Wat ons vandaag toch is overkomen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 13:08

Zo simpel is het niet Nero. Soms kan je geen ander bezorgmoment of een afhaalpunt kiezen. En soms komen ze niet in het tijdvak en moet ik toch echt weg. Maar ik vind het niet erg als ze het naar een afhaalpunt brengen, graag zelfs.

Hier ook weleens een leeg briefje gehad en ik heb minstens 20 buren waar ze het bij kunnen bezorgen. De bezorgdienst wist niet waar het bezorgd was en ik kon mooi alle huizen langsgaan en briefjes ophangen.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 13:08

Ik geloof dat een discussie over postbezorging wat ver offtopic is. Ook nogal saai, het was zo'n ludiek topic.

bzquinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 13:14

Had er laatst 1 die hem in mijn container had gelegd omdat ik aan t douchen was _O-

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 13:17

Ik bezorg boodschappen en daar heb je ook van die 'leuke' klanten...

1x gehad dat mensen 'niet thuis waren'. Ik had al 3x aangebeld, de bel was duidelijk te horen, ik heb geklopt, ik heb de mobiele telefoon van die mensen gebeld en nog geen gehoor. Ik mijn leidinggevende gebeld dat ze niet thuis waren, na de trip nog maar een keer proberen. Zucht... Alles weer inpakken. En ja dit was veel en zwaar. Stap ik net in de auto, gaat de deur open. En nog beledigd zijn dat ik wel wil rijden 8)7

Een andere klant was ook niet thuis. Zelfde verhaal als hierboven. + dat deze 2 grote honden hadden die aansloegen dus echt wel door hadden moeten hebben dat ik er was. Ik aan het einde van de trip terug. Komt mevrouw boos naar buiten 'je bent te laat!' uhm mevrouw u was niet thuis... Jawel ik zat daar! Wees ze naar een speeltuintje 100m verderop... Kreeg later van de klantenservice een bericht dat mevrouw de bel niet had gehoord en of ik aan het einde van de trip langs wilde gaan. Ik was alleen maar aan het vloeken dat dat verdomde mens gewoon niet thuis was en zo'n verhaal ophangt bij de klantenservice
Laatst bijgewerkt door Dropneus95 op 11-06-18 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 13:19

Froukje schreef:
Dan laat je het op een servicepoint bezorgen.. Als je weet dat je nooit thuis bent.

Ho, dat is niet wat ik zeg.
Ik zeg dat ik zelf mijn bezorgmoment niet kan uitzoeken en dat het daardoor steeds geleverd wordt op een moment dat wij er niet zijn. Mijn partner is elke middag vanaf 4 uur thuis, dan kan er prima bezorgd worden, maar dat kan ik niet meteen aangeven.

Daarbij is het je werk. je bezorgd, zijn mensen er niet, neem je het mee naar het sorteerpunt zodat de ontvangen een moment van afleveren kan uitkiezen en bied je opnieuw aan.
Je flikkert niet het pakket voor de deur neer waar je weet dat mensen het kunnen zien en weet dat het meegenomen kan worden gewoon omdat jij geen zin hebt om je werk correct uit te voeren.

bzquinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 13:20

Dropneus95 schreef:
Ik bezorg boodschappen en daar heb je ook van die 'leuke' klanten...

1x gehad dat mensen 'niet thuis waren'. Ik had al 3x aangebeld, de bel was duidelijk te horen, ik heb geklopt, ik heb de mobiele telefoon van die mensen gebeld en nog geen gehoor. Ik mijn leidinggevende gebeld dat ze niet thuis waren, na de trip nog maar een keer proberen. Zucbt...

Dat is niet leuk nee
Zo heb ik als sushibezorger ook een keer voor een lege deur gestaan met heel veel eten
Klant gebeld geen gehoor,
Kreeg vaak zat nepbestellingen maar deze was al online betaald dus wel vreemd dat je eten besteld en dan vervolgens niet thuis bent
Was een vrij hoge bestelling dus uiteindelijk hebben we t eten weg kunnen gooien
Klant heeft ook nooit meer teruggebeld

lotthje

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 14:10

@bzquinto Dat gaat best ver, je vergeet toch niet dat je sushi had besteld? := dat soort vergeten bestellingen mogen wel bij mij afgeleverd worden hihi :=

Pabie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 14:32

lotthje schreef:
@bzquinto Dat gaat best ver, je vergeet toch niet dat je sushi had besteld? := dat soort vergeten bestellingen mogen wel bij mij afgeleverd worden hihi :=

Naja je weet niet wat er is gebeurd. Wie weet waren ze met z'n tweeën en viel er een van de trap en gingen ze naar de EHBO kan best begrijpen dat je dan je sushi vergeet :').

