Pandora

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

J0anieke

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 15:32

Toch fijn dat je hem terug hebt!
Het onderste hangertje, naast stampertje, is Knorretje toch? Hoe bevalt die? Ik las op de pandora site dat hij nog wel eens wilt blijven haken achter dingen, maar vind hem zo leuk.... :o

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 17:12

J0anieke schreef:
Het onderste hangertje, naast stampertje, is Knorretje toch? Hoe bevalt die? Ik las op de pandora site dat hij nog wel eens wilt blijven haken achter dingen, maar vind hem zo leuk.... :o

Haha klopt! Knorretje en stampertje blijven best vaak ergens achter hangen. Daarom heb ik vaak bij truien of kleding waar het makkelijk achter blijft hangen, vaak m'n armband niet om

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 17:38

Willeke_ schreef:
J0anieke schreef:

Haha klopt! Knorretje en stampertje blijven best vaak ergens achter hangen. Daarom heb ik vaak bij truien of kleding waar het makkelijk achter blijft hangen, vaak m'n armband niet om

Ik heb dit ook met m'n luchtballon en t sleuteltje van m'n hartje, echt zonde want er is al mening kledingstuk lelijk geworden daardoor omdat ik gewend ben m'n armband altijd om te hebben

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 19:18

Ja.. Dat is wel vervelend. Toch beter een dagje zonder armband als je kleding er aan kapot gaat!

Ik heb er inmiddels weer eentje bij :D

Afbeelding

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 10:11

Rip mijn portemonnee. Pandora heeft de nieuwe herfstcollectie online. Zitten echt té veel leuke tussen... :))

CynThier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 12:15

Wat een verwennerij.
Er is een actie op het moment met 3 voor 2.

Ik had deze 3 uitgekozen uiteindelijk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna vroeg vriendlief of ik niet nog een lijstje had. Natuurlijk had ik die en voorik het wist had hij er 3 uit mijn verlanglijstje uitgekozen :oo

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben weer helemaal happy ! <3

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 12:29

Zo leuk! Ik wil ook wat uitzoeken maar ff geen geld helaas

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 14:11

Ik heb toevallig ook vandaag de portemonnee weer getrokken.. :')
Slavenarmband, frozen charm en ring met de 2=3 actie en de muziek hart charm heb ik met spaarkaart kunnen halen en was dus gratis! <3 Slavenarmband was ik eerst niet zo van gecharmeerd, maar toen ik m eenmaal omhad vond ik m toch wel erg mooi..
Afbeelding

Afgelopen 10 September heb ik een auto-ongeluk op de snelweg gehad, waarbij ik enorm veel geluk heb gehad.. Ziekenhuis zei dat ik een engeltje bij me had. Auto total loss en ik had bijna niks, nu alleen nog last van een lichte hersenschudding. Vanwege dat hele gedoe heb ik het uil hangertje gehaald met 'Always by your side'. Ook heb ik die maand mijn glaskraal met haar van mijn overleden hondje ontvangen. Hij is echt prachtig geworden met hele mooie rustige bruine glitters...
Afbeelding

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 17:10

J0anieke schreef:
Slavenarmband, frozen charm en ring met de 2=3 actie en de muziek hart charm heb ik met spaarkaart kunnen halen en was dus gratis! <3 Slavenarmband was ik eerst niet zo van gecharmeerd, maar toen ik m eenmaal omhad vond ik m toch wel erg mooi..
[ [url=m/mTB1Wm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Afgelopen 10 September heb ik een auto-ongeluk op de snelweg gehad, waarbij ik enorm veel geluk heb gehad.. Ziekenhuis zei dat ik een engeltje bij me had. Auto total loss en ik had bijna niks, nu alleen nog last van een lichte hersenschudding. Vanwege dat hele gedoe heb ik het uil hangertje gehaald met 'Always by your side'. Ook heb ik die maand mijn glaskraal met haar van mijn overleden hondje ontvangen. Hij is echt prachtig geworden met hele mooie rustige bruine glitters...
[ [url=m/Jsulml.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat heftig joh! Gelukkig heb je er niet veel aan overgehouden. Mooie bedel heb je er bij uitgekozen in ieder geval.

Die glaskraal met haar is ook super mooi! Waar heb je die laten maken?

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 18:32

Heb ik laten maken door Nikita van SoLilly handmade (solilly.nl). Ze maakt eigenlijk moedermelk sieraden, of sieraden met een haarlokje van een baby. Ik vond de kraal met haarlokje zo mooi, dus ik had haar gemaild of het kon met hondenhaar en wat ze zelf aanraadde wbt parelmoer en glitters. Ze gaf als antwoord dat parelmoer niet mooi was met een haarlokje en ze zelf kon kijken wat er mooi en neutraal bij zou staan wbt glitter, dat heb ik ingevuld op het formulier op de website en kan je zeggen, ze heeft het echt prachtig gedaan..

Vind paardenhaar sieraden van anderen heel fragiel omdat het er dan los op ligt. Zo in glas verwerkt hoef ik niet bang te zijn dat er haartjes breken.

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 20:21

J0anieke schreef:
Heb ik laten maken door Nikita van SoLilly handmade (solilly.nl). Ze maakt eigenlijk moedermelk sieraden, of sieraden met een haarlokje van een baby. Ik vond de kraal met haarlokje zo mooi, dus ik had haar gemaild of het kon met hondenhaar en wat ze zelf aanraadde wbt parelmoer en glitters. Ze gaf als antwoord dat parelmoer niet mooi was met een haarlokje en ze zelf kon kijken wat er mooi en neutraal bij zou staan wbt glitter, dat heb ik ingevuld op het formulier op de website en kan je zeggen, ze heeft het echt prachtig gedaan..

