Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Froukje schreef:Dan laat je het op een servicepoint bezorgen.. Als je weet dat je nooit thuis bent.
Dropneus95 schreef:Ik bezorg boodschappen en daar heb je ook van die 'leuke' klanten...
1x gehad dat mensen 'niet thuis waren'. Ik had al 3x aangebeld, de bel was duidelijk te horen, ik heb geklopt, ik heb de mobiele telefoon van die mensen gebeld en nog geen gehoor. Ik mijn leidinggevende gebeld dat ze niet thuis waren, na de trip nog maar een keer proberen. Zucbt...
dat soort vergeten bestellingen mogen wel bij mij afgeleverd worden hihi
lotthje schreef:@bzquinto Dat gaat best ver, je vergeet toch niet dat je sushi had besteld?dat soort vergeten bestellingen mogen wel bij mij afgeleverd worden hihi
.ynskek schreef:Ik heb ook wel eens dat ik eten bestel vlak voor ik in de auto stap. Geef dan bijvoorbeeld bezorgen 19.15 uur aan als ik dan om 19.00 uur thuis kom en dat ik de bezorger bij thuiskomst net nog kon zien wegrijden.
Restaurant was verbaast dat ik boos was omdat ik dus geen eten had toen...
"Ja mevrouw, had u ook gewoon thuis moeten zijn op moment van bezorgen"
Kwaad dat ik was...
Voel het nog na twee dagen, des te ouder je wordt. Het is net een kater haha
ik was op dat moment herstellende van een beenbreuk, dus liep op krukken en dat ging nog niet echt van harte. Heb zelfs oogcontact gehad met de beste man en hij heeft me zien opstaan. Toen ik eenmaal bij de deur was, was meneer nergens meer te bekennen
ynskek schreef:Ik heb ook wel eens dat ik eten bestel vlak voor ik in de auto stap. Geef dan bijvoorbeeld bezorgen 19.15 uur aan als ik dan om 19.00 uur thuis kom en dat ik de bezorger bij thuiskomst net nog kon zien wegrijden.
Restaurant was verbaast dat ik boos was omdat ik dus geen eten had toen...
"Ja mevrouw, had u ook gewoon thuis moeten zijn op moment van bezorgen"
Kwaad dat ik was...
Yvankaxx schreef:Ik zit in de trein en een meisje zit doodleuk een joint te draaien, hele coupé stinkt naar wiet
Ik kon het niet geloven.
betadine schreef:Ik ben ooit gebeten door een stomme regenworm... niemand maar dan ook niemand geloofd het. Rotbeest bleef in mijn vinger hangen terwijl ik hysterisch met mijn hand zwierde. Je kon een bloedstipje zien zo klein als een naaldpunt.
Zat gewoon op mijn paard en plots voelde ik iets wat leek op een steek, zag ik dat rotding zitten.