Een enorme irritatie aan broeken.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 19:50

Hier eindelijk weer fijne broeken (treggings) binnen. Esprit verkoopt degene die ik heb helaas niet meer, maar M&S had zowaar een vergelijkbaar exemplaar. Dus gelijk maar twee besteld en ze zitten super lekker. Deze zijn alleen meer als de moderne, gladde rijbroek zonder inzetstukken. Die van Esprit waren wat dikker van stof. Hoe dan ook: heel erg blij! En nog een voordeel: de maat valt gewoon zoals de maat hoort te zijn (dus 42 = 42, 44 = 44, etc.).

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 22:35

Rocamor schreef:
Meme, dat is mijn probleem ook: Miss Etam is al tig jaar mijn leverancier wat broeken betreft. Nu heb ik gelukkig nog een aantal broeken die me passen.

Siersma, Ulla Popken ken ik niet, ga er binnenkort eens langs (als in, zodra we weer mogen :+ ).

Echt erg he als dan zo'n winkel opeens wegvalt. -O- . Het lijkt er ook niet echt op dat ze weer terugkomen of alleen een online winkel worden. Vind het ook jammer, want bovenkleding kocht ik daar altijd. Bij MS kan ik bijna nooit slagen, altijd van die strakke stoffen en vind het niet zo mooi. Had al een e-mail gestuurd over de lengte van de broeken. Helaas gaat MS van de gemiddelde lengte van de Europese vrouw uit _-:( . Dus ja dat gaat niks meer worden.

Siersma schreef:
mememe schreef:
Oh dit topic had ik eerder moeten vinden :wow: .
Nu de Miss Etam failliet is -O- , kan ik eigenlijk nergens meer een broek vinden die past. Ik heb een grotere maat nodig en lengtemaat 36. Een normale broek voor een normale prijs heb ik nog niet kunnen vinden, 100 euro voor 1 broek gaat me echt te ver. Broeken gaan bij mij zo snel stuk :') .
Hoe zitten de comfort broeken, lijken het echt broeken of moet je er altijd een tuniek over heen dragen? Weet iemand ook hoe lang de broeken zijn, ik ben 1,80m.
Voor 12,50 durf ik het bijna wel aan om te bestellen, heb nog 1 broek die bijna kapot is en 1 nieuwe die niet lekker zit. Gelukkig werken we thuis, maar heb straks geen broek meer om de kont :=

Heb je al eens bij Ulla Popken gekeken? Die hebben lengtematen en ook grotere maten. Ik vind ze fijner dan van MissEtam want ook regular fitt hebben ze. En ze kosten geen fortuin

Ulla Popken heb ik al even gekeken,alleen zie ik geen lengtematen bij de broeken staan :?

Daan13 schreef:
Paar foto's van de broek met wijde pijpen.

Oh wel een mooie broek, maar voor mij al wat te wijd. Vind de skinny jeans wat mooier, anders wordt ik voor mijn gevoel nog breder :=

Iris82

Re: Een enorme irritatie aan broeken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 13:17

Ik heb ook 2 paar comfortbroeken besteld. Ben benieuwd!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 14:39

Ik heb er ook net 2 besteld, een leer look legging en de broek met ritszakken.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 22:32

Ik heb er vandaag 2 binnen gekregen. Zitten lekker maar de pijp aan de onderkant sluit echt niet aan en valt vrij wijd bij mij.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 22:38

Storm schreef:
Ik heb er vandaag 2 binnen gekregen. Zitten lekker maar de pijp aan de onderkant sluit echt niet aan en valt vrij wijd bij mij.

Dan heb je de flare broek waarschijnlijk? Die horen inderdaad niet aansluitend te zitten

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 22:40

Nee, het gewone model. Bovenkant zit wel netjes maar onder niet.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 22:41

Heb je een foto? Ik ben nu wel benieuwd

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 23:09

Afbeelding

Ik krijg het niet zo goed op de foto. Maar hier zie je het. Ik trek niet hard, je ziet goed dat het niet strak zit.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 23:12

Hoe hij gewoon zit
Afbeelding
Als ik er harder aan trek zie je hoeveel stof er over is.
Afbeelding

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 23:17

Oja. Dat vind ik helemaal prima want ik loop nu toch de hele dag op mn sloffen. :')

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 23:20

Huh dat lijken echt wel de flared boeken, of het is een productie fout? Want als je mijn foto’s bekijkt zie je hoe ze horen te zitten, gewoon aangesloten.

