Enjoy_ schreef:Leandra schreef:Ik ben paraveterinair, een erg leuk beroep en ik genoot er ook echt van.
Mijn collega's zijn helemaal geweldig alleen maar baas is een grote...
Daarom ben ik ook op zoek naar een nieuwe baan. Er is in de afgelopen jaren veel gebeurt bij ons op het werk waardoor het voor mij klaar is daar.
Goeie dierenartsen zijn vaak geen goeie bazen. Daar hebben ze ook niet voor geleerd. Heb hetzelfde al een aantal keer meegemaakt. Leuke kliniek, super collega’s maar dat je voor een dierenarts werkt die alles behalve collegiaal is en alleen voor eigen winst gaat.
Moet zeggen dat ik ook niet de makkelijkste ben, kom uit de online media, heb veel kennis van excel, rapportages maken, houd van processen optimaliseren, als ik dat meeneem naar mijn werk als paravet is het al snel: “oh maar we doen het al jaaaaren zo en dat werkt”. Waardoor ik nog steeds niet helemaal doe waar ik goed in ben en wat ik leuk vind.
Dus mijn droombaan zou zijn:
Paravet in een kliniek met veel katten met gedragsproblemen, en dat samen wilt doorgroeien. Dus ook dat de collega’s ervoor willen gaan, en niet “hun tijd uitzitten”.
My god, dit zou zo welkom zijn binnen onze prakrijk.
Bij ons kan het allemaal zoveel beter maar we zijn teveel bezig met benen onder onze kont uit lopen dat we geen tijd hebben om over zoiets na te denken. Terwijl we een hele handige vent hebben die dingen voor ons kan maken/programmeren.
. Heb hetzelfde al een aantal keer meegemaakt. Leuke kliniek, super collega’s maar dat je voor een dierenarts werkt die alles behalve collegiaal is en alleen voor eigen winst gaat.