Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Ianthe schreef:Inbellen als je internet wilde gebruiken.. en dan maar een uurtje mocht internetten in de avond, anders was het te duur!Dat internet inbelgeluid haha, heerlijk. Dat is lang geleden.
https://www.youtube.com/watch?v=UsVfElI-7oo ditte
Ianthe schreef:En natuurlijk TMF enzo.. haha, ging ik video´s opnemen zodat ik ze kon terugkijken. Want tsja, toen hadden we nog geen youtube;p
Ibbel schreef:Ik had ook een 'pen friend' in Amerika, waar je op van dat blauwe luchtpostpapier brieven aan schreef
Als je op vakantie was, stuurde je een ansichkaart naar oma, en die kwam pas aan als je weer thuis was
Je kocht in het buitenland een Nederlandse krant van 2 dagen oud, voor de ANWB-oproepen (als je met spoed thuis moest komen, werd dat in de krant gezet, en op de wereldomroep omgeroepen)
Telpeva schreef:Ianthe schreef:En natuurlijk TMF enzo.. haha, ging ik video´s opnemen zodat ik ze kon terugkijken. Want tsja, toen hadden we nog geen youtube;p
The box vond ik ook altijd leuk, daar kon je zelf de nummers aanvragen en dan lieten ze die met clip zien op hun zender
Eigenlijk een beetje een voorloper van YouTube in die zin!
Ianthe schreef:En we kochten natuurlijk ook de hitkrant en break-out(met de naakte mensen)
Jilletje schreef:Toen ik klein was,
Keken we naar telekids.
Zaten we voor kinderfeestjes met 10 kinderen in een auto gepropt.
Keken we in de ochtend voor school naar kindernet.
Speelde we met weer en wind buiten.
Was mn fiets een paard
Mochten we de computer pas uit doen als er in het scherm stond dat je hem veilig uit kon doen
Kreeg ik 5 gulden zakgeld per week om de hitkrant te kopen.
Hadden we een cu2 profiel.
Speelde we redcat op de computer en age of emires.
_Nancy schreef:Jilletje schreef:Toen ik klein was,
Keken we naar telekids.
Zaten we voor kinderfeestjes met 10 kinderen in een auto gepropt.
Keken we in de ochtend voor school naar kindernet.
Speelde we met weer en wind buiten.
Was mn fiets een paard
Mochten we de computer pas uit doen als er in het scherm stond dat je hem veilig uit kon doen
Kreeg ik 5 gulden zakgeld per week om de hitkrant te kopen.
Hadden we een cu2 profiel.
Speelde we redcat op de computer en age of emires.
Omg Redcat!
Even gegoogled, want het kwam mij zo bekend voor en jaaaaa!! De Razende Rekenrace
Oh, nu wil ik die graag spelen.