Petrichor schreef:Ik vind sommige gedachtes hier maar raar, iedereen is natuurlijk anders en dat accepteer ik ook. Maar jeetje sommige dingen vind ik zo raar, waarschijnlijk vinden jullie mijn relatie dan raar.
Mijn vriend en ik doen echt zoveel mogelijk samen. We hebben natuurlijk ook beide wel een eigen leven hij zijn werk ik mijn werk etc.
Maar na het werk doen we als het nodig is samen de boodschappen, dan gaan we samen koken en ook eten we natuurlijk samen. Vervolgens gaan we in de avond een film of serie kijken die we beide leuk vinden.
Wij vinden het ook heerlijk om samen te slapen, met dit warme weer verder geen geplak maar wij storen ons zeker niet aan elkaar.
Ik ga vaak wel alleen naar mijn paard toe maar dat is omdat mijn vriend dan vaak nog op het werk is. Maar als hij mee gaat naar stal doet hij ook echt zijn best met het paard, of hij zoekt wat mannen klusjes op rondom stal maar hij gaat dus zeker niet ongeïnteresseerd rondlopen.
Mijn vriend heeft een echte mannen hobby namelijk auto's, ik ben geen mega groot auto fan maar ik vind het toch altijd wel leuk om mee te rijden etc al is het omdat ik hem zie genieten.
Daarnaast kunnen wij elkaar zeker wel los laten, mijn vriend gaat zo heel regelmatig naar Formule1 races met vrienden regelmatig ook hele weekenden en dat vind ik ook prima. Maar ik krijg toch altijd wel belletjes of appjes met foto's etc, dat vind ik wel een prettig idee.
De relatie van TS daar in tegen ken ik ook heel goed want zo was het namelijk met mijn ex, als een relatie zo moet lopen betekend dat voor mij dat het gewoon niet goed zit.
Maar nogmaals ik denk dat heel veel mensen hier het heel raar vinden dat mijn vriend en ik vrijwel alles samen doen, zonder ook maar enige wrijving.
Klopt, ik krijg er de kriebels van. En zou spontaan relatie astma krijgen.