60 vrouwen 30 mannen vakantie voor onbeperkte sex, mening?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Deze vakantie is

Ok, waarom niet
216 (61%)
Gestoord
122 (34%)
Iets anders
16 (4%)

Totaal aantal stemmen: 354

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 16:39

MiniMeLona schreef:
Ik krijg dus ook een beetje het gevoel dat er ook al is het vrijwillig er toch een soort van dwang bij zit, omdat die vrouwen die dit voor dit geld zullen doen, al zo in de hoek zijn gedrukt financieel dat ze geen andere uitweg meer zien. En dat maakt het voor die vrouwen gevaarlijk, want wie beschermd hun als die kerels dingen flikken die niet door de beugel kunnen? (seksuele handelingen die niet gewenst zijn, pijn, misbruik, noem het allemaal maar op).

Hier juist het tegenovergestelde gevoel: als jij onder dwang van een pooier staat om zoveel nummertjes als mogelijk per avond te scoren, of als jij financieel er zo slecht voor staat dat je maar net het hoofd boven water kan houden, dan ga je toch niet 4 dagen op een luxeresort zitten met maar 1 man per 2 vrouwen voor een vast en beperkt bedrag?

De vrouwen die zich hier voor opgeven zijn juist eerder de "jonge amateur prostituees" die wel trek in een luxe vakantie hebben en dat als onderdeel van hun betaling zien.

Net zo als ik ook minder overuren schrijf op mijn werk als ik in een mooie buitenlandse locatie zit waar alle kosten gedekt zijn. Het uit eten, het 5 sterren hotel, en de leuke nieuwe omgeving zie ik als onderdeel van mijn loon dus die 2 uur overwerk krijgen ze wel gratis van mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 17:50

enzino schreef:
MiniMeLona schreef:
Ik krijg dus ook een beetje het gevoel dat er ook al is het vrijwillig er toch een soort van dwang bij zit, omdat die vrouwen die dit voor dit geld zullen doen, al zo in de hoek zijn gedrukt financieel dat ze geen andere uitweg meer zien. En dat maakt het voor die vrouwen gevaarlijk, want wie beschermd hun als die kerels dingen flikken die niet door de beugel kunnen? (seksuele handelingen die niet gewenst zijn, pijn, misbruik, noem het allemaal maar op).

Hier juist het tegenovergestelde gevoel: als jij onder dwang van een pooier staat om zoveel nummertjes als mogelijk per avond te scoren, of als jij financieel er zo slecht voor staat dat je maar net het hoofd boven water kan houden, dan ga je toch niet 4 dagen op een luxeresort zitten met maar 1 man per 2 vrouwen voor een vast en beperkt bedrag?

De vrouwen die zich hier voor opgeven zijn juist eerder de "jonge amateur prostituees" die wel trek in een luxe vakantie hebben en dat als onderdeel van hun betaling zien.

Net zo als ik ook minder overuren schrijf op mijn werk als ik in een mooie buitenlandse locatie zit waar alle kosten gedekt zijn. Het uit eten, het 5 sterren hotel, en de leuke nieuwe omgeving zie ik als onderdeel van mijn loon dus die 2 uur overwerk krijgen ze wel gratis van mij.

Maar jij loopt blijkbaar geen risico op jouw werk, want anders sprak je ook wel over "gevarengeld" denk ik? Want een groot risico zit er voor deze dames zeker aan vast, zij hebben namelijk geen enkele zekerheid dat er niet een paar gevaarlijke gekken tussen zitten. En dan is 1.000 euro voor 4 dagen ergens seks moeten hebben met geen mogelijkheid om snel weg te komen als het mis loopt, echt veel te weinig.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 17:56

Amber_anne schreef:
Maar vergeet niet dat je op een luxe boot zit met gratis drank eten en drugs en niet in een smerige kamer op de wallen

Ervaring?

