Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

en daar kom je pas achter bij het witten.

? Als de woonstichting het netjes oplevert is het voor jou geregeld
Heb ruim een jaar gezocht, ben echt zo blij
We doen het heel bewust verspreid over een week, vandaag is alle Ikea zooi bezorgd en die ga ik morgen met mn vader in elkaar zetten. Zaterdag verhuist mijn vriend met twee vrienden zijn spullen en dan kunnen we er als het goed is zaterdagavond ook echt permanent in. Vind het super spannend maar heb er wel ongelofelijk veel zin in, eindelijk samenwonen met de liefde van m'n leven 

Maarja, nu maar weer een nieuwe start gemaakt en een aantal advertenties opnieuw erop gezet. Heb er alleen een hard hoofd in dat het deze keer wel gaat lukken, en er ligt nog zoveel ...
Het enige wat ik nodig heb is een bed en af en toe een douche voor 4 dagen in de week en het hoeft natuurlijk niet gratis. 
Alhoewel ik ook wel merk dat ik sindsdien weer genoeg kleding en spullen bijgekocht heb, dus zo opgeruimd als dat het toen was is het ook al lang niet meer
En ik moet ook wel zeggen dat ik het nu een beetje vertik om nog dingen uit te zoeken als ik het over 1,5/2 maanden toch weer in handen ga hebben
Scheelt wel dat ik een inpandige berging en een schuur heb, denk dat ik daar de meeste van mijn paardenspullen voorlopig ga laten totdat er een nieuw paard is..
En de rest komt wel als we er eenmaal inzitten

Het begon al met dat de verwachting eigenlijk deze maand was maar dat is begin zomer opgeschoven naar nov/dec en de 2 rijen met huizen hebben begin en halverwege oktober hun kijkdagen al gehad dus het zou me ook niet verbazen als zij al wel een opleverdatum hebben... 
Hebben daar ook een PAX kast samengesteld voor in de slaapkamer dus nog een keer shoppen moeten we er sowieso wel! Maar dat komt dus tegen die tijd wel

[***] schreef:Thanks allemaal!
Succes met iets vinden jojoleinee.
Fijn dat het zo goed bevalt Phylos. Jij woont ook helemaal op jezelf dan als ik het goed begrijp? Geen last van eenzaamheid?
Pff Blacky94, wachten is niet leuk hé. Hopelijk komt er toch wat schot in de zaak. En inboedel is inderdaad nog wel best een gedoe. Ik heb het simpel gehouden, IKEA, is ook toevallig wat ik mooi vind en daar zit maar een korte levertijd op, haha. Moet nog alles gaan bestellen maar weet wel al wat ik wil (de grote dingen dan toch, details komen nog wel). Heb geluk dat vloer en alles meer dan prima is, je kan er op wat verven/behangen en de stroom in orde maken na gewoon meteen in.
De spullen die ik niet meer ga gebruiken kwijt raken (en er toch nog iets leuks voor krijgen) gaat nog het meest moeite kosten vrees ik
Moet nog steeds best veel uitpakken, maar ik ben erg weinig thuis, dus het schiet nog niet heel erg op.
En verder moet ik nog dingen hebben als kledingkasten (de inbouwkast is niet groot genoeg) en een bureau enzo. Maar omdat ik er niet veel ben vind ik het ook weer zonde om dat allemaal aan te schaffen en voor je het weet ben je dus weer een aantal maanden verder

miss_lizje schreef:Hier bijna een maand al de sleutel en druk bezig geweest met klussen (of dat was de bedoeling).
Relatie is op de klippen gelopen, meneer (en zijn loeder) wilde volledige zeggenschap hebben over mijn leven en als ik daar niet akkoord mee ging waren er wel honderden andere vrouwen die wel op hem zaten te wachten. Niet meer in conclaaf meer over de kleur van het behang of hoe duur de tafel etc. wel niet moet zijn (hij wilde een eettafel van 2000 maar of ik hem wel even kon betalen).
2 maanden voor sleutel overdracht dus ineens single en met alle gebeurtenissen er omheen nu tegen overspannen aan. Echte verhuis data dus maar weer vooruit geschoven.