Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Joy_Mennings schreef:Hoi allemaal,
Ik meld me hier ook in dit topic. Ik heb twee jaar fotografie gestudeerd en heb momenteel een tussenjaar en kijk dan of ik de studie weer oppak of niet. Ik heb dus wel wat ervaring met fotograferen maar toch vind ik mijzelf niet goed genoeg om betaalde shoots te gaan doen.
In mijn onderschrift staat een link naar mijn website, mocht iemand benieuwd zijn
en heb er ook niet de kop voor. 

lovemaylo schreef:Wat een leuk topic! Mag ik mij ook melden? Ik ben voor normaal modellen werk veel te klein... 1,59men heb er ook niet de kop voor.
Maar vind het wel super leuk om eens voor de lens te staan. Vorig jaar een keertje gedaan bij een vriendin. [ [url=m/Tz93n1.jpg]Afbeelding[/url] ]
En eentje te paard natuurlijk!
[ [url=m/uOkiaT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: @janine waar in Overijssel wou je foto's doen? Ik woon in Overijssel namelijk
ik sta zelf liever achter dan voor de camera haha, doe regelmatig shoots voor anderen maar zelf op de foto ben ik best onzeker. as maandag voor een kennis die modellen zocht model staan dus ben heel benieuwd, zou ook wel eens mooie foto's van mezelf willen ipv zo'n stomme selfie 
lovemaylo schreef:Dacht dat het Overijssel moest zijn, vandaar mijn idee voor Zwolle. En persoonlijk vind ik Zwolle prima. Het hoeft ook niet perse in een studio buiten kan ook heel leuk en mooi zijn! Maar net wat de fotograaf/fotograven willen denk ik?
Weet niet of er al een datum besproken was?