MiniMeLona schreef:Ik krijg dus ook een beetje het gevoel dat er ook al is het vrijwillig er toch een soort van dwang bij zit, omdat die vrouwen die dit voor dit geld zullen doen, al zo in de hoek zijn gedrukt financieel dat ze geen andere uitweg meer zien. En dat maakt het voor die vrouwen gevaarlijk, want wie beschermd hun als die kerels dingen flikken die niet door de beugel kunnen? (seksuele handelingen die niet gewenst zijn, pijn, misbruik, noem het allemaal maar op).
Hier juist het tegenovergestelde gevoel: als jij onder dwang van een pooier staat om zoveel nummertjes als mogelijk per avond te scoren, of als jij financieel er zo slecht voor staat dat je maar net het hoofd boven water kan houden, dan ga je toch niet 4 dagen op een luxeresort zitten met maar 1 man per 2 vrouwen voor een vast en beperkt bedrag?
De vrouwen die zich hier voor opgeven zijn juist eerder de "jonge amateur prostituees" die wel trek in een luxe vakantie hebben en dat als onderdeel van hun betaling zien.
Net zo als ik ook minder overuren schrijf op mijn werk als ik in een mooie buitenlandse locatie zit waar alle kosten gedekt zijn. Het uit eten, het 5 sterren hotel, en de leuke nieuwe omgeving zie ik als onderdeel van mijn loon dus die 2 uur overwerk krijgen ze wel gratis van mij.
bevalt het uitzicht je
dus ja er zijn vrouwen die er op kicken als een man ze als lustopject ziet