sneller dan in een offline winkel iets halen.
Maar ik denk belangen niet zo groot dat er 1275 kinderkleding zaken de deuren moeten sluiten...
MarcoBorsato schreef:In tweedehands exclusieve kinderkleding is een grote handel. Maar goed, ik denk ook dat het vooral door internet komt ja. Grote merken gooien hun spullen online, dat gaat sneller dan in een offline winkel iets halen.
HorseTopShop schreef:Het grote probleem met kledingzaken zijn online aanbieders zoals Wehkamp.
Wij zijn een DHL Service Punt en zien het dagelijks gebeuren.
Mensen bestellen van 1 kledingstuk meerdere maten met gratis verzending. Dat wordt de volgende dag bij ons bezorgd en komen ze het ophalen. De dag erna komt hetzelfde pakketje weer bij ons terug om gratis terug te laten sturen naar Wehkamp. Ze hebben thuis op hun gemak kunnen passen, houden 1 kledingstuk en de rest sturen ze weer gratis terug. Het is zelfs nog goedkoper dan naar de winkels gaan gezien de benzine en parkeergeld wat je moet betalen. Plus dat je het lekker op je gemak, thuis kan passen.
Wij zijn geen groot Service Punt aangezien wij niet in een grote stad zitten. Maar dit gaat om minimaal 30 pakketten per dag (soms zelfs 80 of meer) wat alleen wij al voorbij zien komen in ons dorpje. En dan zijn er ook nog talloze mensen die het niet bij een Service Punt laten bezorgen, maar gewoon thuis.
verootjoo schreef:HorseTopShop schreef:Het grote probleem met kledingzaken zijn online aanbieders zoals Wehkamp.
Wij zijn een DHL Service Punt en zien het dagelijks gebeuren.
Mensen bestellen van 1 kledingstuk meerdere maten met gratis verzending. Dat wordt de volgende dag bij ons bezorgd en komen ze het ophalen. De dag erna komt hetzelfde pakketje weer bij ons terug om gratis terug te laten sturen naar Wehkamp. Ze hebben thuis op hun gemak kunnen passen, houden 1 kledingstuk en de rest sturen ze weer gratis terug. Het is zelfs nog goedkoper dan naar de winkels gaan gezien de benzine en parkeergeld wat je moet betalen. Plus dat je het lekker op je gemak, thuis kan passen.
Wij zijn geen groot Service Punt aangezien wij niet in een grote stad zitten. Maar dit gaat om minimaal 30 pakketten per dag (soms zelfs 80 of meer) wat alleen wij al voorbij zien komen in ons dorpje. En dan zijn er ook nog talloze mensen die het niet bij een Service Punt laten bezorgen, maar gewoon thuis.
En wat is dan het probleem?
Storm schreef:In 4 jaar tijd zijn het aantal kinderkleding winkels gezakt van 1600 naar 325.
Grote oorzaak is het internet.
Ik vind dat toch behoorlijk schokkend...
HorseTopShop schreef:Het grote probleem met kledingzaken zijn online aanbieders zoals Wehkamp.
Wij zijn een DHL Service Punt en zien het dagelijks gebeuren.
Mensen bestellen van 1 kledingstuk meerdere maten met gratis verzending. Dat wordt de volgende dag bij ons bezorgd en komen ze het ophalen. De dag erna komt hetzelfde pakketje weer bij ons terug om gratis terug te laten sturen naar Wehkamp. Ze hebben thuis op hun gemak kunnen passen, houden 1 kledingstuk en de rest sturen ze weer gratis terug. Het is zelfs nog goedkoper dan naar de winkels gaan gezien de benzine en parkeergeld wat je moet betalen. Plus dat je het lekker op je gemak, thuis kan passen.
Wij zijn geen groot Service Punt aangezien wij niet in een grote stad zitten. Maar dit gaat om minimaal 30 pakketten per dag (soms zelfs 80 of meer) wat alleen wij al voorbij zien komen in ons dorpje. En dan zijn er ook nog talloze mensen die het niet bij een Service Punt laten bezorgen, maar gewoon thuis.
MarcoBorsato schreef:Wehkamp bestel ik niet. Liever bij merken direct.
verootjoo schreef:HorseTopShop schreef:Het grote probleem met kledingzaken zijn online aanbieders zoals Wehkamp.
Wij zijn een DHL Service Punt en zien het dagelijks gebeuren.
Mensen bestellen van 1 kledingstuk meerdere maten met gratis verzending. Dat wordt de volgende dag bij ons bezorgd en komen ze het ophalen. De dag erna komt hetzelfde pakketje weer bij ons terug om gratis terug te laten sturen naar Wehkamp. Ze hebben thuis op hun gemak kunnen passen, houden 1 kledingstuk en de rest sturen ze weer gratis terug. Het is zelfs nog goedkoper dan naar de winkels gaan gezien de benzine en parkeergeld wat je moet betalen. Plus dat je het lekker op je gemak, thuis kan passen.
Wij zijn geen groot Service Punt aangezien wij niet in een grote stad zitten. Maar dit gaat om minimaal 30 pakketten per dag (soms zelfs 80 of meer) wat alleen wij al voorbij zien komen in ons dorpje. En dan zijn er ook nog talloze mensen die het niet bij een Service Punt laten bezorgen, maar gewoon thuis.
En wat is dan het probleem?
HorseTopShop schreef:MarcoBorsato schreef:Wehkamp bestel ik niet. Liever bij merken direct.
Ik doe dat bewust niet. Neem bijvoorbeeld Dr. Martens. Daat zijn 1 van de weinige schoenen waar ik de hele dag op kan lopen en staan zonder dat ik ergere rugpijn krijg (ik heb chronisch rugpijn).
Nu hebben ze 10% korting (hebben bijna nooit korting) terwijl ik ze elders met 30% korting kan kopen.
En dan zijn ze bij Dr Martens zelf 170 euro terwijl ze elders al standaard 130 euro zijn.
Dus even uitgerekend betaal ik bij Dr. Martens zelf 153 euro voor deze schoenen en elders maar 91 euro. Dat scheelt ruim 60 euro!
Wat ook nog een punt is, is dat de merken die ik draag (kleding en schoenen) hier niet verkocht worden in winkels. Dus ik moet wel online bestellen.
Laatst toevallig met mijn zusje mee geweest shoppen. Absoluut niet mijn smaak wat tegenwoordig in winkels hangt.
MarcoBorsato schreef:HorseTopShop schreef:
Ik doe dat bewust niet. Neem bijvoorbeeld Dr. Martens. Daat zijn 1 van de weinige schoenen waar ik de hele dag op kan lopen en staan zonder dat ik ergere rugpijn krijg (ik heb chronisch rugpijn).
Nu hebben ze 10% korting (hebben bijna nooit korting) terwijl ik ze elders met 30% korting kan kopen.
En dan zijn ze bij Dr Martens zelf 170 euro terwijl ze elders al standaard 130 euro zijn.
Dus even uitgerekend betaal ik bij Dr. Martens zelf 153 euro voor deze schoenen en elders maar 91 euro. Dat scheelt ruim 60 euro!
Wat ook nog een punt is, is dat de merken die ik draag (kleding en schoenen) hier niet verkocht worden in winkels. Dus ik moet wel online bestellen.
Laatst toevallig met mijn zusje mee geweest shoppen. Absoluut niet mijn smaak wat tegenwoordig in winkels hangt.
Die koop ik dan gewoon in Londen waar ik ze kan passen :