Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rocamor schreef:Meme, dat is mijn probleem ook: Miss Etam is al tig jaar mijn leverancier wat broeken betreft. Nu heb ik gelukkig nog een aantal broeken die me passen.
Siersma, Ulla Popken ken ik niet, ga er binnenkort eens langs (als in, zodra we weer mogen).
. Het lijkt er ook niet echt op dat ze weer terugkomen of alleen een online winkel worden. Vind het ook jammer, want bovenkleding kocht ik daar altijd. Bij MS kan ik bijna nooit slagen, altijd van die strakke stoffen en vind het niet zo mooi. Had al een e-mail gestuurd over de lengte van de broeken. Helaas gaat MS van de gemiddelde lengte van de Europese vrouw uit
. Dus ja dat gaat niks meer worden.Siersma schreef:mememe schreef:Oh dit topic had ik eerder moeten vinden.
Nu de Miss Etam failliet is, kan ik eigenlijk nergens meer een broek vinden die past. Ik heb een grotere maat nodig en lengtemaat 36. Een normale broek voor een normale prijs heb ik nog niet kunnen vinden, 100 euro voor 1 broek gaat me echt te ver. Broeken gaan bij mij zo snel stuk
.
Hoe zitten de comfort broeken, lijken het echt broeken of moet je er altijd een tuniek over heen dragen? Weet iemand ook hoe lang de broeken zijn, ik ben 1,80m.
Voor 12,50 durf ik het bijna wel aan om te bestellen, heb nog 1 broek die bijna kapot is en 1 nieuwe die niet lekker zit. Gelukkig werken we thuis, maar heb straks geen broek meer om de kont
Heb je al eens bij Ulla Popken gekeken? Die hebben lengtematen en ook grotere maten. Ik vind ze fijner dan van MissEtam want ook regular fitt hebben ze. En ze kosten geen fortuin
Daan13 schreef:Paar foto's van de broek met wijde pijpen.

altijd zit het of bij m'n buik niet lekker, of de broekspijpen zitten te strak etc. Ik heb ook echt het idee dat de bloeddoorstroming in zo'n broek niet goed is voor je benen..
meintje schreef:veneri schreef:...maare...ook geen cameltoe?
Dus wel![]()
Dat niet mogen terugsturen ga ik morgen eens even achteraan, ik heb nl het idee dat dat wettelijk gezien helemaal niet zo mag.