Gydja schreef:karuna schreef:Bbq en is vlees op de straat neerleggen?
![]()
![]()
Je kan het altijd proberen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Petrichor schreef:Accuweather zegt vanaf 1 augustus weer relatief normale temperaturen, buienradar zegt van niet. Wat denken jullie? Zou accuweather gelijk hebben?
Durante schreef:Ik werk bij de thuiszorg als hhv <knip> Gisteren kwam ik bij een mevrouw en die wou alleen even de vloer gedaan hebben en het sanitair en toen mocht ik weer gaan, maar ben bang dat niet iedereen zo is...
lor1_1984 schreef:Durante schreef:Ik werk bij de thuiszorg als hhv <knip> Gisteren kwam ik bij een mevrouw en die wou alleen even de vloer gedaan hebben en het sanitair en toen mocht ik weer gaan, maar ben bang dat niet iedereen zo is...
Zoiets heb ik ook gedaan met mijn huishoudelijk ondersteunster: vegen, dweilen, sanitair en verder veel pauzes, flink wat water/spa en waterijsje aangeboden.
Goed schoonmaken komt wel weer als het wat redelijker weer is.
Sterker nog, ik weiger mijn stofzuiger aan te raken en een ieder die het voor me wil doen verbied ik het, zij gaan na die tijd weer naar huis maar ik zit dan in die rothitte.
Tot een graad of 25 vind ik het best uit te houden maar dit weer vind ik niks, je kunt bijna niks zonder het gevoel te hebben weg te smelten, de honden willen niet eens uit 's nachts want te warm en in huis is het een 27c, wat dan naar 23-24 zakt als je de boel 's avonds laat open zet maar eind vd ochtend is het alweer ruim 25c in huis.
Ik overweeg dus ook om een airco aan te gaan schaffen, de ventilators houden het gewoon niet koel genoeg.
Overigens is het best uit te houden zolang ik maar stil lig en zo min mogelijk doe,maar dat gaat inmiddels ook vervelen.
daantjuhhh schreef:Ik zou nu bijna een moord doen voor 25 graden in mijn huis. Dat red ik al dagen niet meer. Zelfs niet met alles open snachts. Woon 3 hoog. Met plat dak boven mij. Oo de hoek waar de hele dag zon staat.
pmarena schreef:Damn, Kerkenveld is ook niet bepaald de place to be als je daar de verwachtingen voor de komende 14 dagen voor ziet...arme jij
Is er bij jullie ook al 2 maanden geen fatsoenlijke bui gevallen, net als hier?
Of dat dan weer wel?