Anoniem

Re: 60 vrouwen 30 mannen vakantie voor onbeperkte sex, mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 18:08

Hier heb ik even op getemd.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 18:40

MiniMeLona schreef:
Hier heb ik even op getemd.

Waarom? Wat gebeurt er dan? :?

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 18:45

sureido schreef:
Jongens stop nou eens over die 1000 euro, dat is echt banketstaaf.

@minimelona

Lees nou eens en stop over die 1000€ !!! Dat heeft iemand gewoon gezegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 19:14

Hahaha sureido, ik vond de "Ervaring?" opmerking niet zo gepast eerlijk gezegd....

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 19:36

Ik reageer niet op je tem gedeelte maar op je vorige bericht over 4 dagen en 1000 euro.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 19:49

Dat weet ik Sureido, ik beantwoorde jou en Suzanne F. in 1 bericht, had beide namen erbij moeten zetten lees ik nu... :o?

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 19:51

Wat als een vrouw 'nee' zegt? Wordt daar naar geluisterd of wordt er wat meer drugs in deze 'drug friendly' dames gestopt en we kunnen weer?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 20:06

karuna schreef:
Veroortje, de dames die vrijwillig als pitspoes staan of op beurzen op een motor in heel korte strakke pakjes staan daar omdat ze graag zo gezien worden door mannen. Als lustobject. Erns gehad op motorbeurs. Een dame zat overduidelijk zonder onderbroek in minijurkje op motor. Ik zit in rolstoel dus kijk wat lager. En kon dus vol in haar kruis kijken. Haar het netjes gezegd dat ze inkijk had. Haar reactie gooide mijn mond open omdat ik die niet had verwacht. :') bevalt het uitzicht je :+ _O- dus ja er zijn vrouwen die er op kicken als een man ze als lustopject ziet :j
Raap me op, daar zit je dan :')

Ik lees even verder, interessant topic.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 20:14

enzino schreef:
MiniMeLona schreef:

Precies dit denk ik ook!

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 20:15

Nabster schreef:
Amber_anne schreef:
Maar vergeet niet dat je op een luxe boot zit met gratis drank eten en drugs en niet in een smerige kamer op de wallen

Ervaring?

Ook getemd, dit slaat echt nergens op

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 20:17

Zahlina schreef:
Eigenlijk doe ik niets anders.
Mijn partner werkt, ik niet. Hij onderhoudt ons financieel, in ruil daarvoor zorg ik voor het gezin, doe het huis en geef mijn partner sex.
Ik ben al ruim 5 jaar financieel compleet afhankelijk van mijn partner.
Als je die liefde even weg laat hebben wij gewoon een zakelijke afspraak. hij betaalt en ik verzorg.

Oke dit is heel zwart wit en het voelt ook niet dat ik mijzelf verkocht heb maar heel eerlijk, kleed het uit, en ik ben volgens mij niet anders bezig dan de dames die deze heren voor een aantal dagen betaalt vermaken.
Eerlijk antwoord, respect. Ik zeg niet dat ik het ook zo zie, maar je durft jouw waarheid uit te spreken en met respect, dat is knap.

Ik denk eigenlijk dat ieder mens een soort van prostitué is, de een verkoopt zijn hersens/kennis, de ander z'n handen/kracht, weer een ander zijn artistiek werk/creatieve geest of bijv. lusten/sex. Maar goed, er rust nog steeds een groot taboe op sex, terwijl dat imo nergens voor nodig is. Sex sales, da's een feit.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 20:25

MiniMeLona schreef:
enzino schreef:

Maar jij loopt blijkbaar geen risico op jouw werk, want anders sprak je ook wel over "gevarengeld" denk ik? Want een groot risico zit er voor deze dames zeker aan vast, zij hebben namelijk geen enkele zekerheid dat er niet een paar gevaarlijke gekken tussen zitten. En dan is 1.000 euro voor 4 dagen ergens seks moeten hebben met geen mogelijkheid om snel weg te komen als het mis loopt, echt veel te weinig.
Even relativerend: Er lopen toch overal gekken rond? Je kunt overal een vreemde vrouw of een vage man treffen, goed op de ene plek is dit wellicht waarschijnlijker dan bij de andere plaats, maar gekkies heb je overal. Voor hetzelfde geld is een van die vrouwen extreem jaloers, tikkeltje psychotisch en heeft ze een wapen bij zich, om vervolgens daar het halve eiland af te slachten.

