Lente schreef:Maar dan weet ik nog niet hoe het heet als je op vrouwen en transvrouwen valt
Ik noem het gewoon lesbi
transvrouwen zijn ook vrouwen! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dioxide schreef:Vumana89 schreef:Wauw. Ik leer hier wel veel moet ik zeggen.
Wat betekend cis?
Geboren als man/vrouw
je identificeert je met het geslacht waarmee je geboren bent.
Ik vind bepaalde vrouwen echt wel mooi om te zien, maar krijg er totaal geen seksuele gevoelens bij. Enige gevoel wat ik er dan bij krijg is het gevoel dat ik iets vaker de Mac over moet slaan en iets vaker naar de sportschool mag. Ik ben er heel erg zeker van dat ik ook in een dronken bui niets met een vrouw zou doen, omdat ik vrouwen gewoon niet aantrekkelijk vind. Ik hou gewoon van mannen
Ik denk ook dat ik dat altijd wel al heb geweten 
. Het daten met een vrouw op mijn 25e bleek voor mij de uitkomst, ik keek altijd wel naar vrouwen en vond op tv lesbische stellen erg interessant maar dacht er verder niet teveel over na. Na een relatie met een vrouw te hebben gehad is het voor mij nu wel echt duidelijk, en dat maakt het zoeken nu ik weer single ben een stuk duidelijker en minder frustrerend xD. Wat ik persoonlijk lastig vind is dat ik dus wel op wat meer vrouwelijke vrouwen val, niet het type waarbij je het op 3km afstand al ziet. Mijn gaydar is wat dat betreft ook wat defect dus ik vind iemand tegen komen wel lastig.Magrathea schreef:Ik ben normaal redelijk goed in begrijpend lezen maar ik mis geloof ik ietsAilill schreef:Maar nog steeds zie ik het verschil niet: Bi valt op zowel man als vrouw, imo afhankelijk van uiterlijk én innerlijk (trans/cis maakt wat mij betreft niet uit). Pan kan toch ook op beide vallen (of feitelijk 4 opties)?
Volgens mij zijn er al wat dingen gepost door panmensen
lor1_1984 schreef:Ik merk dat er mensen in mijn omgeving zijn die niets meer met me te maken willen hebben.
Hun verlies, ik verdom het om mijn leven lang in de kast te blijven zitten omdat zij er niet mee kunnen/willen dealen.
Verder weleens de in een eerdere post aangehaalde opmerking door mannen dat ik dan niet de juiste vent heb gehad, waarop ik dan vaak reageer met dat zij dan zeker ook nooit de juiste man hebben gehad aangezien ze nog steeds hetero zijn.
Amado schreef:Voor de mensen die voorzichtig proberen te zijn met hun woordkeuze;
Super lief! Maar ook wij zijn geen mietjes hoorzolang het met respect gezegd wordt maakt het (voor mij) niks uit hoe lomp het gezegd wordt
Zijn er ook mensen hier Demiseksueel ?
Avalanche81 schreef:Amado schreef:
Zijn er ook mensen hier Demiseksueel ?
Dat is toch dat je eerst met iemand een klik moet hebben voordat je seksueel opgewonden raakt? Dat heb ik. Ik heb werkelijk nooit opwinding bij iemand die ik niet ken. Kan ik ze prachtig vinden, maar er gebeurt niks.
Bij mij gebeurt er wel wat na diepe conversatie en een emotionele band. Bij mannen dan.
Vrouwen kan ik zeker romantische gevoelens voor hebben, maar verder gebeurt er niks.
Amado schreef:Avalanche81 schreef:
Dat is toch dat je eerst met iemand een klik moet hebben voordat je seksueel opgewonden raakt? Dat heb ik. Ik heb werkelijk nooit opwinding bij iemand die ik niet ken. Kan ik ze prachtig vinden, maar er gebeurt niks.
Bij mij gebeurt er wel wat na diepe conversatie en een emotionele band. Bij mannen dan.
Vrouwen kan ik zeker romantische gevoelens voor hebben, maar verder gebeurt er niks.
Ja klopt! Of uberhaupt echt gevoelens hebben voor iemand zonder goede band enz
Ailill schreef:Oh dat soort dingen roepen mannen ook tegen mannen hoor en vrouwen tegen mannen
Eske_B schreef:Maar hoe werkt het romantisch/seksueel met verschillende geslachten dan? Voor mij staat dat niet los, dus wat is het romantische deel
Ailill schreef:Hoezo is dat dan gelijk homofobie?