Ik heb geen mening over dat hele pzb. Maar wat er hier gespeculeerd en geroepen wordt vind ik niet heel netjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
assie schreef:Wat ik me persoonlijk afvraag: er mogen nooit mensen besproken worden op bokt maar eh... wat wordt hier nu gedaan?
Ik heb geen mening over dat hele pzb. Maar wat er hier gespeculeerd en geroepen wordt vind ik niet heel netjes.
assie schreef:Wat ik me persoonlijk afvraag: er mogen nooit mensen besproken worden op bokt maar eh... wat wordt hier nu gedaan?
Ik heb geen mening over dat hele pzb. Maar wat er hier gespeculeerd en geroepen wordt vind ik niet heel netjes.
assie schreef:Zolang het over de stichting gaat... Maar het gaat nu al pagina's over (minderjarige?) meiden en waar zij hun geld aan uitgeven
NouJa. ..zoals ik al zei: ik heb geen mening over pzb. Zal me verder terugtrekken uit het topic.
Amado schreef:Ik ben ook nogsteeds heel benieuwd naar hun inkomsten en uitgaven als stichting. Als stichting mag je namelijk geen winst maken. Maar ik heb zo mn vermoedens..
beert schreef:Amado schreef:Ik ben ook nogsteeds heel benieuwd naar hun inkomsten en uitgaven als stichting. Als stichting mag je namelijk geen winst maken. Maar ik heb zo mn vermoedens..
Een stichting mag wel winst maken, maar niet uitkeren aan bestuurders. Ze moeten dus het geld wat ze aan winst maken, weer steken in de (doelstellingen van de) stichting.
Citaat:Op de pagina acties zullen we u wat meer vertellen over de acties die we momenteel hebben, zoals Paard Zoekt Baas en de Dieren-voedselbank Nederland
Pandameisje schreef:Wilawander schreef:Ik vraag me al langer af of je ponykampen mag organiseren als stichting. 10 personen x 150 euro en gelijk de boel gemest en geveegd. En dat regelmatig..... Volg het al een tijdje met stijgende verbazing.
Dit vraag ik mij ook af
beert schreef:Waarom zou het niet mogen? Mits het past bij de doelen en werkwijze uit hun statuten en het geld binnen de stichting blijft. Het is een manier om geld te genereren. Een dierenasiel mag ook een evenement organiseren om geld op te halen. In principe doet PZB dat hiermee ook. En eigenlijk behoorlijk slim als je in anderhalve dag zo 1500 euro binnen krijgt.
Wilawander schreef:beert schreef:Waarom zou het niet mogen? Mits het past bij de doelen en werkwijze uit hun statuten en het geld binnen de stichting blijft. Het is een manier om geld te genereren. Een dierenasiel mag ook een evenement organiseren om geld op te halen. In principe doet PZB dat hiermee ook. En eigenlijk behoorlijk slim als je in anderhalve dag zo 1500 euro binnen krijgt.
Nou opvangpaarden die over het algemeen wat mankeren en daar word dan toch misbruik van gemaakt. risico's op ongevallen die kunnen gebeuren. En betalen om te morgen uitmesten...