Alhoewel als t veel eten was, was f dus waarschijnlijk voor meer.. blijft wel een raar verhaal

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 14:47

Ik heb ook wel eens dat ik eten bestel vlak voor ik in de auto stap. Geef dan bijvoorbeeld bezorgen 19.15 uur aan als ik dan om 19.00 uur thuis kom en dat ik de bezorger bij thuiskomst net nog kon zien wegrijden.

Restaurant was verbaast dat ik boos was omdat ik dus geen eten had toen...

"Ja mevrouw, had u ook gewoon thuis moeten zijn op moment van bezorgen"

Kwaad dat ik was...

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 15:01

Wij hadden vorig jaar een pakketbezorger met blaasontsteking (althans dat stond op het briefje met 1000 excuses en een tegoedbon van een of andere bouwmarkt. dat heeft hij in de avond door de brievenbus gedaan). Je kon bij ons langs de garage naar de achtertuin "lopen". Dit was destijds niet bestraat en géén officiële doorgang.

De beste man belt aan. Wij reageren an sich in onze ogen snel genoeg (je hoort de bel, staat op en loopt naar voordeur).

Blijkbaar duurde dat ietwat te lang. Uiteindelijk komt er iemand met een mega rood hoofd uit dat paadje langs de garage. Had ie daar gewoon tegen onze garage aan staan te pissen...
Aan de overkant van ons straatje is een dijkje en daaronder een sloot. Als ie zo nodig moest, kon ie daar het gras of de bomen gebruiken.

Je gaat toch niet tegen de garage van je klant aan staan z**ken???

bzquinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 15:16

Wauw tegen de garage? Doe je toch niet...

bzquinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 15:18

ynskek schreef:
Ik heb ook wel eens dat ik eten bestel vlak voor ik in de auto stap. Geef dan bijvoorbeeld bezorgen 19.15 uur aan als ik dan om 19.00 uur thuis kom en dat ik de bezorger bij thuiskomst net nog kon zien wegrijden.

Kwaad dat ik was...

Snap ik ja!
Zelf heb ik bijv vaak veel bestellingen gehad om t zelfde gevraagde tijdstip, ik belde sommige klanten dan op of een kwartiertje eerder geen probleem was
Als dat geen probleem was deed ik die bestelling gewoon als eerste
Wel zo netjes
Hadden ze bij jou ook moeten doen

AylaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 15:23

SindyKaya schreef:
De achtbaan in slagharen, was heftig :=

Spoiler:
[ [url=m/rW1HX6.png]Afbeelding[/url] ]

Sorry maar dit maakt mijn dag helemaal goed!! Whaha! Ik lig helemaal plat :D heel herkenbaar..ik sta ook altijd raar op dit soort achtbaan foto’s

Pleun02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 15:37

Zaterdag werkte ik in de friettent en stond ik aan de kassa. Komt er ineens een man binnen met de helft van zijn baard en haar groen geverfd en de andere helft roze. Heb er maar niks van gezegd want die man sprak geen nederlands en ook geen goed engels dus ook de bestelling opnemen was lastig :')
Gister zijn mijn moeder en een vriendin op bosrit bijna van de sokken gereden door twee motoren die ze niet aan zagen komen in een bocht. Ik was boos joh! Het was gewoon een ruiterpad maar er mochten dus echt geen motors op en als de vriendin van mam niet begon te schreeuwen waren ze gewoon tegen haar opgeknald -:(-

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 15:53

Ik zit in de trein en een meisje zit doodleuk een joint te draaien, hele coupé stinkt naar wiet :?

