"Dat doe ik dus nooit meer"

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:33

musiqolog schreef:
Ailill schreef:
Op je buik van een glijbaan gaan. Met buitenboordbeugel.

:')

Ik neem aan dat jij allang van die beugel af bent, dan doe je het zo al nooit meer.
Klopt, uitstekende spijker over het hoofd gezien :+

Was wel gelijk van dat onding af, dat weer wel :Y)

Justme_Lisaa

Berichten: 2186
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:42

Bij het zoeken van kastanjes over een hek klimmen met scherpe pijlen eraan. M’n vader was er al overheen geklommen, ik moest wachten. Dat lukte dus niet haha. Resultaat was dat m’n jas dus gespietst werd en als het 2 cm naar links was, had ik dit hoogwaarschijnlijk niet meer kunnen delen.
Sterker nog, m’n vader moest me van de spies afhalen, ik heb nog nooit zoveel angst in iemand z’n ogen gezien..

Note, ik was acht, nu doe ik dit niet meer hahaha :') .
Laatst bijgewerkt door Justme_Lisaa op 15-06-18 12:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Aroha

Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:42

In een echt Indisch restaurant spicy eten proberen. Ze hadden 'niet spicy', 'Mild', 'Hot' en 'very hot' en .. Indian Hot.. Die laatste moest ik natuurlijk even proberen. Never again. :')

In paniek de trein uitspringen wanneer andere mensen dit doen. WHY. Ik zat niet op te letten en dacht, doordat andere mensen paniekerig naar buiten gingen, dat we al op het eindstation waren. Wat totaal niet logisch is, want daar gaat de trein niet meer verder dus waarom de paniek.. Gevolg.. ik stapte uit in een verlaten industriegebied, god mag weten waar in Italië met een telefoon die nog maar 10% batterij had. En dat was de laatste trein voor die dag. :+

Frummels

Berichten: 7032
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:43

Een bokt account maken waaruit te herleiden is dat ik het ben.
Als ik had geweten dat er zó veel bemoeienis mee gepaard zou gaan van mensen die ik in het echte leven ken.. Of nouja ik ken ze niet eens écht, ik weet slechts wie ze zijn.. nee echt nooit meer. :n

Iris82

Berichten: 39873
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:52

Aroha schreef:
In een echt Indisch restaurant spicy eten proberen. Ze hadden 'niet spicy', 'Mild', 'Hot' en 'very hot' en .. Indian Hot.. Die laatste moest ik natuurlijk even proberen. Never again. :')

In paniek de trein uitspringen wanneer andere mensen dit doen. WHY. Ik zat niet op te letten en dacht, doordat andere mensen paniekerig naar buiten gingen, dat we al op het eindstation waren. Wat totaal niet logisch is, want daar gaat de trein niet meer verder dus waarom de paniek.. Gevolg.. ik stapte uit in een verlaten industriegebied, god mag weten waar in Italië met een telefoon die nog maar 10% batterij had. En dat was de laatste trein voor die dag. :+


Hoe kun je nou niet vertellen hoe dit afliep? :=

Irisjeeh1999

Berichten: 717
Geregistreerd: 10-04-16
Woonplaats: Drenthe

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:54

Zogenaamd sexy het water in rennen.. Zat een gat in het zand op de bodem, dus mijn knie is naar achter geklapt. Banden gescheurd. Een mand mijn hele been in het gips gehad... Oeps

musiqolog
Berichten: 3388
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:58

Aroha schreef:
In een echt Indisch restaurant spicy eten proberen. Ze hadden 'niet spicy', 'Mild', 'Hot' en 'very hot' en .. Indian Hot.. Die laatste moest ik natuurlijk even proberen. Never again. :')

Bij zoiets zou ik niet te gouw "nooit weer" roepen. Alleen "voorlopig niet", en als je het per se wilt rustig opbouwen. Zo wilde ik pas in een week naar Berlijn gaan fietsen. Meer dan 100 kilometer per dag, in mijn eentje, van camping naar camping. Het leek me zo leuk maar het werd zwaar poedersuiker. De fout zat hem er dus in dat ik normaal alleen eendagstochten maak, of met mijn broertje op trektocht ga. Ik wil nog steeds naar Berlijn, maar dan ga ik dat eerst rustig opbouwen met twee- en vierdaagse tochten en iets minder grote etappes.

