Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

en ipv bokt nu constant ringen configureren

Pas maar op, als je eenmaal begint, wordt het een echte verslaving!

zie dat je de site van Beadle hebt gebruikt, die zitten fysiek in Middelburg sowieso, maar hebben geen grote voorraad jammergenoeg, wel als enige de Zeeuwse knop! Dan is de Goodies shop (http://www.ixxxishop.nl) misschien leuker om eens te gaan kijken, die hebben echt álles op voorraad! Alhoewel voor jou misschien rotterdam dichterbij is, daar zitten ook een flink aantal dealers!
verloren tijdens t dragen of ergens opgeborgen?? Voor t 2e zou ik echt mn huis op zn kop zetten
ze ging voor kerst voor/met mij een nieuwe vulring halen en verliet de winkel met haar eerste eigen ring
jammergenoeg hadden ze in Drachten geen grote voorraad dus de ring die ik wilde was er niet. Ben uiteindelijk voor het donkere hout gegaan.
)
met 8mm draait het nog, met 9mm zit het vast (handig met steentjes!) Vandaar dat die die laatste net zo goed kan veranderen in een 2mm!
helemaal mijn ding. Wij zijn bij Thuishaven Living geweest, vlakbij de bristol zitten zij. Hebben ook 'maar' 2bakken per maat, maar wordt er wel altijd leuk geholpen.
ze liet me uiteindelijk zelf maar mn moeder helpen, Heb uiteraard wel gevraagd of ik me er mee mocht bemoeien, ze vond het hardstikke leerzaam zei ze haha. 
Dimphyl schreef:Noah ring kwijtverloren tijdens t dragen of ergens opgeborgen?? Voor t 2e zou ik echt mn huis op zn kop zetten