Wel vervelend TS
maar inderdaad, genoeg vissen in de zee. Of station, in jouw geval.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar inderdaad, genoeg vissen in de zee. Of station, in jouw geval.
ik drink geen alcohol en na een feestje vroeg hij eens of ik hem en zijn fwb thuis kon afzetten bij hem omdat ze beiden te dronken waren om te rijden en ze vroeg of ze bij hem mocht blijven slapen
toen zij merkte dat hij daar lastig mee zat 'er gaat niets gebeuren hoor want we zijn dronken!' (en wij waren toen nog niet eens samen, wel ah daten), dan heeft ze dat plan wel afgeblazen en gevraagd of ik haar bij haar thuis kon afzetten haha. Maar mijn vriend is echt het tegenovergestelde van een player. Om een of andere reden heb ik het gevoel dat deze jongen ook wel echt een goeie jongen is. Een player zou er helemaal zo eerlijk niet over zijn! Ik denk dat hij oprecht interesse heeft in jou ook.
TS, geniet van je ijs
sorry ts, kon 't niet laten. Jammer dat je niks meer gehoord hebt. Maar goed, hij is iig wel eerlijk geweest. 
Resistance schreef:Jaaa, ijs en taart!

E_J schreef:Nope, helemaal niks. Hij negeert mijn Instagram posts ook (kan zien dat hij ze niet opent) dus ik gok dat meneer het leuk heeft gehad op zijn tweede date![]()
Ik ga wel in mijn eentje ijs eten hoor, kan ik tenminste schaamteloos een liter ijs wegwerken
Resistance schreef:Lynnepinny schreef:Ik heb ook een jongen op mn studie die op Newt Scamander lijkt
Welke studie doe jij?
En @E_J waar liep je?