Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna79 schreef:Ik doe niet mee met trends. Verschrikkelijk die moeders die hun kroost in allerlei merkjes proppen en er zelf vaak sjofel erbij lopen en de kids als een soort modepopjes. Het wordt ook een soort opbieden dan, alsof je kind niet leuk is als het niet in Z8 loopt bijvoorbeeld.
Tiffany schreef:Anna79 schreef:Ik doe niet mee met trends. Verschrikkelijk die moeders die hun kroost in allerlei merkjes proppen en er zelf vaak sjofel erbij lopen en de kids als een soort modepopjes. Het wordt ook een soort opbieden dan, alsof je kind niet leuk is als het niet in Z8 loopt bijvoorbeeld.
Oh mijn kroost loopt er ook bij als een modepopje, alles bij elkaar gestyled, heerlijk vind ik datMijn halve salaris gaat dan ook op aan kleding
![]()
Ik kan me dan weer mateloos irriteren aan moeders dee overduidelijk tweedehandsjes kopen (die allang in de kliko hadden moeten liggen) en wat ook absoluut niet bij elkaar past. Voor heel weinig geld kan je ook leuke kleertjes bij Zeeman en wibra kopen.
Ik heb alles bewaard voor de eventuele 2e maar na 20 XXL opbergdozen denk ik toch maar dat ik wat weg moet gaan doen haha. Maar ik vind het zo zonde!
benangelique schreef:Ylana schreef:Mijn kinderen hebben allemaal niet veel kleding, maar genoeg.
Voor de zomer 3 korte jurkjes, 2 lange jurken, 1 korte broek.
Voor de winter 4 a 5 (spijker) broeken, 4 truien, 6 shirtjes en 2 setjes nette kleren.
Maar dan moet je dus bijna dagelijks wassen?
Suzanne F. schreef:Jeetje. Kom ik aan met 1 a 2 x per week met een 6 kilo machine.
truus1957 schreef:Suzanne F. schreef:Jeetje. Kom ik aan met 1 a 2 x per week met een 6 kilo machine.
Uhhhhh, serieus? En handdoeken, ondergoed, beddengoed? Dat ga je toch nooit redden met 1 a 2 x per week wassen? Mijn beddengoed is al twee wasmachines vol.
Ik vind dit wel een leerzaam topic. Zou niet weten wat ik vroeger uitgaf aan kleding voor de kinderen. Eigenlijk wel erg. Koop nu vrij veel kleding voor de kleinkinderen, maar wat ik daaraan uitgeef? Geen idee. Heb zelfs geen idee wat ik aan mezelf spendeer haha. Misschien maar beter ook.
truus1957 schreef:Suzanne F. schreef:Jeetje. Kom ik aan met 1 a 2 x per week met een 6 kilo machine.
Uhhhhh, serieus? En handdoeken, ondergoed, beddengoed? Dat ga je toch nooit redden met 1 a 2 x per week wassen? Mijn beddengoed is al twee wasmachines vol.