Je moet het als man zijnde maar durven :+

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 20:26

Een pizza bezorger mag ook wel gevaren geld vragen, je weet maar nooit wie de deur open doet en je naar binnen trekt

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 20:49

Jongens dat is toch gewoon een grapje :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 20:55

Ailill schreef:
Eerlijk antwoord, respect. Ik zeg niet dat ik het ook zo zie, maar je durft jouw waarheid uit te spreken en met respect, dat is knap.

Ik denk eigenlijk dat ieder mens een soort van prostitué is, de een verkoopt zijn hersens/kennis, de ander z'n handen/kracht, weer een ander zijn artistiek werk/creatieve geest of bijv. lusten/sex. Maar goed, er rust nog steeds een groot taboe op sex, terwijl dat imo nergens voor nodig is. Sex sales, da's een feit.

Sells ipv sales.
Ik vind toch je kwaliteiten inzetten voor je baas iets anders dan je lichaam verkopen eigenlijk.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 20:55

sureido schreef:
Jongens dat is toch gewoon een grapje :+
Hoezo is dit dan wel een grapje?

Ik woonde tijdens mijn studie, gedwongen en tijdelijk, in een niet zo'n leuke flat. Men bestelde vanuit de meest onpraktische/onveilige woning een pizza en halverwege op de weg terug wachtte iemand de bezorger op en kon zijn/haar geld inleveren, best gevaarlijk lijkt me.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 20:56

Suzanne F. schreef:
Ailill schreef:

Sells ipv sales.
Ik vind toch je kwaliteiten inzetten voor je baas iets anders dan je lichaam verkopen eigenlijk.
Goedemorgen, wat een afschuwelijke typefout!

Ik an sich ook, maar feitelijk verkopen we allemaal onze tijd en lichaam, de uitvoering wil nog weleens wisselen.

Rangeela

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 21:00

Ik heb iets anders ingevuld. Ik vind een vrije sex vakantie een prima idee alleen waarom zo strikt over het aantal mannen/vrouwen? Dat vind ik jammer. Maar het idee van lekker vrij intiem zijn met wie je maar wilt tijdens die vakantie lijkt me heel goed en passend bij deze tijd.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 21:09

Oké ik moet even namen gaan noemen maar bedoel dat de opmerking van Napster een grap is.

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 21:55

Ailill schreef:
Zahlina schreef:
Eigenlijk doe ik niets anders.
Mijn partner werkt, ik niet. Hij onderhoudt ons financieel, in ruil daarvoor zorg ik voor het gezin, doe het huis en geef mijn partner sex.
Ik ben al ruim 5 jaar financieel compleet afhankelijk van mijn partner.
Als je die liefde even weg laat hebben wij gewoon een zakelijke afspraak. hij betaalt en ik verzorg.

Oke dit is heel zwart wit en het voelt ook niet dat ik mijzelf verkocht heb maar heel eerlijk, kleed het uit, en ik ben volgens mij niet anders bezig dan de dames die deze heren voor een aantal dagen betaalt vermaken.

Grappige is wel dat ik ooit heel erg boos ben geworden op mijn manager, ik was de enige in het bedrijf die 32 uur werkte. Toen hij er naar vroeg en ik zei, ja maar we leven van de inkomsten van mijn vriend was zijn reactie: Oh je hebt je poes duur verkocht....
Weet dat ik daar toen der tijd zwaar gepikeerd over was, maar heel eerlijk, eigenlijk had hij wel een beetje gelijk....