vidya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 16:13

Ben na 10 lange jaren weer eens van een paard gevallen. Iemand zette op 10 meter afstand in de bak een kettingzaag in een balk. Paardje ging aan de hobbel natuurlijk en ik zat er zonder zadel op. T ging allemaal zo snel dat ik plat met m'n bakkes in t zand lag voordat ik er erg in had.
Kreeg de dag erna wel te horen dat ie het in t vervolg niet weer zou doen... :roll: Voel het nog na twee dagen, des te ouder je wordt. Het is net een kater haha

Judigno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 16:29

Vorig jaar een pakketbezorger die is weggelopen terwijl hij me kon zien zitten in de woonkamer :n ik was op dat moment herstellende van een beenbreuk, dus liep op krukken en dat ging nog niet echt van harte. Heb zelfs oogcontact gehad met de beste man en hij heeft me zien opstaan. Toen ik eenmaal bij de deur was, was meneer nergens meer te bekennen :n

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 16:50

ynskek schreef:

Kwaad dat ik was...

Dit herken ik! Aangeven om 19:00 maar er om 18:30 al zijn! Ik wil nog wel eens eerder bestellen dan dat ik thuiskom dus dat zet ik er dan meestal bij dat er gewoon niemand thuis is en als ik het er bij zet gaat het altijd wel goed.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 18:06

Yvankaxx schreef:
Ik zit in de trein en een meisje zit doodleuk een joint te draaien, hele coupé stinkt naar wiet :?

Dit doet mij denken aan iets... _O-

Ik zat ooit met een vriend op de bus (achteraan op die lange rij), hij zat naast mij en naast hem zat nog een man. Plots zie ik die gast zijn gsm bovenhalen met zo'n uitklapbaar hoesje. Niks vreemd... Tot ik hem plots hoor snuiven en met zijn hoofd zo'n snuif beweging zag maken en wat wit spoel op het hoesje zag liggen... x)
Ik keek naar mijn vriend van 'is dit echt'? :+ Ik kon het niet geloven.

Wiet is dan nog legaal in Nederland... Maar coke/speed snuiven in een DRUKKE bus is echt wel lef hebben. :')

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 21:33

mijn moeder is assistent hotelmanager op een cruiseschip en slaapt op dezelfde verdieping als de gasten.Ze doet haar deur nooit op slot omdat ze bang is om vast te zitten enzo.
Een paar nachten geleden lag ze te slapen toen ineens de deur open ging en er een naakte ,verwarde gast in haar kamer stond :=

VivianHesen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 21:45

Onlangs reed ik op een tweebaanssnelweg, toen er 2 auto's tegelijkertijd een auto met caravan wilden inhalen. Het ging echt nét goed, zo met zijn drieën naast elkaar.
Ik schrok me ongelofelijk hard, omdat ik er niet zo heel ver achter reed gebeurde het recht voor mijn neus.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 22:34

Vanavond aan tafel gezeten met de kraamhulp die mij meer dan vijftig jaar geleden nog in bad heeft gedaan!

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 23:22

Ik ben ooit gebeten door een stomme regenworm... niemand maar dan ook niemand geloofd het. Rotbeest bleef in mijn vinger hangen terwijl ik hysterisch met mijn hand zwierde. Je kon een bloedstipje zien zo klein als een naaldpunt.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 23:28

betadine schreef:
Ik ben ooit gebeten door een stomme regenworm... niemand maar dan ook niemand geloofd het. Rotbeest bleef in mijn vinger hangen terwijl ik hysterisch met mijn hand zwierde. Je kon een bloedstipje zien zo klein als een naaldpunt.

Ik ben vroeger ooit gebeten door een lieveheersbeestje uit het niets. :') Zat gewoon op mijn paard en plots voelde ik iets wat leek op een steek, zag ik dat rotding zitten.
Had toen ook mensen die me niet geloofden...

Ondertussen ben ik nog 2x door een lieveheersbeestje gebeten, die dieren mogen mij niet om de een of andere reden. _O-

Al vraag ik me wel af hoe die regenworm aan je vinger geraakt? Was je hem aan het pesten? :')

Blue_Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 23:40

Wat mij is overkomen ... vijf uur s ochtends naar bed gaan, vijf uur lang wakker liggen om vervolgens twee uurtjes (wel heel lekker) te kunnen slapen. Klaarwakker de rest vd dag.

Hopelijk vanavond gewoon weer netjes slapen.