Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
tengeltje11 schreef:-Appelmoes en aardappelen prak ik altijd door elkaar,mijn man vind het precies babyvoer dan,maar ik eet het niet anders.

Zelfs als het licht al aan is, doe ik het uit voordat ik de douche in ga. sharon488 schreef:bontesok schreef:Ik douche in het donkerZelfs als het licht al aan is, doe ik het uit voordat ik de douche in ga.
Hier moest ik even om lachenheb je er een reden voor haha?
naomiiiii schreef:Maar hoe doe je dat in de avond dan?
daantjuhhh schreef:Nou ik heb geen van die dingen die jij hebt.
Maar ik:
Volume altijd op een even getal.
En als ik de weg moet zoeken of ik moet achteruit inparkeren dan moet mijn radio zacht staan. Anders kan ik mij niet concentreren.![]()
Ik denk dat die laatste heeeeel veel bokkers herkennen.
Bubblewrap schreef:Ilsey schreef:Ik doe ook de halsters van de paarden met de kliksluiting aan de kaak open en dicht (en dus ook aan en uit met het kopstuk over de oren heen halen) zodat ik de halsters kan weghangen aan het kopstuk ipv de neusriem.
Doe ik ook altijd. Veel handiger!
Ken bijna niemand die het anders doet![]()
Maar zo hoort het toch ook? cp112 schreef:[quote"Bubblewrap"]Ilsey schreef:Ik doe ook de halsters van de paarden met de kliksluiting aan de kaak open en dicht (en dus ook aan en uit met het kopstuk over de oren heen halen) zodat ik de halsters kan weghangen aan het kopstuk ipv de neusriem.
quote]
Doe ik ook altijd. Veel handiger!
Ken bijna niemand die het anders doet
Huh...Maar zo hoort het toch ook?
)Amburtjoz schreef:Het eerste wat ik aantrek zijn mijn sokken. Daarna pas de rest