Het onderste hangertje, naast stampertje, is Knorretje toch? Hoe bevalt die? Ik las op de pandora site dat hij nog wel eens wilt blijven haken achter dingen, maar vind hem zo leuk....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
J0anieke schreef:Toch fijn dat je hem terug hebt!
Het onderste hangertje, naast stampertje, is Knorretje toch? Hoe bevalt die? Ik las op de pandora site dat hij nog wel eens wilt blijven haken achter dingen, maar vind hem zo leuk....
Willeke_ schreef:J0anieke schreef:Toch fijn dat je hem terug hebt!
Haha klopt! Knorretje en stampertje blijven best vaak ergens achter hangen. Daarom heb ik vaak bij truien of kleding waar het makkelijk achter blijft hangen, vaak m'n armband niet om
J0anieke schreef:Ik heb toevallig ook vandaag de portemonnee weer getrokken..
Slavenarmband, frozen charm en ring met de 2=3 actie en de muziek hart charm heb ik met spaarkaart kunnen halen en was dus gratis!Slavenarmband was ik eerst niet zo van gecharmeerd, maar toen ik m eenmaal omhad vond ik m toch wel erg mooi..
[ [url=m/mTB1Wm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Afgelopen 10 September heb ik een auto-ongeluk op de snelweg gehad, waarbij ik enorm veel geluk heb gehad.. Ziekenhuis zei dat ik een engeltje bij me had. Auto total loss en ik had bijna niks, nu alleen nog last van een lichte hersenschudding. Vanwege dat hele gedoe heb ik het uil hangertje gehaald met 'Always by your side'. Ook heb ik die maand mijn glaskraal met haar van mijn overleden hondje ontvangen. Hij is echt prachtig geworden met hele mooie rustige bruine glitters...
[ [url=m/Jsulml.jpg]Afbeelding[/url] ]
J0anieke schreef:Heb ik laten maken door Nikita van SoLilly handmade (solilly.nl). Ze maakt eigenlijk moedermelk sieraden, of sieraden met een haarlokje van een baby. Ik vond de kraal met haarlokje zo mooi, dus ik had haar gemaild of het kon met hondenhaar en wat ze zelf aanraadde wbt parelmoer en glitters. Ze gaf als antwoord dat parelmoer niet mooi was met een haarlokje en ze zelf kon kijken wat er mooi en neutraal bij zou staan wbt glitter, dat heb ik ingevuld op het formulier op de website en kan je zeggen, ze heeft het echt prachtig gedaan..
Vind paardenhaar sieraden van anderen heel fragiel omdat het er dan los op ligt. Zo in glas verwerkt hoef ik niet bang te zijn dat er haartjes breken.
J0anieke schreef:Ik heb toevallig ook vandaag de portemonnee weer getrokken..
Slavenarmband, frozen charm en ring met de 2=3 actie en de muziek hart charm heb ik met spaarkaart kunnen halen en was dus gratis!Slavenarmband was ik eerst niet zo van gecharmeerd, maar toen ik m eenmaal omhad vond ik m toch wel erg mooi..
[ [url=m/mTB1Wm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Afgelopen 10 September heb ik een auto-ongeluk op de snelweg gehad, waarbij ik enorm veel geluk heb gehad.. Ziekenhuis zei dat ik een engeltje bij me had. Auto total loss en ik had bijna niks, nu alleen nog last van een lichte hersenschudding. Vanwege dat hele gedoe heb ik het uil hangertje gehaald met 'Always by your side'. Ook heb ik die maand mijn glaskraal met haar van mijn overleden hondje ontvangen. Hij is echt prachtig geworden met hele mooie rustige bruine glitters...
[ [url=m/Jsulml.jpg]Afbeelding[/url] ]
J0anieke schreef:Dank je! Die was ik nog niet tegen gekomen. Heb wel kraalkado gevonden, die zit redelijk dicht bij mij, heb haar gemaild of ik langs zou kunnen komen.
Vind deze blauwe heel erg mooi, de kat was ook blauw (kruising htk x Russisch blauw), maar misschien heeft zij nog mooie ideeën wat bij mijn armband gaat passen..
[ [url=m/7vSxKw.jpg]Afbeelding[/url] ]