Ik weet echt niet hoe andere een relatie starten, bij mijn twee voorgaande relaties was het duidelijk dat ik in die relaties nooit kinderen zou hebben gekregen omdat ik daar niet achter stond, terwijl ik met mijn huidige partner wist dat als ik ooit kinderen zou willen, dat ik dat met hem zou willen.
Maar ook daar berekent genoeg dat er voldoende middelen moesten zijn om de eerste jaren in elkgeval niet te hoeven werken.

En ja ben het geheel eens met je laatste opmerking. Het is het taboe die onderscheid maakt tussen wat wij acceptable en onacceptable vinden.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 00:30

Rangeela schreef:
Ik heb iets anders ingevuld. Ik vind een vrije sex vakantie een prima idee alleen waarom zo strikt over het aantal mannen/vrouwen? Dat vind ik jammer. Maar het idee van lekker vrij intiem zijn met wie je maar wilt tijdens die vakantie lijkt me heel goed en passend bij deze tijd.

Briljante verwoording; vrije sex vakantie _/-\o_

In Zuid Frankrijk is er een behoorlijk groot ´resort´ voor; Cap d´Agde.
Hier in zuidelijk Spanje is Vera een kleinschaliger variant.
Verder zijn er aan de kust verschillende villas, ééntje door NL eigenaars uitgebaat. Boek je een lang weekeinde/week of zo een vrije sex vakantie. Is voor stellen en losse vrouwen. De losse vrouwen betalen minder. Eigenlijk hetzelfde.

Idem swingercuises. Paren en losse vrouwen (korting) op een boot door de Caraiben of de Middelandse zee.

Waarom in zo´n ´parenvakantie-club´ korting voor losse vrouwen, dus meer vrouwen? Omdat de meeste vrouwen bi-nieuwsgierig/bi zijn dus ook met elkaar lol hebben. NIET opdat de mannen meer ter beschikking hebben. Wat dát betreft kan één vrouw een handvol mannen aan.
Veel vrouwen zijn voor héél veel (waarschijnlijk onvoorstelbaar veel voor de veroordelers hier) in en de anderen die voor wat minder in zijn hebben totáál geen probleem door de voorgaande zin; die er wel in voor zijn kunnen een handvol aan.

Degene die zich zo druk maken én ontkennen dat vrouwen minstens zo veel van sexlol genieten als mannen én heben geen benúl van de liberale sexwereld.

Onbekend maakt onbemind en voor angsthaasjes eng. Aan die angshaasjes on onbeminnerds; er is meer, en anderen genieten daarvan; zonder angst voor het onkende, vaak zelfs met plezier van de spanning van het onbekende.
Vinden jullie het raar, vies, eng? Dan doe je het zelf niet. Die vrijheid houdt op waar die van anderen begint; de vrijheid het wél te doen :)*

A3VT! :)*

WeCo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 01:20

Ik zou er geen enkele moeite mee hebben als die 60 vrouwen ook moesten betalen om op deze trip mee te mogen. Dan weet je namelijk 100% zeker dat het op basis van vrijwilligheid gaat.

Zodra de heren betalen voor deze vrouwen worden de vrouwen in een positie geplaatst waarin ze nooit meer zonder consequenties ergens nee tegen kunnen zeggen. Zeker niet in een omgeving met 30 mannen die fors geld neerleggen voor ze. Denk niet dat empathie daar een hoog gewaardeerde karaktereigenschap is.

Wedden dat deze 30 mannen geen geld op tafel willen leggen voor dezelfde reis met vrouwen die er ook zelf voor betalen. Dan valt er niets meer te eisen. En dat begint al met het uiterlijk. Daar zitten ze echt niet op te wachten.

En dat maakt het voor mij een walgelijk initiatief.

Met zijn allen onbeperkt,vrijwillig, gelijkwaardig op sex vakantie prima idee, vooral doen.

Maar dit soort ongelijkwaardige reizen geven mij wel een vieze smaak in mijn mond.