Vind paardenhaar sieraden van anderen heel fragiel omdat het er dan los op ligt. Zo in glas verwerkt hoef ik niet bang te zijn dat er haartjes breken.

Wat onwijs mooi zeg! Heb even op de website gekeken maar ze heeft echt ontzettend mooie dingen. Thnx voor de tip!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 20:34

J0anieke schreef:
[ [url=m/mTB1Wm.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Jsulml.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat mooi gemaakt! En je uiltje heeft ook een mooie betekenis zo. :)

Ik heb er (helaas) ook weer asbedeltjes van mijn ratjes bij. Wel fijn om ze zo bij me te hebben.

Afbeelding

De armband raakt behoorlijk vol, maar voor een tweede moet ik nog even sparen.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 21:49

Dank jullie! Ben er ook echt enorm blij mee... Was eerst een beetje gespannen of ik hem wel mooi genoeg zou vinden, gelukkig was dat nergens voor nodig. Kan haar zeker aanraden als je zoiets wilt laten maken!

Waar heb je jou bedeltjes laten maken RedPassion? Vind die ook heel erg mooi!

We hebben niet echt ons jaar dit jaar... Ik heb namelijk ook nog as en haartjes van ons overleden katje, die is 3 dagen voor mijn ongeluk ingeslapen... Weet nog niet zo goed wat ik daar mee wil doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 22:59

Wat een narigheid zeg. :(:)

Mijn asbedeltjes zijn gemaakt door Westwood Creations. Superlieve vrouw en talloze mogelijkheden. :)
De bedeltjes (rood en paars in het midden) met haartjes er in had ik al langer, die zijn door Impona gemaakt.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 23:13

Dank je! Die was ik nog niet tegen gekomen. Heb wel kraalkado gevonden, die zit redelijk dicht bij mij, heb haar gemaild of ik langs zou kunnen komen.
Vind deze blauwe heel erg mooi, de kat was ook blauw (kruising htk x Russisch blauw), maar misschien heeft zij nog mooie ideeën wat bij mijn armband gaat passen..

Afbeelding

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-19 16:31

Mooie dingen komen er weer voorbij. <3 Ik heb ook het 1 en ander nieuw, zal binnenkort even foto maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 10:38

J0anieke schreef:
Dank je! Die was ik nog niet tegen gekomen. Heb wel kraalkado gevonden, die zit redelijk dicht bij mij, heb haar gemaild of ik langs zou kunnen komen.
Vind deze blauwe heel erg mooi, de kat was ook blauw (kruising htk x Russisch blauw), maar misschien heeft zij nog mooie ideeën wat bij mijn armband gaat passen..

[ [url=m/7vSxKw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh ja, dat past er dan heel mooi bij!
Ik kies voor de ratjes ook kleuren die bij ze passen, op wat voor manier ook. De kleuren van hun dekentjes of knuffeltjes bijvoorbeeld. Geeft het toch nog iets extra's voor mij, dus blauw voor een blauwe kat is wel erg mooi. :)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 10:53

Zag dat er nu ook een paardenhoofdje is, uit de lijn van Frozen geloof ik. Heel mooi, komt op mn verlanglijstje, net als Eyoor die ik ook tegenkwam

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 10:59

Dat paardenhoofdje (nokk) sprak mij niet echt aan tov t hangertje. Daar zie je Elsa en Nokk op. Moet zeggen dat ik die dubbele platte coins sowieso vaak mooier vind..

Twijfel nog steeds heel erg over het Knorretje hangertje.. Vind die heel mooi, maar vind het zonde als die m'n kleding gaat beschadigen... :o

Hoe kopen jullie eigenlijk je bedels? Online of in de winkels?

bora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 18:47

Leuk topic over Pandora.
Ik heb inmiddels 2 armbanden vol en 3 bedels van Disney aan een ketting.
1 van de armbanden is 3/4 vol met Disney bedels.
Het merendeel van de Disney bedels komt ook uit Disney.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 18:51

Oeh! Ben benieuwd naar een foto!
Ik ga volgende week naar Disney land Parijs. Hoop dat ze mooie exclusives hebben! :D

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 10:25

Mijn zusje heeft het knorretje, maar die heeft hem al een stuk of 3-4x moeten laten vervangen. Het roze stukje in zijn oortje gaat er steeds af....

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 10:27

Ooh leuk een pandora topic. Ik heb inmiddels een kwart armband vol.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 17:25

SoLilly heeft vanmiddag weer een closeup van mijn bedel op insta gedeeld... Ben er nog steeds zo blij mee <3
Afbeelding

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 18:17

Wauw wat een mooie armbanden hierboven <3

Ik heb afgelopen vakantie in Kos een bedeltje gekocht, schelp met Kos gegraveerd en een zeester eraan vast.
Nu ben ik met mijn man vorige week in Nijmegen geweest en heb ik een armbandje besteld met de 3=2 actie. Met een veiligheidsketting en een bedel, alleen hadden ze het kettingkje niet op voorraad en moest besteld worden. Dus zit met smart op een telefoontje te wachten!

Waarom bedeltje met Kos erop, omdat wij vorig jaar geregisterd partnerschap aanzijn gegaan, onze eerste vakantie samen op Kos was en onze honeymoon ook op Kos!