dit is dezelfde voet
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gonnyvdz schreef:gonnyvdz schreef:[ [url=m/JEaWp1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Er zijn 2 dingen te zien bij mn hond, ze is nadien ingeslapen..
Komt in de buurt!,
Bij de muispijl rechtsboven zit een vergroening tussen de tussenwervels
Ook had Baike een spijker in het lichaam, en zag de DA slijtage in de heupen.
Reden dat we heen gingen was uitvalverschijnselen en zichtbare pijn. Hebben haar mee naar huis genomen en thuis in laten slapen.
Art_Ificious schreef:Joolien jouwe is lastig vinde hoor haha.
Fris oeps breukje
Hier ene van mijn paard
Ben benieuwd of jullie het zien, ik vind het zelf zeer moeilijk, mijn dierenarts vond het ook lastig iets te zien. Maar volgens kliniek is er iets te zien...
[ [url=m/2TlKer.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Dominique schreef:Wat denken jullie dat er scheelt in mijn onderrug
[ [url=m/xKXS7j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mocht de röntgenfoto meenemen. Wel bijzonder om te zien!
Heb geen scheve ruggengraat trouwens. Komt door de foto, moest m tegen t raam aandrukken voor het licht.
Edit: betere foto:
[ [url=m/YdTJlg.jpg]Afbeelding[/url] ]
laraxXxemma schreef:Alsemgeest; klopt het dat die hond iets niet eetbaars wel heeft gegeten?
Neej; die eerste lijkt een soort lijntjes in het bot te hebben richting de knie, bot lijkt ook krommer in vergelijking met die eronder. Geen idee of dat normaal is bij dierenBij mensen iig niet.
Zacharyhill, als ik de uitleg eerder in dit topic goed begrepen heb, is dit dan ook een voorbeeld van hoefbevangenheid?
keeyzie schreef:Dat zit er heftig uit Lay_D. Kun je wat uitleg geven over wat er is gebeurd?
laraxXxemma schreef:_Dominique schreef:Wat denken jullie dat er scheelt in mijn onderrug
[ [url=m/xKXS7j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mocht de röntgenfoto meenemen. Wel bijzonder om te zien!
Heb geen scheve ruggengraat trouwens. Komt door de foto, moest m tegen t raam aandrukken voor het licht.
Edit: betere foto:
[ [url=m/YdTJlg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aaah foto's op filmOnwijs mooi maar heel dankbaar dat we er tegenwoordig bijna niet meer mee werken.
Is je onderste ruggenwervel (L5) vastgegroeid aan je bekken?