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 23:27

Storm schreef:
Hoe hij gewoon zit
[ [url=m/NDifiu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als ik er harder aan trek zie je hoeveel stof er over is.
[ [url=m/klEx86.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die ik had zaten ook zo :(

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 12:07

Heb 7 februari besteld en nog niks binnen. Blijft hangen ergens bij DHL. Ben benieuwd wanneer ze eindelijk binnen komen.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-21 17:31

Oh wat raar, tot nu toe heb ik mijn bestellingen altijd 2 dagen na het bestellen binnen.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 20:46

Iemand interesse in broeken maat 44? Ik vind ze zelf niet fijn genoeg.
Ik heb er 3. Nieuw in folie.
1 zwarte normale
1 navy normale
1 zwarte met ritszakjes
Komt overeen met maat 44
Prijs komen we wel uit.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 21:02

Om deze redenen draag ik geen spijkerbroeken meer :') altijd zit het of bij m'n buik niet lekker, of de broekspijpen zitten te strak etc. Ik heb ook echt het idee dat de bloeddoorstroming in zo'n broek niet goed is voor je benen..

Ik heb wel 1 uitzondering en dat is zo'n "mom jeans" van de bershka, de pijpen zitten overal lekker losjes en er zit veel stretch rond je middel. Ook high waisted.

Verder draag ik alleen nog losse/stoffen broeken :)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 22:23

Ze komen morgen! Net een mailtje gekregen.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 10:10

Heb er nog 2 besteld :o zit zo lekker!

veneri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 10:15

meintje schreef:
veneri schreef:
...maare...ook geen cameltoe?

Dus wel :=

Dat niet mogen terugsturen ga ik morgen eens even achteraan, ik heb nl het idee dat dat wettelijk gezien helemaal niet zo mag.

Heb je hier nog wat mee gedaan? Ben wel benieuwd eigenlijk, want als ik ze echt niet retour kan doen en geld niet terug krijg, ga ik het al niet eens proberen.

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 20:50

Wettelijk gezien zijn alle webshops verplicht hun producten retour te nemen.
Dus ja, die van mijn zijn retour gegaan en ik heb mijn geld terug.
T koste wat behoorlijke moeite, want ze proberen er aan alle kanten onderuit te komen.

Maar het kàn zeker.
Of je die moeite wil doen is natuurlijk een tweede :Y)

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 00:29

Even een schopje. Ik heb de broeken toen besteld uit dit topic maar ik vind de kwaliteit echt tegenvallen. De broeken die ik 2 jaar terug op de markt kocht zijn nog zo goed als nieuw en de broeken van de website hebben overal rulletjes. En dan niet eens op logische plaatsen bij de dijen, maar echt bovenop mijn benen (ik denk door schuren met vest/jas). Hoe bevallen ze bij jullie?

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 00:34

Dit ken ik niet zo. Ik ken wel dat bij te losse broeken of jurkjes dan schuren mn bovenbenen tegen elkaar en dat is echt wel heel pijnlijk. Als ik zo'n broek aan heb die afzakt ben ik ook geirriteerd en heel de dag aan het hijsen en sjorren.
Ben dna altijd blij om gewoon een fijn passende broek aan te hebben. Of mn rijbroek.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 00:45

Ik zie deze nu langskomen. Altijd moeite met broeken, alles zakt af. Wel buikje geen kont, echt een appelfiguur. Bloedirritant. Ik draag vaak een legging maar dat kan ook niet altijd.
Nu laatst een broek van Studio Anneloes gekocht, wat een verademing. Hele dag mooi gezeten, nette broek, zit echt lekker. Helemaal top. Enige nadeel is dat ze duur zijn maar als hij zo fijn blijft betaal ik dat er wel voor.

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 02:01

Ik meld me ook. Ook al jaren aan het klooien met broek. Het afgelopen jaar ook wat aangekomen en dan drukken ze zo op mijn buik. Door prikkelbaar darmsyndroom nog lekker pijnlijke darmen en het feest in compleet.
Ik heb laatst bij de ms mode 2 korte broeken gekocht met elastiek in de taille. Zo fijn! Maar helaas is het niet altijd weer voor korte broeken :n

Ik ga van de week het topic doorkijken welke broeken jullie aanraden maar mocht er iets tussen zitten met elastische pijpen én elastiek in de taille (heb brede bovenbenen, holle rug en beetje buik) en een hoge taille hoi ik me aanbevolen :D