Zo is het met dat hete eten ook. Als je ooit zwaar gepeperd voer wilt proberen, moet je eerst "trainen" met lichter gekruid eten. En als je ooit een vet enge horrorfilm gaat kijken, kun je beter ook met het lichte werk beginnen.

Irisjeeh1999 schreef:
Zogenaamd sexy het water in rennen.. Zat een gat in het zand op de bodem, dus mijn knie is naar achter geklapt. Banden gescheurd. Een mand mijn hele been in het gips gehad... Oeps

Tja, mooie meiden die dat in films en reclames doen, hebben wel eerst even goed gekeken of de bodem een beetje gelijkmatig afloopt. :D

Apple

Berichten: 76249
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:01

Aan de rechterkant opstappen op mn paard :+

Ging goed totdat mn been over het paard kwam en zij dat dus zag vanuit haar ooghoek. Er kwam een 'WTF :wow: :evaw: ' momentje en nadat ik eens voorzichtig had gecontroleerd of alles bij mij nog werkte kon ik haar gaan vangen aan de andere kant van de bak waar ze met rollende ogen en wijde neusgaten stond te wachten :')

Gelukkig geen publiek en ik heb het nog proberen verborgen te houden, helaas zat het zand goed op mn rug waardoor dat niet meer ging :+ . Vervolgens een bijzonder indrukwekkende blauwe plek op mn onderrug gehad gedurende langere tijd :=

Skessa_
Berichten: 10731
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:01

Hiken naar Kjerag in Noorwegen. Stijle bergen beklommen en op die steen staan. BRRRRRRRRRRRR


Afbeelding


NOOIT NOOIT NOOIT meer!!

Walkure

Berichten: 1400
Geregistreerd: 03-03-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:04

Deze verhalen, ik krijg er kriebels van! :') vind sommige ook wel weer erg grappig!

Ik ga nooit meer op een krukje staan om in de spiegel te kunnen kijken. Vroeger als kind deed ik dat altijd met het tandenpoetsen, bij het weghangen van een handdoek viel ik met mn gezicht op de handdoekhangers, 2 stalen buizen. 2 tanden door mn lip en een vereeuwigde litteken.

Dronken worden ook niet meer..

Verstandskies trekken ook nooit meer, wat een hel die napijn. Gelukkig heb ik er nu ook geen meer :')

Oh en met een rotgang de piste af snowboarden en te hard remmen. Gevolg, sla achterover, stuitje gekneusd en een jaar niet lekker kunnen zitten

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:05

In een lift.

Iris82

Berichten: 39873
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:08

Skessa_ schreef:
Hiken naar Kjerag in Noorwegen. Stijle bergen beklommen en op die steen staan. BRRRRRRRRRRRR


[ [url=m/AyXlcq.jpg]Afbeelding[/url] ]


NOOIT NOOIT NOOIT meer!!


Dat is zo niet oké. :oo

Irisjeeh1999

Berichten: 717
Geregistreerd: 10-04-16
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:09

Skessa_ schreef:
Hiken naar Kjerag in Noorwegen. Stijle bergen beklommen en op die steen staan. BRRRRRRRRRRRR


[ [url=m/AyXlcq.jpg]Afbeelding[/url] ]


NOOIT NOOIT NOOIT meer!!


Het engste vind ik dat de zijkant vast en zeker langzaam slijten.. Je zou maar degene zijn bij wie de steen gaat zakken... Brrrr

EmmaK95

Berichten: 557
Geregistreerd: 21-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:10

Man, wat een verhalen!
Soms echt naar, soms stiekem wel grappig..

Ik laat me nooit meer jonassen in het zwembad: degene die mijn benen vast had liet me eerder los dan de persoon die mijn romp vast had: heb een tijd met flink geschaafde knieholtes gelopen :')

Lynnepinny

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:11

Wow die steen! :wow:

Ik probeerde ooit eens stoer te doen voor een Mexicaanse jongen door in één keer een hele jalapeño te eten. Het was best even heet, maar viel daarna wel mee. Alleen jammer dat ik de volgende twee dagen op bed lag van de buikpijn :') Dat doe ik dus echt nooit meer!

KirstenHorse

Berichten: 1295
Geregistreerd: 16-02-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:14

Skessa_ schreef:
Hiken naar Kjerag in Noorwegen. Stijle bergen beklommen en op die steen staan. BRRRRRRRRRRRR


[ [url=m/AyXlcq.jpg]Afbeelding[/url] ]


NOOIT NOOIT NOOIT meer!!


Ik wordt al naar door alleen die foto :')

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:14

Een Chinese Lucky ballon aansteken die anderen al hadden 'voor verwarmd'. Mn vrienden kregen het kreng niet aan en net toen ik er met mn aansteker bij kwam viel er een grote druppel van die brandhars naar beneden recht op mn duim. Dat heeft echt dagen pijn gedaan.

xU_Blinghx
Berichten: 1782
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:16

Ik ga dus nooit meer in duif redden in het pand waar ik woon...
Vrij groot pand waar de duif vrij makkelijk rond kan vliegen alleen geen voedselvoorzieningen ervoor.
Ik proberen de duif te vangen maar kreeg hem iedere keer net niet te pakken. Totdat hij een kamer invloog. Ik met mijn briljante ingeving dacht, gauw deur dicht doen zodat hij in iedere geval niet weg kan vliegen. Ik erin en deur dicht gedaan... Zit er geen klink aan de andere kant van de deur :oo geprobeerd open te krijgen...lukte niet. Duif maar gevangen en via het raam naar buiten gegooid en daarna heel hard schreeuwen of iemand mij eruit kon laten... :=

Morrie

Berichten: 22356
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:18

"elegant" van een westernzadel afstappen met 3 boeren op een bankje als publiek en dan aan je t-shirt (met niks eronder) blijven hangen en boven de grond bungelen....... gelukkig werd ik "gered" door de boerin......na enige tijd...... het is al zeker 15 jaar geleden gebeurd, maar ik hoor het nog steeds....

EmmaK95

Berichten: 557
Geregistreerd: 21-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:18

Morrie schreef:
"elegant" van een westernzadel afstappen met 3 boeren op een bankje als publiek en dan aan je t-shirt (met niks eronder) blijven hangen en boven de grond bungelen....... gelukkig werd ik "gered" door de boerin......na enige tijd...... het is al zeker 15 jaar geleden gebeurd, maar ik hoor het nog steeds....


_O-

Skessa_
Berichten: 10731
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:20

Irisjeeh1999 schreef:
Het engste vind ik dat de zijkant vast en zeker langzaam slijten.. Je zou maar degene zijn bij wie de steen gaat zakken... Brrrr


Nou ik doe het nooit meer, dus bij mij zal het niet zijn :')
Maar idd, ooit gaat die steen vallen. Maar dat kan nog wel 100 jaar duren. Bij ons ging er wel een drone naar beneden, toktoktok daaaaagggg

Kimmsel

Berichten: 835
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Wieringerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:22

Op een warme zomerse dag maakte ik een buitenrit met korte broek en zonder schoenen, en toen dacht ik wel op mijn paard te kunnen staan in draf. :+ Dat bleek ik niet te kunnen. Het resultaat was niet te zuinig:

Afbeelding

Mijn moeders wijze les:
"Wat heb je hiervan geleerd?"
Ik: "Niet meer op mijn paard proberen te staan?"
Zij: "Nee, niet meer er vanáf vallen." _/-\o_

Ik kwam niet meer bij. :Y)

Iris82

Berichten: 39873
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:24

Oh wauw, dat ziet er bijzonder pijnlijk uit. :oo

Deniseee96
Berichten: 126
Geregistreerd: 25-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:24

De hele dag op hakken lopen :') Het waren prachtige schoenen, maar de zenuw irritatie in mijn rug die ze veroorzaakten was even minder..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:31

Denken dat hommels schattige vliegende pluisjes zijn die niet steken. Inmiddels twee weken later heb ik nog een vlek op mijn arm formaat 2 eurostuk, auw :')