Joolien schreef:Mm, maar dat vind ik dan weer anders, je kunt toch wel even mee naar een kraambezoek? Ik bedoel, even een uurtje jezelf opofferen om bij kinderen in de buurt te zijn vind ik een iets andere gradatie dan geen kinderen willen. Ik vind ook niet altijd alles leuk, maar als mijn man het fijn vind als ik mee ga, dan doe ik dat soms.
Het is meer een geval omdat het zo hoort...
En nee ik ga niet 2 uur in de auto zitten zodat ik mogelijk weer in een hele ongemakkelijke situatie terecht kom. Dit is dus al gebeurd in het verleden en ik heb mij hier heel naar over gevoeld. Ten overzichte van een volle huiskamer een drammerige schoonmoeder dit mij wil afdwingen een baby een fles te geven, waardoor ik eerst netjes heb bedankt maar uiteindelijk met zijn zus erbij heb moeten sissen ik wil het niet! Ik vind baby's niet leuk!. Dit vond ik heel pijnlijk voor zijn zus, ik kan begrijpen dat zij het haar wondertje vind.
Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat dit ivf kindje 2 is en ik exemplaar 1 ook niet echt een gelukkig kind kan noemen en dit een beetje mijn als moeder natuur nee zegt dan heeft dat vaak een reden gevoel aanwakkerd.
Bovendien sleur ik hem ook niet mee naar dingen waarvan ik weet dat hij het helemaal niks vind.
Zo ga ik naar hardcore feesten, hij vind dat niks. Ik heb wel voorgesteld dat hij eenmaal meegaat naar een feest met meerdere verschillende stijlen, dit is puur omdat hij nogal verkeerde indruk heeft van feesten. MAAR toen ik zei dat ik naar Pandemonium ga en hij aanbood mee te gaan heb ik hem verteld dat ik dat zeer lief vond maar dit niet een geschikt feest vind voor hem daar het alleen maar hardcore zal zijn.
Mbt het eventueel per ongeluk zwanger dan gaat het er subiet uit. Een parasiterende alien is ook Wat mij betreft het meest overeenkomende.
Laatst bijgewerkt door Sorro op 25-10-18 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt