Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bij ons zit de Turk op nog geen vijf minuten loopafstand. Mijn moeder, zus en ik hadden een paar jaar terug zin in pizza. Maar je raadt het al, niemand had zin om het te halen. Uiteindelijk hebben we dus besteld en gevraagd of ze het komen bezorgen. Wij voelden toch een beetje schaamte, omdat het zo dichtbij huis is. Maar het grappige was dat zij het met de auto kwamen bezorgen 
Danielleeee_ schreef:Geen gek moment, gewoon een lui momentBij ons zit de Turk op nog geen vijf minuten loopafstand. Mijn moeder, zus en ik hadden een paar jaar terug zin in pizza. Maar je raadt het al, niemand had zin om het te halen. Uiteindelijk hebben we dus besteld en gevraagd of ze het komen bezorgen. Wij voelden toch een beetje schaamte, omdat het zo dichtbij huis is. Maar het grappige was dat zij het met de auto kwamen bezorgen
(achteraf misschien wel logisch als ze nog meer moeten bezorgen, maar ik kon er toch wel even om lachen)

dus wij lieten onze avondmaaltijd bezorgen. Komt de auto voorrijden, dus wij lopen al naar de voordeur. Belt ie bij de buren aan!!
friendly schreef:Ze bedoelt savonds lijkt me. Ff logisch nadenken....
oomens schreef:friendly schreef:Ze bedoelt savonds lijkt me. Ff logisch nadenken....
Dat had ik begrepen, maar ik dacht dat half acht 's avonds en avondetenstijd elkaar behoorlijk overlapten. (Okee, half 8 halen we hier alleen als we extreem vroeg zijn. Meestal eerder half 9-9u, maar ik weet dat wij later eten dan de gemiddelde Nederlander.)
Dacht dat half 6 de piepers op tafel wel echt iets uit de eerste helft van de vorige eeuw was. Prima te doen als de een huisvrouw is en de ander in dezelfde plaats/op hetzelfde erf werkt, maar niet als beiden buiten de deur werken.

oomens schreef:friendly schreef:Ze bedoelt savonds lijkt me. Ff logisch nadenken....
Dat had ik begrepen, maar ik dacht dat half acht 's avonds en avondetenstijd elkaar behoorlijk overlapten. (Okee, half 8 halen we hier alleen als we extreem vroeg zijn. Meestal eerder half 9-9u, maar ik weet dat wij later eten dan de gemiddelde Nederlander.)
Dacht dat half 6 de piepers op tafel wel echt iets uit de eerste helft van de vorige eeuw was. Prima te doen als de een huisvrouw is en de ander in dezelfde plaats/op hetzelfde erf werkt, maar niet als beiden buiten de deur werken.
MissBambi schreef:oomens schreef:Huh? Jullie eten je avondeten om 7u 's ochtends?
Geloof dat het overgrote deel van NL ergens tussen 5 en 6 de warme maaltijd eet, dan is half acht aan de late kant
het heeft een hele discussie opgewekt zie ik wel. Voor ons is half 8 ook eerder regel dan uitzondering, maar in mijn omgeving wordt dat als laat beschouwd.
als mijn moeder om half 6 niet gegeten heeft... en oma om 5 uur. Nou dan ga maar aan de kant